Camping Mas du Midi

35 reviews over Camping Mas du Midi in het Nederlands

gastvrij

hendrikus
17-9-2016

voor een ontspannen vakantie de plek om te zijn

perfecte gastheer en gastvrouw

heerlijk eten gemaakt door Quinta (table d’hotes)

Frank die alles weet van de omgeving

luxe gites met alles wat je wenst

en voor de sportvisser heerlijk vissen op forel op 25 km afstand

Gastvrijheid op en top!

Ellis
15-9-2016

Wat een warm welkom van Frank en Quinta! We kregen gelijk een koud drankje aangeboden en kregen wat uitleg over de camping. De kinderen konden niet wachten om in het zwembad te springen. Frank was duidelijk over hoe het er aan toe ging op Mas du Midi; eigenlijk waren er geen regels. Dat vonden wij en de kinderen erg prettig, iedereen gaat prettig met elkaar om en heeft respect voor elkaar en voor alle faciliteiten. Niets is Frank en Quinta te veel, ze beantwoorden je vragen, zetten een lekkere cappucinno of maken een kampvuur met de kinderen voor marshmellows. In onze tent waren de bedden al opgemaakt, er zat water in watertank en we konden handdoeken lenen, dat was lekker aankomen! We hadden een supermooie plek op de camping, lekker rustig maar toch dichtbij het huis en de speeltent. Hier hebben de kinderen heel wat uren doorgebracht, wij zijn de camping dan ook nauwelijks af geweest in die 10 dagen. Betere gastvrouw/heer hadden we ons niet kunnen wensen, zelfs de familie van hen die op bezoek waren hielpen volop mee en stonden ook klaar voor de gasten. We hebben twee keer meegegeten, dat was prima. Kortom niets dan lof over dit heerlijke plekje.

Genieten in Frankrijk

Familie K
26-8-2016

Mas de Midi is een fantastische camping! Grote kampeerplekkenen en heel veel ruimte. Je kunt kiezen voor de rust of juist de gezelligheid in de buurt van het zwembad. Onze kinderen hebben genoten van het mooie zwembad, de speeltuin, de speeltent, alle spelletjes en de kampvuuravondjes met kleefvingers. De omgeving heeft veel te bieden en is erg afwisselend: mooie stadjes, grotten, wandelingen en de verschillende rivieren.

Zeker een plek om nogmaals naar toe te gaan!

Heerlijke vakantie!

Ilse
26-8-2016

Wij hebben een hele goede vakantie gehad op Mas du Midi! We zijn 2 weken op deze ruim opgezette, rustige en gezellige camping geweest. We voelen ons er gelijk thuis. Quinta en Frank zijn bijzonder gastvrij. Geen vraag is te gek. Er is een mooi zwembad met ligbedden. Ernaast is een overkapping (patio) waar je heerlijk kunt zitten, kletsen, cappuccino kunt drinken en spelletjes kunt doen. Ze hebben een grote spelletjeskast waar het ene naar het andere spelletje door de kinderen uitgetrokken werd. Onze kinderen van 6 en 8 jaar hadden gelijk vriendjes. Na het eten werd er vaak op het veld gespeeld: badminton, tafeltennis, etc. De voetbaltafel in de spelletjestent vonden ze leuk. Een van de favoriete dingen bij onze jongens was het roosteren van de marshmallows boven het kampvuur (2 a 3 x per week). Het is een camping waar je je heerlijk kunt terugtrekken (de tentplaatsen hebben veel privacy en schaduw als je dat wilt) maar ook de gezelligheid kunt opzoeken bij het zwembad. We hebben veel leuke uitstapjes gedaan: mooie dorpjes en kastelen bekeken, kanoën, wandelen. Deze camping is echt een aanrader voor iedereen die van een kleinschalige camping in het groen houdt. We komen zeker nog een keer terug. Quinta en Frank nogmaals bedankt!

Klein paradijs in de midi Pyreneeën

John
11-8-2016

Mas du Midi is een fantastische camping. Quinta en Frank zijn geweldige mensen die altijd in zijn voor advies of een praatje. Geen vraag is te gek. Frank heeft zelfs een extra overnachtingtent neergezet zodat we onze vouwwagen droog konden inpakken.

Grote kampeerplekkendie je zelf mag uitzoeken. Fantastisch zwembad en table d'hôtes is ook prima en zeer regelmatig.

Ook is er een grote speeltent voor de kinderen. Kortom een plek om terug te keren!

Heerlijk

Rozendaal
18-7-2016

Mooie rustige camping in het groen met vriendelijke Nederlandse eigenaren. Wij zaten in de gite en hadden het beste van twee werelden, eigen sanitair en een lekker bed, maar ook het buiten leven van een camping. De plekken zijn enorm ruim, echt heel veel ruimte. Maar je kunt toch de gezelligheid op zoeken indien je wilt. Prima, eenvoudig, zwembad met ook een ondiep gedeelte voor de kleintjes. En een speeltent voor de kids met diverse spelletjes en de mogelijkheid om films te kijken. De kinderen hebben het dan ook prima naar hun zin gehad op Mas du Midi.

Een heerlijk verblijf gehad op dit domein

Hans
27-12-2015

Bijzonder gastvrij verblijf op een idyllisch domein in een verrassend mooie omgeving, met veel prachtige dorpjes, rivieren, kastelen etc. Schitterende kano tocht gemaakt..

Mas du Midi is ruim opgezet met veel privacy en veel gezelligheid rond zwembad en patio. Heerlijk gegeten tijdens de table d' hôtes. Een absolute aanrader als je geen disco wil !!

Heerlijk!

Annemiek, Utrecht
30-10-2015

Heerlijke plek, midden in een prachtig gebied. Super voor kleine kinderen en lekker relaxed voor de ouders.

Fijn, rustig, kleinschalig, een aanrader!

Veldhuis
11-8-2015

We hebben met de caravan een heel fijn verblijf gehad. De camping is ruim van opzet. Leuke speeltuin, mooi zwembad, geduldige en vriendelijke uitleg van Frank en Quinta bij vragen en tips over uitstapjes. We vinden deze camping echt een aanrader!~

In de omgeving zijn er verschillende mooie kastelen, plaatsjes, kloosters te bezoeken. Een mooi riviertje waar we met de kleine kinderen ( 2 en 4 jaar) erg leuk konden spelen en dammetjes hebben gebouwd.

De camping is ruim van opzet, net schoon sanitair, table dhote lekker en gezellig, hardlopen, wandelen en fietsen vanaf de camping. Een tent is aanwezig met speelmogelijkheden voor de kinderen en een kamer met veel boekjes en spelletjes.

Gezellige familiecamping

Marrigje
4-9-2014

Kleinschalige familiecamping met ruime kampeerplaatsen en gezellige patio. Dit is ook de plek voor de table d'hotes, ijsjes en wifi-verbinding. Een gezellige verzamelplaats.

Frank en Quinta zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas du Midi in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.