Camping Mas du Midistersterstersterster

Tonen op kaart

38 reviews over Camping Mas du Midi

• 10Saskia & Fedor27-08-2017

Gastvrije en prachtige camping

Zeer gastvrije eigenaren (Quinta en Frank) die met met zeer veel liefde en persoonlijke aandacht deze mooi camping runnen. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Monique15-08-2017

Fantastisch!!

Wij verbleven met onze kinderen een week in de gite van Frank en Quinta. Alles was goed aan deze week. Het weer, het zwembad, de omgeving, de gastvrijheid van de gastheer en gastdame, het heerlijke eten van Quinta, de speelmogelijkheden voor de kinderen, de broodjeservice. Wij hebben een top vakantie gehad!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Vincent08-07-2017

Fantastische plek

Fantastische week gehad bij Frank en Quinta.... Heerlijk genoten van alle mogelijkheden. Je ziet dat het onderhouden wordt door mensen met een passie...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10hendrikus17-09-2016

gastvrij

voor een ontspannen vakantie de plek om te zijn perfecte gastheer en gastvrouw heerlijk eten gemaakt door Quinta (table d’hotes) Frank die alles weet van de omgeving luxe gites met alles wat je wenst en voor de sportvisser heerlijk vissen op forel op 25 km afstand

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ellis15-09-2016

Gastvrijheid op en top!

Wat een warm welkom van Frank en Quinta! We kregen gelijk een koud drankje aangeboden en kregen wat uitleg over de camping. De kinderen konden niet wachten om in het zwembad te springen. Frank was duidelijk over hoe het er aan toe ging op Mas du Midi; eigenlijk waren er geen regels. Dat vonden wij en de kinderen erg prettig, iedereen gaat prettig met elkaar om en heeft respect voor elkaar en voor alle faciliteiten. Niets is Frank en Quinta te veel, ze beantwoorden je vragen, zetten een lekkere cappucinno of maken een kampvuur met de kinderen voor marshmellows. In onze tent waren de bedden al opgemaakt, er zat water in watertank en we konden handdoeken lenen, dat was lekker aankomen! We hadden een supermooie plek op de camping, lekker rustig maar toch dichtbij het huis en de speeltent. Hier hebben de kinderen heel wat uren doorgebracht, wij zijn de camping dan ook nauwelijks af geweest in die 10 dagen. Betere gastvrouw/heer hadden we ons niet kunnen wensen, zelfs de familie van hen die op bezoek waren hielpen volop mee en stonden ook klaar voor de gasten. We hebben twee keer meegegeten, dat was prima. Kortom niets dan lof over dit heerlijke plekje.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Familie K26-08-2016

Genieten in Frankrijk

Mas de Midi is een fantastische camping! Grote kampeerplekkenen en heel veel ruimte. Je kunt kiezen voor de rust of juist de gezelligheid in de buurt van het zwembad. Onze kinderen hebben genoten van het mooie zwembad, de speeltuin, de speeltent, alle spelletjes en de kampvuuravondjes met kleefvingers. De omgeving heeft veel te bieden en is erg afwisselend: mooie stadjes, grotten, wandelingen en de verschillende rivieren. Zeker een plek om nogmaals naar toe te gaan!

• 10Ilse26-08-2016

Heerlijke vakantie!

Wij hebben een hele goede vakantie gehad op Mas du Midi! We zijn 2 weken op deze ruim opgezette, rustige en gezellige camping geweest. We voelen ons er gelijk thuis. Quinta en Frank zijn bijzonder gastvrij. Geen vraag is te gek. Er is een mooi zwembad met ligbedden. Ernaast is een overkapping (patio) waar je heerlijk kunt zitten, kletsen, cappuccino kunt drinken en spelletjes kunt doen. Ze hebben een grote spelletjeskast waar het ene naar het andere spelletje door de kinderen uitgetrokken werd. Onze kinderen van 6 en 8 jaar hadden gelijk vriendjes. Na het eten werd er vaak op het veld gespeeld: badminton, tafeltennis, etc. De voetbaltafel in de spelletjestent vonden ze leuk. Een van de favoriete dingen bij onze jongens was het roosteren van de marshmallows boven het kampvuur (2 a 3 x per week). Het is een camping waar je je heerlijk kunt terugtrekken (de tentplaatsen hebben veel privacy en schaduw als je dat wilt) maar ook de gezelligheid kunt opzoeken bij het zwembad. We hebben veel leuke uitstapjes gedaan: mooie dorpjes en kastelen bekeken, kanoën, wandelen. Deze camping is echt een aanrader voor iedereen die van een kleinschalige camping in het groen houdt. We komen zeker nog een keer terug. Quinta en Frank nogmaals bedankt!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9John11-08-2016

Klein paradijs in de midi Pyreneeën

Mas du Midi is een fantastische camping. Quinta en Frank zijn geweldige mensen die altijd in zijn voor advies of een praatje. Geen vraag is te gek. Frank heeft zelfs een extra overnachtingtent neergezet zodat we onze vouwwagen droog konden inpakken. Grote kampeerplekkendie je zelf mag uitzoeken. Fantastisch zwembad en table d'hôtes is ook prima en zeer regelmatig. Ook is er een grote speeltent voor de kinderen. Kortom een plek om terug te keren!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Rozendaal18-07-2016

Heerlijk

Mooie rustige camping in het groen met vriendelijke Nederlandse eigenaren. Wij zaten in de gite en hadden het beste van twee werelden, eigen sanitair en een lekker bed, maar ook het buiten leven van een camping. De plekken zijn enorm ruim, echt heel veel ruimte. Maar je kunt toch de gezelligheid op zoeken indien je wilt. Prima, eenvoudig, zwembad met ook een ondiep gedeelte voor de kleintjes. En een speeltent voor de kids met diverse spelletjes en de mogelijkheid om films te kijken. De kinderen hebben het dan ook prima naar hun zin gehad op Mas du Midi.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Hans27-12-2015

Een heerlijk verblijf gehad op dit domein

Bijzonder gastvrij verblijf op een idyllisch domein in een verrassend mooie omgeving, met veel prachtige dorpjes, rivieren, kastelen etc. Schitterende kano tocht gemaakt.. Mas du Midi is ruim opgezet met veel privacy en veel gezelligheid rond zwembad en patio. Heerlijk gegeten tijdens de table d' hôtes. Een absolute aanrader als je geen disco wil !!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

3 tips over Camping Mas du Midi

• Marije & Jan, 30-07-2012

Vanaf de camping kan je prachtige fietstochten maken en veel uitstapjes maken.

• Claudine Steneker, 07-01-2012

Perfecte plek voor rust en natuur zoekers. Tegelijkertijd komen ook kinderen hier niets tekort.

• Leonie, 16-08-2014

Eten op de varkensboerderij van de buren. Lekker eten op een prachtige plek onder een kastanjeboom.

1 vraag over Camping Mas du Midi

• Marcel, 27-01-2019

Vissen in de buurt?

Hoi, kun je in de nabijheid van de camping ook leuk vissen? Gewoon af en toe een paar uurtjes met mijn zoon op pad voor kleine en grotere vissen. Wat voor vis zit er?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig