Camping Mas du Midi

Camping Mas du Midi
9,3

Laatste review

Ik nam ij geen betere plek bedenken om vakantie te vieren, de rust, ruimte en gezelligheid, beter kan je niet wensen!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

1 review over Camping Mas du Midi in het Nederlands

Mooiste plek om vakantie te vieren!

Robbert
26-11-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas du Midi in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.