Géén boekingskosten

Camping Mas du Midi

FrankrijkMidi PyreneesSt. Projet

We hebben de beste aanbieders voor Camping Mas du Midi voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 40 reviews

9.3FenomenaalScore uit 40 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

41 Reviews over Mas du Midi

• 10Martine08-09-2021

Gezellige, kleine, knusse en goed verzorgde

Hele gezellige kleine knusse camping in een mooi gebied van Frankrijk. De eigenaren zijn ontzettend aardig. Het gaat er heel gemoedelijk aan toe. Zo mag je zelf drankjes pakken uit een koelkastje en kun je dagelijks broodjes bestellen. Ook kun je 3 keer per week genieten van een heerlijk diner op de camping. Het zwembad is fijn met goede ligbedden en de kampeerplekken zijn groot. Je mag zelfs zelf een plekje uitkiezen! De kinderen hebben zich prima vermaakt met alle andere kinderen. In de buurt is veel te doen zoals kanovaren, bergbeklimmen en abseilen en de dorpjes in de buurt zijn sfeervol. Soms wordt er een vuurtje gemaakt waar de kinderen marshmallow mogen roosteren. Speelgoed is er genoeg in de speeltent en er zijn ook heel veel gezelschapsspelletjes, boeken en strips aanwezig. Kortom een hele fijne plek om vakantie te vieren!!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Sjerlon30-08-2021

Fijne, sfeervolle camping

Mas du midi is een hele fijne, sfeervolle camping. De patio bij het zwembad is een gezellige ontmoetingsplek. Overdag kun je er oa heerlijke cappuccino's, ijsjes en tosti's bestellen en 3x per week wordt er een heerlijke table d'hotes verzorgd (voor max 12 mensen, dus er is niet altijd plek). Er is een grote speeltent met tafelvoetbal (wel wat verouderd), sjoelbak en tv-hoekje, waar de kinderen DVD's kunnen kijken. Bij het zwembad is nog een ruimte met gezelschapsspelletjes en veel Donald Duckjes, waar onze kinderen veel gebruik van hebben gemaakt. Het zwembad heeft een mooie grootte en diepte en eromheen staan heerlijke ligbedjes. Frank en Quinta zijn heel behulpzaam en hebben goede tips voor activiteiten in de omgeving. Enige nadeel vonden we dat het kampeerterrein op sommige plekken erg hobbelig is, maar dat kwam ook wel door de plek die wij uiteindelijk gekozen hebben helemaal achterin. Wij komen zeker terug!

• 9Miranda10-08-2021

Geweldig

Hele gezellige kleine knusse camping in een mooi gebied van Frankrijk. De eigenaren zijn ontzettend aardig en je mag 3 keer in de week genieten van een heerlijk diner op de camping. Het zwembad is fijn met goede ligbedden. De kinderen hebben zich prima vermaakt met alle andere kinderen. In de buurt is veel te doen zoals kanovaren, bergbeklimmen en abseilen en de dorpjes zijn sfeervol. Soms wordt er een vuurtje gemaakt waar de kinderen marshmallow mogen roosteren. Speelgoed is er genoeg in de speeltent en bij de receptie zoals gezelschapsspelletjes en strips. Kortom een hele fijne plek om vakantie te vieren!!

• 9Fam Bruinsma11-09-2019

Rustiek en gastvrij

Camping Mas du Midi wordt met passie geleid door Frank en Quinta. Het is een kleinschalige, rustieke camping met uitzonderlijk grote campingplaatsen. De eigenaren zijn zeer gastvrij en altijd beschikbaar voor hun gasten. Het zwembad is tot 22.00 uur open en gaat van ondiep naar diep (2,20 m). Hier gelukkig geen plastic stoeltjes en Ola-parasolletjes bij het zwembad. Het sanitair voelt bijna als thuis en is zeer schoon. Hapjes en drankjes betaal je pas op het eind van je verblijf. Er heerst een goede gemoedelijk sfeer en er wordt af en toe wat klein vermaak georganiseerd (kampvuurtje/tafeltennis). Voor de kinderen is er een enorme hoeveelheid aan spelletjes en strips aanwezig in de spelkamer en speeltent. Drie keer per week wordt er een etentje georganiseerd waar een paar gezinnen aan kunnen deelnemen. Geen stacaravans maar alleen tenten!

• 10Gezin met 2 kinderen13-08-2019

Heerlijk!!

Mas du Midi is een heerlijke kleinschalige camping met persoonlijke aandacht. Wij kennen geen camping waar de kampeerplaatsen zo groot zijn. Het zwembad met de aangrenzende overkapping waar je wat kan drinken en spelletjes kan doen is uniek. We hebben twee avonden mee gegeten. Quinta had heerlijk gekookt. Onze kinderen van 9 en 11 willen volgend jaar weer terug. Dat doen we normaal gesproken nooit. Maar wie weet. We hebben zelf ook erg genoten. We hebben in de gite geslapen van 2-5 personen. Normaal gesproken slapen we in een ingerichte tent, dit was voor ons dan ook heel luxe. Het is ons dan ook goed bevallen. We dachten dat we misschien wat last zouden hebben van de activiteiten rondom het zwembad omdat de gite daar vlak bij (boven) ligt. Dat was niet het geval. Het was juist gezellig en makkelijk dat we zo centraal zaten. Detail: in Villefranche zit een grote supermarkt. Dat is ruim 20 minuten rijden.

• 10Roos23-07-2019

Pareltje in de zuid Franse zon

Als je opzoek bent naar een kleine camping met veel ruimte waar oog is voor detail, een relaxte sfeer en gastvrijheid...?! Hier moet je zijn! Wat een fantastische plek. Een pareltje die wij alleen maar kunnen aanbevelen.

• 10Eetgelegenheden
  • 9gezin met jonge kinderen23-08-2018

Hele fijne camping!

We hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping. Wat ons opviel is de vriendelijke persoonlijke benadering van Frank en Quinta. De camping is ruim opgezet. Op het grote terrein staan de tenten verspreid. Er is altijd wel een schaduwplekje te vinden rond de tent wanneer het erg warm is. Het zwembad is precies groot genoeg en grenst aan de receptie. Dit vormt de ontmoetingsplek van de camping. Er is een mooie collectie boeken voor volwassenen, donaldduckjes en spelletjes voor de kinderen. De tables d'hotes is ongeveer 3 keer per week en was heerlijk. Houd wel rekening met dat je niet altijd kunt mee eten, aangezien er een beperkt aantal plaatsen is en Frank en Quinta iedereen de kans willen geven een keer mee te eten. Op de camping waren veel jonge Nederlandse kinderen waardoor de kinderen zich goed hebben vermaakt. Enige minpuntje: wat weinig sanitair, maar verder: Ga zo door Frank en Quinta!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Gezin17-08-2018

Prima camping

Zeer kleine camping qua aantal kampeerplaatsen, volgens mij zijn het er 12 plus een aantal verhuurtenten en 2 gites. Als je hierheen gaat hoef je alleen wat speelgoed voor in het water/zwembandjes mee te nemen en verder is alles er: boeken en tijdschriften voor volwassenen en kinderen (heel veel donaldduckjes), stapels spelletjes, een speeltent met video’s, Playmobil. Heerlijk rustig, goede table d’hote. Het is wel een wat duurdere camping en dat zie je wel terug in het type bezoekers, deels wat kakkineus. Ondanks het weinige aantal plekken een overdaad aan Nederlandse kinderen waardoor het fijn vriend(innet)jes maken is en daar geniet je als ouders ook weer van.

• 10Fence09-08-2018

Een echte aanrader!

• bijzondere campingplaatsen in een mooie omgeving
    • plaatsen zijn zo groot dat er altijd schaduw en zon is
    • Frank en Quinta zorgen dat alles top is en blijft!
  • 9Familie29-07-2018

Een klein paradijsje

Goed:

• De gastvrijheid van Frank en Quinta. Ze werken keihard en staan altijd voor hun gasten klaar.
    • De heerlijk relaxte, gezellige en vriendelijke sfeer onderling tussen de gasten.
    • De mega grote plekken waarbij je zelf mag kiezen waar je op het terrein gaat staan.
    • De vriendschappen die de kinderen onderling binnen een dag met elkaar sluiten.
    • De super gezellige avonden bij de Table d’hôtes waar iedereen geniet van Quinta d’r kookkunsten.
    • Het prachtige terrein vol bloemen, vlinders en typisch mooie Franse huis waar alles rondom plaatsvind.
    • De mega boeken- en spelletjeskast. Je hoeft zelf eigenlijk niks mee te nemen.
    • Het heerlijke zwembad dat altijd schoon is.

Minpuntje: Er zijn 3 sanitairruimtes en dat maakt dat je soms lang moet wachten voordat je naar het toilet kan of je tanden kan poetsen. Een plasemmer in je tent is aan te raden voor de nachten, want vanaf sommige plekken is het ver lopen.

Camping Mas du Midi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar