Bed and Breakfast Les Savonniers

Tonen op kaart

79 reviews over Bed and Breakfast Les Savonniers

• 2019
    10R & R, M, J, S12-11-2019

Rust, ruimte, ontspannen, ontdekken, heerlijk eten

Houd je van rust, ruimte, lekker eten, vriendelijke mensen, prachtige omgeving, klimmen, kanoën, spelletjes doen, verkleden, lezen, uitrusten in een hangmat, leuke activiteiten in de omgeving doen, potje voetbal, volleybal, badminton of petanque, verstoppertje spelen, KUBB, tikkertje of wat dan ook, dan ben je hier aan het juiste adres. (SSSTTTTTT niet aan iedereen doorvertellen hoor!!!! )

Heerlijk met onze tent op een ruime plek op het veld gestaan. Kids (13, 10, 8) genoten van rust en vertier met vriendjes en vriendinnetjes. Net en schoon sanitair, top gastheer en gastvrouw met geweldige kookkunsten......

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Arjan en Petra12-11-2019

Super

De gastvrijheid van Eelco en Ineke is super, zo ook hun kookkunsten..helemaal top! Het ontbijt is iedere keer heerlijk..uitgebreid en ontspannen. Over het avondeten kan ik alleen maar zeggen..heerlijk!! Je komt er goed tot rust, mooi plaatsjes en dorpjes in de omgeving waar je de Franse sfeer echt proeft. Ook kan je heerlijk in de directe omgeving wandelen..de routes liggen klaar. Petanque hebben we regelmatig gedaan en dat kan daar prima, lekker naast de boomgaard waar je in de schaduw in een hangmat weer kan bijkomen of een boekje kan lezen. Een frisse duik of zonnebaden kan prima in het zwembad. De accommodatie was ruim opgezet, met een keuken en badkamer en een heerlijk bed. Alles is keurig netjes en schoon. Wij hebben er een hele leuke tijd gehad en denken er nog regelmatig aan terug.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Margo11-11-2019

Ontspannen, Bourgondisch, plezier voor jong en oud

Kleinschalige camping maar van alle gemakken voorzien. Zeer ruime plaatsen, goed zwembad, schoon sanitair en speelschuur waarin je ook kan koken. Eelco kookt 3 avonden in de week een fantastisch maal voor de gasten. En Ineke en eelco weten een ontspannen Bourgondische sfeer te creëren. We hebben genoten van de camping en de omgeving. Ideaal voor kleine kinderen! Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Martine Maat11-11-2019

Genieten, rust, heerlijk eten en ontspannen

In juni kwamen we hier voor de derde keer. En zo leuk, het was nog mooier dan in onze gedachten! In het voorjaar is de streek zo groen. Op deze plek kan je echt genieten. Tot rust komen, in een van de hangplekjes terwijl de kinderen spelen in de speelschuur of Eelco en Ineke mee helpen met een klusje. Wandelen in de omgeving met een van de vele wandelkaarten die bij Eelco en Ineke te leen zijn. Heerlijk zonnen op de bedden bij het zwembad, marktjes bezoeken in de omgeving. En vooral een paar keer in de week heerlijk aanschuiven aan de table d’hotes en dan verrrrukkkelijk eten. Dit is echt vakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Familie Lamoré11-11-2019

Les Savonniers: een topper!

Les Savonniers ligt in een prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Ineke en Eelco hebben mooie routes klaarliggen met kaarten en duidelijke beschrijvingen. Het eten is afwisselend en met veel liefde klaargemaakt. Je zou er alleen al heen moeten voor de lopende chocoladecakejes van Ineke… De appartementen zijn mooi ingericht, goed onderhouden en schoon. Les Savonniers is aantrekkelijk vanwege de locatie, de accomodatie maar zeker ook door de gastvrijheid van Eelco en Ineke.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10René, Gina , sem en joe28-07-2019

voor herhaling vatbaar, fantastische tijd gehad

Ontzettende fijne vier dagen gehad in 1 van de 2 chambre’s, zeer mooie nette ruime kamer waarin aan alles gedacht is, ijskastje op t terrein aanwezig waar je wat spulletjes kwijt kan( zeer fijn) , eigen ‘hoekje ‘ waar je je kan terug trekken als je dat zou willen, Erg ruim opgezet terrein met fijn zwembad , keuken waar je wat klaar kan maken, veel te doen/zien in de omgeving , en Ineke en eelco zijn twee schatten die altijd voor je klaarstaan en waar niets teveel voor is, ook onze twee jongens van 11 en 12 hebben erg genoten , we voelden ons echt erg welkom !! We gaan zeker nog n keer terug als we in de buurt zijn..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10Marijke25-11-2018

fijne schone huisjes, heerlijk bed en zalig eten

Dit is een superplek! Heerlijk rustig in je hangmat in de boomgaard je boek lezen. Koken in de campingkeuken als er niet wordt gekookt door Eelco en Ineke. Je wilt hun maaltijden namelijk niet missen! Meteen sfeer met een gezellig gedekte tafel en ook een uitgebreid ontbijt in de ochtend. Genoeg te doen in de wijde omgeving. Zwembad prima in orde om lekker af te koelen. Mooie huisjes met een heerlijk bed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Marieke16-11-2018

Geweldige vakantie met (jonge) kinderen

Wat een heerlijke plek! en wat een mooi gebied van Frankrijk. Wij zaten in de B&B. Een heerlijk uitgebreid ontbijt stond er elke ochtend klaar. En 3x per week mee eten maakt het vakantiegevoel helemaal compleet. De kinderen vermaken zich uitstekend met het zwembad, de speelschuur en op het veld. Veel jonge kinderen in de zomermaanden waardoor er altijd wel een speelvriendje is. Ook onze jongste van net 3 kon vertrouwd (even) uit het oog op het domein rondlopen. En in de omgeving is veel te doen. Kanoën, klimmen in de bomen, zwemmen in de rivier, marktjes bezoeken. Het was een super vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Marc en Meike29-10-2018

Beter wordt het niet!

De laatste 3 zomers hebben wij een deel van onze vakantie hier doorgebracht. Les Savonniers is alles wat je kunt wensen van een mini camping/B&B. Ten eerste is de ligging heel goed. Er is in de buurt van alles te doen. Wij hebben de drie keren dat we er waren nieuwe dingen gedaan en hebben ons nooit verveeld. Een dagje op de camping blijven is ook zeker geen straf. Heerlijk relaxen bij het zwembad of een boekje lezen in een hangmat in de boomgaard. De faciliteiten bij les Savonniers zijn echt perfect. Wij hebben gekampeerd en kunnen dus niet veel zeggen over de gites of safaritenten (al weten we dat die ook heel goed zijn). De kampeerplekken zijn erg ruim en voorzien van stroom en water vlakbij. Het sanitair is op en top! Super netjes en heel schoon!! Ook zijn de maaltijden op de camping super. Ineke en Eelco koken graag en het eten is dus heerlijk en heel gezellig. Kortom een feest om hier te blijven. We komen graag terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Sandra14-10-2018

Een feestje om hier te zijn

We zijn hier al een paar keer geweest, en het is elke keer weer een genot. De hele formule klopt: de omgeving is heel vriendelijk en mooi, het domaine zelf is erg mooi ingericht (rust en ruimte, maar ook gezelligheid), de appartementen zijn heerlijk comfortabel, de gastvrijheid is heel fijn, het eten is erg lekker. Tsja. Eigenlijk klopt alles hier. Wij zijn fans. Ook onze (grote) kinderen komen hier graag om een weekje tot rust te komen, met een boekje in de hangmat, even zwemmen, beetje sporten... Fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

8 tips over Bed and Breakfast Les Savonniers

• Klaas Ruizendaal, 16-08-2013

De keuze in kamers is groot je kan zowel kiezen voor kamperen, een luxe clampingtent en appartementen. Verder kan je in de omgeving naar leuke plaatsen met leuke markten.

• Eelco de Vries, 08-02-2013

Bezoek een van de plaatselijke markten

• Tom, 12-05-2012

De markt op zondag in St Antonin de Noble Val.

En natuutlijk: niet vergeten een potje pétanque te spelen met de gastheer!

1 vraag over Bed and Breakfast Les Savonniers

• baskaper, 14-06-2015

is er ook een meer aanwezig?

Ik vraag me af of er een meertje in de buurt is en het zinvol is een opblaas boot mee te nemen? Gaat om een kinder opblaasboot.

Co Maas, 22-06-2015

Er is een meertje op ongeveer 3 kilometer afstand van de camping