Camping Mas du Midi *****

Een klein paradijsje

Familie
29-7-2018

Goed:

* De gastvrijheid van Frank en Quinta. Ze werken keihard en staan altijd voor hun gasten klaar.

* De heerlijk relaxte, gezellige en vriendelijke sfeer onderling tussen de gasten.

* De mega grote plekken waarbij je zelf mag kiezen waar je op het terrein gaat staan.

* De vriendschappen die de kinderen onderling binnen een dag met elkaar sluiten.

* De super gezellige avonden bij de Table d’hôtes waar iedereen geniet van Quinta d’r kookkunsten.

* Het prachtige terrein vol bloemen, vlinders en typisch mooie Franse huis waar alles rondom plaatsvind.

* De mega boeken- en spelletjeskast. Je hoeft zelf eigenlijk niks mee te nemen.

* Het heerlijke zwembad dat altijd schoon is.

Minpuntje:

Er zijn 3 sanitairruimtes en dat maakt dat je soms lang moet wachten voordat je naar het toilet kan of je tanden kan poetsen. Een plasemmer in je tent is aan te raden voor de nachten, want vanaf sommige plekken is het ver lopen.