Charme camping waar je echt tot rust komt!

Camping Mas du Midi *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door D&D&L

Charme camping waar je echt tot rust komt!

D&D&L
29-7-2018

Mas du midi is een hele kleine, rustige en persoonlijke camping.

Voor ons is het de eerste keer dat we zo'n kleine camping bezochten. Eens iets helemaal anders dan de massale campings die we normaal bezoeken.

Wel heel moeilijk te vinden en nog een uur van de snelweg. Onze tomtom kon het adres niet vinden dus we moesten echt gaan zoeken. Ook nog een paar keer verkeerd gereden. Na zo'n lange reis is dat binnendoor zoeken echt niet leuk.

Eenmaal aangekomen en gesetteld kom je hier heerlijk tot rust. Klein privé zwembadje met heerlijke ligbedden.

Ook de badkamer heeft zo z'n charmes. Wel onhandig dat er eigenlijk maar 2 badkamers aanwezig zijn en 1 los toilet.

Wij vonden het een unieke ervaring en hier kom je echt tot rust.

Daarnaast vonden we de persoonlijke sfeer en aandacht ook wel fijn.

De omgeving heb je wel snel gezien.

Onze hond was hier echt de koningin en mocht alles. Ze kon ook lekker los lopen, dat vond ze super en wij dus ook !