Camping Mas du Midi

Laatste review

Hele fijne camping!

gezin met jonge kinderen,
23-8-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping. Wat ons opviel is de vriendelijke persoonlijke benadering van Frank en Quinta. De camping is ruim opgezet. Op het grote terrein staan de tenten verspreid. Er is altijd wel een schaduwplekje te vinden rond de tent wanneer het erg warm is. Het zwembad is precies groot genoeg en grenst aan de receptie. Dit vormt de ontmoetingsplek van de camping. Er is een mooie collectie boeken voor volwassenen, donaldduckjes en spelletjes voor de kinderen. De tables d'hotes is ongeveer 3 keer per week en was heerlijk. Houd wel rekening met dat je niet altijd kunt mee eten, aangezien er een beperkt aantal plaatsen is en Frank en Quinta iedereen de kans willen geven een keer mee te eten. Op de camping waren veel jonge Nederlandse kinderen waardoor de kinderen zich goed hebben vermaakt. Enige minpuntje: wat weinig sanitair, maar verder: Ga zo door Frank en Quinta!

Kenmerken

23-8-2018

Prima camping

Gezin,
17-8-2018

Zeer kleine camping qua aantal kampeerplaatsen, volgens mij zijn het er 12 plus een aantal verhuurtenten en 2 gites. Als je hierheen gaat hoef je alleen wat speelgoed voor in het water/zwembandjes mee te nemen en verder is alles er: boeken en tijdschriften voor volwassenen en kinderen (heel veel donaldduckjes), stapels spelletjes, een speeltent met video’s, Playmobil. Heerlijk rustig, goede table d’hote.

Het is wel een wat duurdere camping en dat zie je wel terug in het type bezoekers, deels wat kakkineus. Ondanks het weinige aantal plekken een overdaad aan Nederlandse kinderen waardoor het fijn vriend(innet)jes maken is en daar geniet je als ouders ook weer van.

Een echte aanrader!

Fence,
9-8-2018

- bijzondere campingplaatsen in een mooie omgeving

- plaatsen zijn zo groot dat er altijd schaduw en zon is

- Frank en Quinta zorgen dat alles top is en blijft!

Een klein paradijsje

Familie,
29-7-2018

Goed:

* De gastvrijheid van Frank en Quinta. Ze werken keihard en staan altijd voor hun gasten klaar.

* De heerlijk relaxte, gezellige en vriendelijke sfeer onderling tussen de gasten.

* De mega grote plekken waarbij je zelf mag kiezen waar je op het terrein gaat staan.

* De vriendschappen die de kinderen onderling binnen een dag met elkaar sluiten.

* De super gezellige avonden bij de Table d’hôtes waar iedereen geniet van Quinta d’r kookkunsten.

* Het prachtige terrein vol bloemen, vlinders en typisch mooie Franse huis waar alles rondom plaatsvind.

* De mega boeken- en spelletjeskast. Je hoeft zelf eigenlijk niks mee te nemen.

* Het heerlijke zwembad dat altijd schoon is.

Minpuntje:

Er zijn 3 sanitairruimtes en dat maakt dat je soms lang moet wachten voordat je naar het toilet kan of je tanden kan poetsen. Een plasemmer in je tent is aan te raden voor de nachten, want vanaf sommige plekken is het ver lopen.

Fantastische, heerlijke vakantie

Daniel Doorduin,
27-8-2017

We hebben het enorm naar onze zin gehad bij Mas du Midi. Het is een prachtige locatie met mooie dorpjes en landschappen in de omgeving.

We hebben eerst een paar dagen dagen in gite overnacht. De gite was gelegen op de eerste verdieping en was mooier en groter dan we vooraf hadden ingeschat. Daarna hebben we een week in de safaritent gebivakkeerd. Ook die was erg ruim en prachtig ingericht op een groot veld ideaal gelegen bij het zwembad en het hoofdgebouw.

De camping is ideaal voor kinderen, ze kunnen er lekker spelen in een speeltuin, de speeltent en het zwembad. Door de kleine schaal is het makkelijk vriendjes en vriendinnetjes te maken. Wassen en douchen kan in de (schone!) badkamers, ideaal voor ons gezin met jonge kinderen. Bij de table d'hote werd er apart voor de kinderen gekookt, lekker en gezond.

De gastvrijheid van Quinta en Frank maakten het helemaal af. Wij komen hier graag weer!

Gastvrije en prachtige camping

Saskia & Fedor,
27-8-2017

Zeer gastvrije eigenaren (Quinta en Frank) die met met zeer veel liefde en persoonlijke aandacht deze mooi camping runnen. Een absolute aanrader!

Fantastisch!!

Monique,
15-8-2017

Wij verbleven met onze kinderen een week in de gite van Frank en Quinta.

Alles was goed aan deze week. Het weer, het zwembad, de omgeving, de gastvrijheid van de gastheer en gastdame, het heerlijke eten van Quinta, de speelmogelijkheden voor de kinderen, de broodjeservice. Wij hebben een top vakantie gehad!!!

Fantastische plek

Vincent,
8-7-2017

Fantastische week gehad bij Frank en Quinta.... Heerlijk genoten van alle mogelijkheden. Je ziet dat het onderhouden wordt door mensen met een passie...

Gastvrijheid op en top!

Ellis
15-9-2016

Wat een warm welkom van Frank en Quinta! We kregen gelijk een koud drankje aangeboden en kregen wat uitleg over de camping. De kinderen konden niet wachten om in het zwembad te springen. Frank was duidelijk over hoe het er aan toe ging op Mas du Midi; eigenlijk waren er geen regels. Dat vonden wij en de kinderen erg prettig, iedereen gaat prettig met elkaar om en heeft respect voor elkaar en voor alle faciliteiten. Niets is Frank en Quinta te veel, ze beantwoorden je vragen, zetten een lekkere cappucinno of maken een kampvuur met de kinderen voor marshmellows. In onze tent waren de bedden al opgemaakt, er zat water in watertank en we konden handdoeken lenen, dat was lekker aankomen! We hadden een supermooie plek op de camping, lekker rustig maar toch dichtbij het huis en de speeltent. Hier hebben de kinderen heel wat uren doorgebracht, wij zijn de camping dan ook nauwelijks af geweest in die 10 dagen. Betere gastvrouw/heer hadden we ons niet kunnen wensen, zelfs de familie van hen die op bezoek waren hielpen volop mee en stonden ook klaar voor de gasten. We hebben twee keer meegegeten, dat was prima. Kortom niets dan lof over dit heerlijke plekje.

Genieten in Frankrijk

Familie K
26-8-2016

Mas de Midi is een fantastische camping! Grote kampeerplekkenen en heel veel ruimte. Je kunt kiezen voor de rust of juist de gezelligheid in de buurt van het zwembad. Onze kinderen hebben genoten van het mooie zwembad, de speeltuin, de speeltent, alle spelletjes en de kampvuuravondjes met kleefvingers. De omgeving heeft veel te bieden en is erg afwisselend: mooie stadjes, grotten, wandelingen en de verschillende rivieren.

Zeker een plek om nogmaals naar toe te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas du Midi in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.