Bed and Breakfast Les Savonniers

Tonen op kaart

79 reviews over Bed and Breakfast Les Savonniers

• 10Karen en Janette30-09-2016

In één woord geweldig!!

Wij hebben een wandelvakantie van B&B naar B&B gedaan en zijn 3 nachten op Les Savonniers verbleven. Wat een gastvrijheid en goede zorgen!!! En het eten was meer dan voortreffelijk; super lekker vegetarisch gegeten (meerdere smaakexplosies) met een bijzonder goed gezelschap! De kamers waren prima en de bedden heerlijk. En wat een rust!

Eelco en Ineke zijn zeer goede en gezellige eigenaren met oog voor detail, oprechte interesse en staan altijd voor je klaar en zijn daarbij van alle markten thuis ;-).

Wij zouden het iedereen aanraden!!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Staps16-09-2016

Echt genieten

Een mooie chambre d,hotes met vodoendr ruimte en fijne bedden. Vriendelijke eigenaars, die veel over de omgeving kennen. S' avonds meeeten is echt de moeite waard. Vele leuke dorpjes in de omgeving.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Joke de Lange15-08-2016

Superrelaxed en gastvrij

Ineke en Eelco zijn heel gastvrij, er hangt een hele relaxte sfeer op deze kleine camping en voor de kinderen is er voldoende om zich mee te vermaken. De etentjes die 's avonds georganiseerd worden zijn heel gezellig en het eten is eerlijk en heerlijk. In de buurt zijn prachtige plaatsjes. Echt een plek om naar terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9familie Padt08-08-2016

Prachtige accommodatie met geweldige service

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in de chambre d'hotes op les Savonniers. Heel hartelijke ontvangst, een leuk sfeervol en zeer schoon appartement met heerlijke bedden. Verder heel goed verzorgd met zalig ontbijt en de mogelijkheid om een paar avonden per week heerlijk drie gangen mee te eten. De service van Eelco en Ineke is fantastisch, ze staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden terwijl ze ook je privacy respecteren. Heel fijn. Verder is er voor kinderen van alles te doen, trampoline, schommels, hangmatten en het zwembad. En wat een ruimte en mooie bomen......De sfeer is erg ontspannen en ongedwongen. Verder is de omgeving erg leuk om te verkennen, zeker richting de lot. We komen zeker nog eens terug en raden deze plek aan iedereen aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Daphne Stapel25-07-2016

Kleinschalig en relaxt. Een aanrader!

Les Savonniers is een heerlijke, kleinschalige vakantielocatie voor gezinnen met (jongere) kinderen. Vanaf het begin voel je je welkom. De bedden zijn opgemaakt, alles is top verzorgd. Ook de maaltijden 's avonds zijn heerlijk. We hebben twee weken de gite geboekt. Een aanrader. De speelzaal voor de kinderen is een ideale plek. Verder is het terrein groen en uitgestrekt maar toch heel overzichtelijk. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9fam. Van der Meer-Letschert09-07-2016

Voor herhaling vatbaar!

De service, de gastvrijheid, de safaritent, kindvriendelijkheid, vriendelijke mensen, heerlijk gegeten het was allemaal goed en met een woord fantastisch. Wij hebben op een top genoten van ons verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Bert Groot26-06-2016

Niet te overtreffen in alle opzichten

Puur natuur, rust, ruimte en comfort. Verrassende omgeving (dorpjes, stadjes, natuur, wandel/fiets mogelijkheden Meest hartelijke ontvangst en verzorging. Voor ons een herhaling, maar iedere keer weer overtroffen

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Jet23-05-2016

Culinaire verwennerij in groen wandelgebied

Wat hebben we genoten bij Ineke en Eelco tijdens onze verwenweek in de meivakantie. Met twee gezinnen en 6 kinderen zaten we in de totale verzorging. Onze chambres d'hotes waren leuk ingericht, hoewel we er bijna alleen hebben geslapen. Alle maaltijden genoten we in de serre en dat was heerlijk. We deden veel inspiratie op en het was (ook met de andere gasten) nog eens heel gezellig. Gelukkig hielden we van wandelen, want dat maakte alle croissantjes, eitjes, jammetjes, ui- en citroentaartjes (resp. voor- en nagerecht), cote de boeufjes, garnalenspiesjes, canards a loranges, kirretjes, tomaatjes in sesamzaad met honing, asperges met ansjovisjes, zalm in folie met gratin, zalm met advocado, eaton mass a la schwarzwald, etc.... nog enigszins verteerbaar. Verder leuke stadjes in de buurt zoals St Cirque la Popie. Ook Albi schijnt mooi te zijn (volgende x). Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in zwembad, op de trampoline of de grasmaaier (onder begeleiding) of in de hangmatten van de boomgaard. Ik kan nog wel even doorgaan. Boek zelf, zou ik zeggen... Haha, nee echt... wel vroeg erbij zijn. Oja, over Eelco en Ineke: ze zijn heel relaxed maar verzetten heel veel werk. Verder zijn ze heel gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Familie Van Oostveldt - Jacobs09-12-2015

Een voorbeeld voor veel andere minicampings!

Zeer leuke minicamping waar alle comfort beschikbaar is. Mooi sanitair, prima zwembad en heel wat speeltuigen beschikbaar. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaars die er zijn als je ze nodig hebt en voor de rest van de tijd 'opgaan' in de omgeving (maar alles nauwlettend in het oog houden, want defecten worden vlug hersteld). Heel wat leuke wandelingen in de omgeving gemaakt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10jose de wit25-10-2015

fantastisch

Je moet van de rust en de natuur houden. en wat een aardige lieve mensen!!!

Gereisd met partner in oktober 2015

8 tips over Bed and Breakfast Les Savonniers

• Klaas Ruizendaal, 16-08-2013

De keuze in kamers is groot je kan zowel kiezen voor kamperen, een luxe clampingtent en appartementen. Verder kan je in de omgeving naar leuke plaatsen met leuke markten.

• Eelco de Vries, 08-02-2013

Bezoek een van de plaatselijke markten

• Tom, 12-05-2012

De markt op zondag in St Antonin de Noble Val.

En natuutlijk: niet vergeten een potje pétanque te spelen met de gastheer!

1 vraag over Bed and Breakfast Les Savonniers

• baskaper, 14-06-2015

is er ook een meer aanwezig?

Ik vraag me af of er een meertje in de buurt is en het zinvol is een opblaas boot mee te nemen? Gaat om een kinder opblaasboot.

Co Maas, 22-06-2015

Er is een meertje op ongeveer 3 kilometer afstand van de camping