Camping Mas du Midi

33 reviews over Camping Mas du Midi in het Nederlands

Een echte aanrader!

Fence
9-8-2018

- bijzondere campingplaatsen in een mooie omgeving

- plaatsen zijn zo groot dat er altijd schaduw en zon is

- Frank en Quinta zorgen dat alles top is en blijft!

Een klein paradijsje

Familie
29-7-2018

Goed:

* De gastvrijheid van Frank en Quinta. Ze werken keihard en staan altijd voor hun gasten klaar.

* De heerlijk relaxte, gezellige en vriendelijke sfeer onderling tussen de gasten.

* De mega grote plekken waarbij je zelf mag kiezen waar je op het terrein gaat staan.

* De vriendschappen die de kinderen onderling binnen een dag met elkaar sluiten.

* De super gezellige avonden bij de Table d’hôtes waar iedereen geniet van Quinta d’r kookkunsten.

* Het prachtige terrein vol bloemen, vlinders en typisch mooie Franse huis waar alles rondom plaatsvind.

* De mega boeken- en spelletjeskast. Je hoeft zelf eigenlijk niks mee te nemen.

* Het heerlijke zwembad dat altijd schoon is.

Minpuntje:

Er zijn 3 sanitairruimtes en dat maakt dat je soms lang moet wachten voordat je naar het toilet kan of je tanden kan poetsen. Een plasemmer in je tent is aan te raden voor de nachten, want vanaf sommige plekken is het ver lopen.

Charme camping waar je echt tot rust komt!

D&D&L
29-7-2018

Mas du midi is een hele kleine, rustige en persoonlijke camping.

Voor ons is het de eerste keer dat we zo'n kleine camping bezochten. Eens iets helemaal anders dan de massale campings die we normaal bezoeken.

Wel heel moeilijk te vinden en nog een uur van de snelweg. Onze tomtom kon het adres niet vinden dus we moesten echt gaan zoeken. Ook nog een paar keer verkeerd gereden. Na zo'n lange reis is dat binnendoor zoeken echt niet leuk.

Eenmaal aangekomen en gesetteld kom je hier heerlijk tot rust. Klein privé zwembadje met heerlijke ligbedden.

Ook de badkamer heeft zo z'n charmes. Wel onhandig dat er eigenlijk maar 2 badkamers aanwezig zijn en 1 los toilet.

Wij vonden het een unieke ervaring en hier kom je echt tot rust.

Daarnaast vonden we de persoonlijke sfeer en aandacht ook wel fijn.

De omgeving heb je wel snel gezien.

Onze hond was hier echt de koningin en mocht alles. Ze kon ook lekker los lopen, dat vond ze super en wij dus ook !

Anita Velmans
4-7-2018

Wij hebben een week genoten in dit prachtige rustgevende paradijsje op Mas du Midi.

Zowel Frank en Quinta waren zo gastvrij niets was hun te veel. Alles ging relaxed , een lekkere cappuccino als je er om vroeg. En dan die rust het was echt genieten ook s'avonds was de camping sfeervol verlicht en we mochten ook nog gebruik maken van de table d'hôtes. Het zwembad lag er ook schitterend bij. Kan deze rustieke camping iedereen aanbevelen. Frank en Quinta nogmaals bedankt fantastisch

Fantastische, heerlijke vakantie

Daniel Doorduin
27-8-2017

We hebben het enorm naar onze zin gehad bij Mas du Midi. Het is een prachtige locatie met mooie dorpjes en landschappen in de omgeving.

We hebben eerst een paar dagen dagen in gite overnacht. De gite was gelegen op de eerste verdieping en was mooier en groter dan we vooraf hadden ingeschat. Daarna hebben we een week in de safaritent gebivakkeerd. Ook die was erg ruim en prachtig ingericht op een groot veld ideaal gelegen bij het zwembad en het hoofdgebouw.

De camping is ideaal voor kinderen, ze kunnen er lekker spelen in een speeltuin, de speeltent en het zwembad. Door de kleine schaal is het makkelijk vriendjes en vriendinnetjes te maken. Wassen en douchen kan in de (schone!) badkamers, ideaal voor ons gezin met jonge kinderen. Bij de table d'hote werd er apart voor de kinderen gekookt, lekker en gezond.

De gastvrijheid van Quinta en Frank maakten het helemaal af. Wij komen hier graag weer!

Gastvrije en prachtige camping

Saskia & Fedor
27-8-2017

Zeer gastvrije eigenaren (Quinta en Frank) die met met zeer veel liefde en persoonlijke aandacht deze mooi camping runnen. Een absolute aanrader!

Fantastisch!!

Monique
15-8-2017

Wij verbleven met onze kinderen een week in de gite van Frank en Quinta.

Alles was goed aan deze week. Het weer, het zwembad, de omgeving, de gastvrijheid van de gastheer en gastdame, het heerlijke eten van Quinta, de speelmogelijkheden voor de kinderen, de broodjeservice. Wij hebben een top vakantie gehad!!!

Fantastische plek

Vincent
8-7-2017

Fantastische week gehad bij Frank en Quinta.... Heerlijk genoten van alle mogelijkheden. Je ziet dat het onderhouden wordt door mensen met een passie...

gastvrij

hendrikus
17-9-2016

voor een ontspannen vakantie de plek om te zijn

perfecte gastheer en gastvrouw

heerlijk eten gemaakt door Quinta (table d’hotes)

Frank die alles weet van de omgeving

luxe gites met alles wat je wenst

en voor de sportvisser heerlijk vissen op forel op 25 km afstand

Gastvrijheid op en top!

Ellis
15-9-2016

Wat een warm welkom van Frank en Quinta! We kregen gelijk een koud drankje aangeboden en kregen wat uitleg over de camping. De kinderen konden niet wachten om in het zwembad te springen. Frank was duidelijk over hoe het er aan toe ging op Mas du Midi; eigenlijk waren er geen regels. Dat vonden wij en de kinderen erg prettig, iedereen gaat prettig met elkaar om en heeft respect voor elkaar en voor alle faciliteiten. Niets is Frank en Quinta te veel, ze beantwoorden je vragen, zetten een lekkere cappucinno of maken een kampvuur met de kinderen voor marshmellows. In onze tent waren de bedden al opgemaakt, er zat water in watertank en we konden handdoeken lenen, dat was lekker aankomen! We hadden een supermooie plek op de camping, lekker rustig maar toch dichtbij het huis en de speeltent. Hier hebben de kinderen heel wat uren doorgebracht, wij zijn de camping dan ook nauwelijks af geweest in die 10 dagen. Betere gastvrouw/heer hadden we ons niet kunnen wensen, zelfs de familie van hen die op bezoek waren hielpen volop mee en stonden ook klaar voor de gasten. We hebben twee keer meegegeten, dat was prima. Kortom niets dan lof over dit heerlijke plekje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas du Midi in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mas du Midi scoort een 9.42 uit 10 op basis van 33 reviews.