Camping Mas du Midi *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door gezin met jonge kinderen

Hele fijne camping!

gezin met jonge kinderen
23-8-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping. Wat ons opviel is de vriendelijke persoonlijke benadering van Frank en Quinta. De camping is ruim opgezet. Op het grote terrein staan de tenten verspreid. Er is altijd wel een schaduwplekje te vinden rond de tent wanneer het erg warm is. Het zwembad is precies groot genoeg en grenst aan de receptie. Dit vormt de ontmoetingsplek van de camping. Er is een mooie collectie boeken voor volwassenen, donaldduckjes en spelletjes voor de kinderen. De tables d'hotes is ongeveer 3 keer per week en was heerlijk. Houd wel rekening met dat je niet altijd kunt mee eten, aangezien er een beperkt aantal plaatsen is en Frank en Quinta iedereen de kans willen geven een keer mee te eten. Op de camping waren veel jonge Nederlandse kinderen waardoor de kinderen zich goed hebben vermaakt. Enige minpuntje: wat weinig sanitair, maar verder: Ga zo door Frank en Quinta!