Fantastische, heerlijke vakantie

Review geschreven door Daniel Doorduin

Fantastische, heerlijke vakantie

Daniel Doorduin
27-8-2017

We hebben het enorm naar onze zin gehad bij Mas du Midi. Het is een prachtige locatie met mooie dorpjes en landschappen in de omgeving.

We hebben eerst een paar dagen dagen in gite overnacht. De gite was gelegen op de eerste verdieping en was mooier en groter dan we vooraf hadden ingeschat. Daarna hebben we een week in de safaritent gebivakkeerd. Ook die was erg ruim en prachtig ingericht op een groot veld ideaal gelegen bij het zwembad en het hoofdgebouw.

De camping is ideaal voor kinderen, ze kunnen er lekker spelen in een speeltuin, de speeltent en het zwembad. Door de kleine schaal is het makkelijk vriendjes en vriendinnetjes te maken. Wassen en douchen kan in de (schone!) badkamers, ideaal voor ons gezin met jonge kinderen. Bij de table d'hote werd er apart voor de kinderen gekookt, lekker en gezond.

De gastvrijheid van Quinta en Frank maakten het helemaal af. Wij komen hier graag weer!