Bed and Breakfast Les Savonniers

56 reviews over Bed and Breakfast Les Savonniers in het Nederlands

Björn
30-7-2018

Hoi Ineke en Eelco,

We hebben het echt fantastisch bij jullie gevonden! De "essentials" waren sowieso 100% dik in orde: echt HEERLIJKE bedden en kussen, superfraai gestylde ruimtes, gezellige tuin en plekjes onder de bomen, fantastisch eten op de table d'hôtes.

Maar bovenal zijn jullie écht waar fantastisch lieve mensen... de ideale gastheer- en vrouw; hartstikke relaxed, vriendelijk, altijd in voor een praatje, maar als jullie merken dat de bezoekers aan het chillen zijn, dan is dat ook prima. Jullie lijken het in jullie paradijsje superleuk en gezellig te vinden, en dat straalde af op ons bezoek. En Suus was ook echt een schat van een vrouw!

Ik wens jullie echt het allerbeste, en gegarandeerd zien jullie ons of onze familie / bekenden nog terug: -D

Absoluut perfect en heerlijk

Bjorn
28-7-2018

We hebben het echt fantastisch bij les savonniers gevonden!! De "essentials" waren sowieso 100% dik in orde: echt HEERLIJKE bedden en kussen, superfraai gestylde ruimtes, gezellige tuin en plekjes onder de bomen, fantastisch eten op de table d'hôtes.

Maar bovenal zijn Eelco en Ineke écht waar fantastisch lieve mensen.. de ideale gastheer- en vrouw; hartstikke relaxed, vriendelijk, altijd in voor een praatje, maar als ze merken dat de bezoekers aan het chillen zijn, dan is dat ook prima. Ze lijken het in hun paradijsje zelf ook superleuk en gezellig te vinden, en dat straalde af op ons bezoek. En Suus was ook echt een schat van een vrouw!

Ik wens jullie echt het allerbeste, en gegarandeerd zien jullie ons of onze familie / bekenden nog terug :-D

Groetjes,

Björn, Nancy en Fieke

Heerlijke vakantie gehad en zeer gastvrij ontvangen bij de eigenaren Ineke en Eelco. Zeer compleet ingerichte safaritent, mooie omgeving met meer dan genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Het eten tijdens de table d'hotes was erg verzorgd voor zowel de kinderen als de volwassenen.

Géwéldige plek!

Marijke
23-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad op Les Savonniers.

Met de kinderen genoten van gezelligheid, verzorgd ontbijt, zwemmen, spelen, petanque en zalig dineren. Prachtige uitstapjes in de omgeving en eigenaars die met je meedenken over routes en leuks in de omgeving en ook nog eens en heel gastvrij zijn.

Een heerlijk zwembad en schone huisjes/sanitair!

Bedankt voor twee fantastische weken !!

Primma

Familie van der Poel
7-8-2017

Alles was perfect een goede gastheer en gastvrouw

Gezellig, goed, gastvrij

Wout
14-7-2017

Ons bezoek aan Les Savonniers was onderdeel van onze wandelvakantie via reisorganisatie: wandelen van chambre d'hôte naar chambre d'hôte, variërerend van 9 tot 22 km. Het wandelen was prachtig, net als ons verblijf bij Eelco en Ineke. Prachtige chambre d'hôte (heerlijk geslapen) met alle faciliteiten, op een schitterend domein, mooi zwembad, ook een beperkt aantal zeer fraaie camping plekken. Heerlijk gegeten, zowel 's avonds als onderweg dankzij de meegekregen lunch. En gewoon een leuke gastheer en gastvrouw die zelf ook zichtbaar plezier beleven aan hun 'werk'. Aanrader!

super

Roeland
5-7-2017

Was een erg warme week, maar met het zwembad en mooie schaduwplekken hebben we een super week gehad.

We zijn in een paar dagen helemaal tot rust gekomen: gezellig en goed eten aan een lange tafel, potjes boulen en onze kinderen (2 en 3) konden zich prima vermaken in het zwembad, op de trampoline of in de speelhoek.

Bedankt voor de fijne vakantie!

Roeland

In één woord geweldig!!

Karen en Janette
30-9-2016

Wij hebben een wandelvakantie van B&B naar B&B gedaan en zijn 3 nachten op Les Savonniers verbleven. Wat een gastvrijheid en goede zorgen!!! En het eten was meer dan voortreffelijk; super lekker vegetarisch gegeten (meerdere smaakexplosies) met een bijzonder goed gezelschap! De kamers waren prima en de bedden heerlijk. En wat een rust!

Eelco en Ineke zijn zeer goede en gezellige eigenaren met oog voor detail, oprechte interesse en staan altijd voor je klaar en zijn daarbij van alle markten thuis ;-).

Wij zouden het iedereen aanraden!!

Echt genieten

Staps
16-9-2016

Een mooie chambre d,hotes met vodoendr ruimte en fijne bedden. Vriendelijke eigenaars, die veel over de omgeving kennen. S' avonds meeeten is echt de moeite waard. Vele leuke dorpjes in de omgeving.

Superrelaxed en gastvrij

Joke de Lange
15-8-2016

Ineke en Eelco zijn heel gastvrij, er hangt een hele relaxte sfeer op deze kleine camping en voor de kinderen is er voldoende om zich mee te vermaken. De etentjes die 's avonds georganiseerd worden zijn heel gezellig en het eten is eerlijk en heerlijk. In de buurt zijn prachtige plaatsjes. Echt een plek om naar terug te komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Savonniers in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Savonniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Savonniers scoort een 9.48 uit 10 op basis van 56 reviews.