Camping Mas du Midi *****

Review geschreven door Gezin

Prima camping

Gezin
17-8-2018

Zeer kleine camping qua aantal kampeerplaatsen, volgens mij zijn het er 12 plus een aantal verhuurtenten en 2 gites. Als je hierheen gaat hoef je alleen wat speelgoed voor in het water/zwembandjes mee te nemen en verder is alles er: boeken en tijdschriften voor volwassenen en kinderen (heel veel donaldduckjes), stapels spelletjes, een speeltent met video’s, Playmobil. Heerlijk rustig, goede table d’hote.

Het is wel een wat duurdere camping en dat zie je wel terug in het type bezoekers, deels wat kakkineus. Ondanks het weinige aantal plekken een overdaad aan Nederlandse kinderen waardoor het fijn vriend(innet)jes maken is en daar geniet je als ouders ook weer van.