Camping Mas du Midi

Camping Mas du Midi
9,3

1 review over Camping Mas du Midi in het Nederlands

Geweldige plek, omgeving en gastvrije mensen.

Claudine Steneker
7-1-2012

Ik heb een fantastische tijd gehad in Mas du midi met deze aangename gastvrouw en gastheer.

Je krijgt meer dan genoeg ruimte om je tent, of als je wilt, caravan neer te zetten.

Ik zelf heb in de gite geslapen welke gezellig was ingericht en met de nodige luxe, zelfs Nederlandse TV.

De natuur is werkelijk fantastisch op het terrein en in de omgeving.

Ik heb geweldige wandelingen gemaakt, alleen, maar soms nam ik de honden van de gastmensen mee.Op een van mijn tochten heb ik herten gezien en s'nachts hoor je vaak uilen.

Meteen vanaf het terrein is het heel mooi om te wandelen maar op een aantal kilometer afstand zijn ook tal van mooie route's o.a rond Saint antonin Noble val.

In de nabije omgeving zijn ook veel Chateau's te bezichtigen

De mensen van Mas du Midi kunnen trouwens ook lekker koken.

Dit alles bij elkaar opgeteld met fantastisch weer en de Franse sfeer maakte mijn vakantie compleet af!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas du Midi in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.