Camping Mas du Midi

Camping Mas du Midi
9,3

Laatste review

Mas du midi is een hele kleine, rustige en persoonlijke camping.

Voor ons is het de eerste keer dat we zo'n kleine camping bezochten. Eens iets helemaal anders dan de massale campings die we normaal bezoeken.

Wel heel moeilijk te vinden en nog een uur van de snelweg. Onze tomtom kon het adres niet vinden dus we moesten echt gaan zoeken. Ook nog een paar keer verkeerd gereden. Na zo'n lange reis is dat binnendoor zoeken echt niet leuk.

Eenmaal aangekomen en gesetteld kom je hier heerlijk tot rust. Klein privé zwembadje met heerlijke ligbedden.

Ook de badkamer heeft zo z'n charmes. Wel onhandig dat er eigenlijk maar 2 badkamers aanwezig zijn en 1 los toilet.

Wij vonden het een unieke ervaring en hier kom je echt tot rust.

Daarnaast vonden we de persoonlijke sfeer en aandacht ook wel fijn.

De omgeving heb je wel snel gezien.

Onze hond was hier echt de koningin en mocht alles. Ze kon ook lekker los lopen, dat vond ze super en wij dus ook !

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

4 reviews over Camping Mas du Midi in het Nederlands

Charme camping waar je echt tot rust komt!

D&D&L,
29-7-2018

Mas du midi is een hele kleine, rustige en persoonlijke camping.

Wij vonden het een unieke ervaring en hier kom je echt tot rust.

Daarnaast vonden we de persoonlijke sfeer en aandacht ook wel fijn.

De omgeving heb je wel snel gezien.

Anita Velmans,
4-7-2018

Wij hebben een week genoten in dit prachtige rustgevende paradijsje op Mas du Midi.

Zowel Frank en Quinta waren zo gastvrij niets was hun te veel. Alles ging relaxed , een lekkere cappuccino als je er om vroeg. En dan die rust het was echt genieten ook s'avonds was de camping sfeervol verlicht en we mochten ook nog gebruik maken van de table d'hôtes. Het zwembad lag er ook schitterend bij. Kan deze rustieke camping iedereen aanbevelen. Frank en Quinta nogmaals bedankt fantastisch

gastvrij

hendrikus
17-9-2016

voor een ontspannen vakantie de plek om te zijn

perfecte gastheer en gastvrouw

heerlijk eten gemaakt door Quinta (table d’hotes)

Frank die alles weet van de omgeving

luxe gites met alles wat je wenst

en voor de sportvisser heerlijk vissen op forel op 25 km afstand

2006

Wij zijn op aanraden van kennissen op doorreis naar spanje langs deze camping gegaanmet onze camper.

Je leeft er echt als God in Frankrijk,de rust de omgeving.

God heeft de hof van eden geschapen en direct daarna deze camping,zo hebben mijn vrouw en ik het ervaren.

Een echte aanrader!!!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas du Midi in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.