Bed and Breakfast Les Savonniers

Tonen op kaart

79 reviews over Bed and Breakfast Les Savonniers

• 2018
    10Klaas13-10-2018

al op veel B&B geweest maar dit is echt geweldig.

Dat het een en al gezelligheid is. Gastvrije eigenaars en niet te vergeten lekker eten en genieten van de boomgaard het zwembad en de rust. Ga volged jaar zeker weer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Lore25-09-2018

Gezellig, kleinschalig en gastvrij!

Dit kleinschalige domein wordt uitgebaat door een super gastvrouw en gastheer. Ineke en Eelco doen er alles aan om het je naar je zin te maken, en geven veel tips over wat er in de buurt te doen is. Ze verzorgen enkele keren per week ook een table d'hote die zeer de moeite is (wij logeerden in een chambre d'hote, dus hadden er ook elke ochtend een lekker ontbijtje bij). Bijna alle gasten schuiven dan aan tafel aan, heel gezellig, en de kinderen krijgen vooraf een kindvriendelijke maaltijd.

Het domein is goed onderhouden en zeer mooi aangelegd. Voor elk wat wils: rustige plekjes om te lezen tussen de bomen, een speelschuur voor de kinderen, een zwembad,...

De omgeving is ook de moeite: zeer groen, mooie stadjes en het is minder toeristisch dan andere delen van Frankrijk. Het domein zelf is heerlijk rustig gelegen!

Zeker aan te raden (met of zonder kinderen)!

• 9Petra02-09-2018

Klein paradijs

Een super mooie plek om bij te komen. We hebben hier een paar dagen gekampeerd en genoten van de rust. De kinderen moesten even wennen want om 22.00 uur is het stil op de camping maar ze vonden het heerlijk in het zwembad, de speelschuur en vonden het super leuk om zaklampverstoppertje te spelen. De table d'hotes was goed verzorgd en gezellig. Het sanitair was een verademing ten opzichte van al die andere campings...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Björn30-07-2018

Hoi Ineke en Eelco,

We hebben het echt fantastisch bij jullie gevonden! De "essentials" waren sowieso 100% dik in orde: echt HEERLIJKE bedden en kussen, superfraai gestylde ruimtes, gezellige tuin en plekjes onder de bomen, fantastisch eten op de table d'hôtes.

Maar bovenal zijn jullie écht waar fantastisch lieve mensen... de ideale gastheer- en vrouw; hartstikke relaxed, vriendelijk, altijd in voor een praatje, maar als jullie merken dat de bezoekers aan het chillen zijn, dan is dat ook prima. Jullie lijken het in jullie paradijsje superleuk en gezellig te vinden, en dat straalde af op ons bezoek. En Suus was ook echt een schat van een vrouw!

Ik wens jullie echt het allerbeste, en gegarandeerd zien jullie ons of onze familie / bekenden nog terug: -D

• 10Bjorn28-07-2018

Absoluut perfect en heerlijk

We hebben het echt fantastisch bij les savonniers gevonden!! De "essentials" waren sowieso 100% dik in orde: echt HEERLIJKE bedden en kussen, superfraai gestylde ruimtes, gezellige tuin en plekjes onder de bomen, fantastisch eten op de table d'hôtes.

Maar bovenal zijn Eelco en Ineke écht waar fantastisch lieve mensen.. de ideale gastheer- en vrouw; hartstikke relaxed, vriendelijk, altijd in voor een praatje, maar als ze merken dat de bezoekers aan het chillen zijn, dan is dat ook prima. Ze lijken het in hun paradijsje zelf ook superleuk en gezellig te vinden, en dat straalde af op ons bezoek. En Suus was ook echt een schat van een vrouw!

Ik wens jullie echt het allerbeste, en gegarandeerd zien jullie ons of onze familie / bekenden nog terug :-D

Groetjes, Björn, Nancy en Fieke

• Oude reviews

10Marc28-08-2017

Super mooie vakantie gehad in een safaritent

Heerlijke vakantie gehad en zeer gastvrij ontvangen bij de eigenaren Ineke en Eelco. Zeer compleet ingerichte safaritent, mooie omgeving met meer dan genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Het eten tijdens de table d'hotes was erg verzorgd voor zowel de kinderen als de volwassenen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Marijke23-08-2017

Géwéldige plek!

Een heerlijke vakantie gehad op Les Savonniers. Met de kinderen genoten van gezelligheid, verzorgd ontbijt, zwemmen, spelen, petanque en zalig dineren. Prachtige uitstapjes in de omgeving en eigenaars die met je meedenken over routes en leuks in de omgeving en ook nog eens en heel gastvrij zijn. Een heerlijk zwembad en schone huisjes/sanitair! Bedankt voor twee fantastische weken !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Familie van der Poel07-08-2017

Primma

Alles was perfect een goede gastheer en gastvrouw

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Wout14-07-2017

Gezellig, goed, gastvrij

Ons bezoek aan Les Savonniers was onderdeel van onze wandelvakantie via reisorganisatie: wandelen van chambre d'hôte naar chambre d'hôte, variërerend van 9 tot 22 km. Het wandelen was prachtig, net als ons verblijf bij Eelco en Ineke. Prachtige chambre d'hôte (heerlijk geslapen) met alle faciliteiten, op een schitterend domein, mooi zwembad, ook een beperkt aantal zeer fraaie camping plekken. Heerlijk gegeten, zowel 's avonds als onderweg dankzij de meegekregen lunch. En gewoon een leuke gastheer en gastvrouw die zelf ook zichtbaar plezier beleven aan hun 'werk'. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Roeland05-07-2017

super

Was een erg warme week, maar met het zwembad en mooie schaduwplekken hebben we een super week gehad. We zijn in een paar dagen helemaal tot rust gekomen: gezellig en goed eten aan een lange tafel, potjes boulen en onze kinderen (2 en 3) konden zich prima vermaken in het zwembad, op de trampoline of in de speelhoek. Bedankt voor de fijne vakantie! Roeland

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

8 tips over Bed and Breakfast Les Savonniers

• Klaas Ruizendaal, 16-08-2013

De keuze in kamers is groot je kan zowel kiezen voor kamperen, een luxe clampingtent en appartementen. Verder kan je in de omgeving naar leuke plaatsen met leuke markten.

• Eelco de Vries, 08-02-2013

Bezoek een van de plaatselijke markten

• Tom, 12-05-2012

De markt op zondag in St Antonin de Noble Val.

En natuutlijk: niet vergeten een potje pétanque te spelen met de gastheer!

1 vraag over Bed and Breakfast Les Savonniers

• baskaper, 14-06-2015

is er ook een meer aanwezig?

Ik vraag me af of er een meertje in de buurt is en het zinvol is een opblaas boot mee te nemen? Gaat om een kinder opblaasboot.

Co Maas, 22-06-2015

Er is een meertje op ongeveer 3 kilometer afstand van de camping