Bed and Breakfast Les Savonniers

Meer bedandbreakfast info

81 reviews over Bed and Breakfast Les Savonniers

• 10Quinten Baas10-08-2020

Super leuk

Het zwembad wordt elke dag schoongemaakt na 8 uur en is daardoor de volgende dag super schoon. Het is ook een gezellige plek, want iedereen houdt daar wel van een praatje. En als je even alleen wilt zijn, of het even te druk vindt heb je genoeg privacy. Een top plek dus!!! 👌

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Carla20-03-2020

Fantastisch mooi juweeltje in de natuur

Weet je, eigenlijk wil ik helemaal niets schrijven. Straks weet iedereen van deze geweldige plek. Wat een ruimte heb je om te genieten: bij je tent, caravan, in de boomgaard etc. Wil je gezelschap? Ook dat kan en is op afstand en toch dichtbij! En dan een paar keer in de week table d'hôte. Ineke en Eelco koken fantastisch, dat móet je gewoon meemaken! En de omgeving? Er is van alles te beleven. Leuke plaatsen, markten, natuur. En echt niet alleen voor volwassenen, ook voor kinderen is dit een mooie en klein juweeltje!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ben02-01-2020

We hebben het superfijn gehad! Héle ruime plekken met veel schaduw. Fijn zwembad. Ideale speelschuur, voor spelen, schaduw zoeken, voor de regen schuilen, gezellig koken, borrelen etc. Eelco en Ineke zijn altijd goed te benaderen voor adviezen voor uitstapjes etc. In de omgeving veel mooie uitstapjes kunnen maken (die ook betrekkelijk dichtbij waren wat fijn is met kleine kinderen)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9René & Barbara25-11-2019

Wanneer mogen wij weer...

Dit wordt geen review maar een lofzang! Nog nooit zo'n ruime B&B (en camping) met zwembad meegemaakt als Les Savonniers bij Ineke en Eelco. Wij zaten in één van de 3 kamers in het hoofdgebouw met eigen sanitair, klein keukentje en huiskamer met zitbank en leestafel. Maar je kunt natuurlijk altijd gebruik maken van de grote keuken of de speelruimte op het terrein. Of het zwembad of het petanque veldje. Maar 3 x per week eten met de proprietères en de overige gasten is helemaal een feest. Lekker eten drinken. De ruimte die je daar hebt om je eigen ding te doen kom je niet gauw ergens anders tegen, je loopt elkaar niet in de weg. En verder is er ook nog rust, rust en rust en dat wordt mede veroorzaakt door Eelco en Ineke. Wij gaan snel weer (hoop ik).

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jordy24-11-2019

Een echte aanrader voor gezinnen met (jonge) kinde

Heerlijk rustige, ruim opgezette mini-camping. Zeer ruime tent en ook op rest terrein veel (schaduwrijke) plekjes zoals hangmatten in de boomgaard. Gastvrije, gezellige eigenaars die paar keer per week table d’hotes organiseren. Door kleinschalige opzet krijg je snel contact met andere gasten, maar je kan ook gewoon eigen gang gaan. Mooie omgeving met gezellige dorpjes maar ook allerlei outdoor-activiteiten.

• 9Bert cornelissen22-11-2019

Geweldig

Zeer gastvrij en heel persoonlijk, we mochten zelfs enkele dagen in een groter appartement omdat dat niet bezet was, enkele keren samen met andere gasten eten, ik kon onze elektrische auto opladen, tips over de omgeving, en ga zo maar door. Lekker afkoelen in het zwembad en ‘s avonds een lekker wijntje (zelf opschrijven, dat kan daar nog).

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Henk18-11-2019

Relaxt & gastvrij

Als ik heel eerlijk ben schrijf ik liever niets. Want dan verklap ik het geheimpje dat ik samen met een ouder of 30 deel. Over 'ons' geheime plekje. Maar nu ik al voor komend jaar heb gereserveerd vertel ik je toch dat het bij Eelco en Ineke echt heel bijzonder is. Voor mensen met kinderen die echt rust willen. Voor kinderen die van spelen houden (en soms even gamen). Voor gezinnen die van lekker eten houden, een paar keer per week opgediend aan een lange tafel. Waar je mooie gesprekken hebt met fijne mensen, over kinderen, het leven maar ook over grote onzin en met veel humor. Terwijl je geniet spelen de kinderen (die eten eerder!) met zijn allen op de camping. Een onvergetelijke ervaring zo laat buiten met elkaar. Waar je (desgewenst) in de ochtend een heerlijk ontbijt geserveerd kunt krijgen. Een plek waar vanuit je (actieve) trips kunt maken. Waar ze nog een echt 'koud ei' serveren. En Ineke en Eelco? Die zijn zichzelf. Relaxt!

• 10Fam Bout/ Hansen15-11-2019

Heerlijke plek

Eigenlijk moeten we zeggen dat je hier niet naartoe moet gaan, want anders zit het nog sneller vol😊 Maar deze camping is in 1 woord geweldig!! Top gastheer en gastvrouw(en) hou je van rust en ruimte, ruime plekken, dan is dit de plek waar je naartoe moet gaan. De eigenaars kunnen heerlijk koken , je kan een paar keer per week aanschuiven, heel gezellig met de andere gasten. Is het al zomervakantie? Want wij hebben er al zin in om weer te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10T en I15-11-2019

een plek waar rust het sleutelwoord is ...

Een heerlijk plekje om tot rust te komen ! De kinderen kunnen naar hartelust spelen, zwemmen, voetballen, kubb spelen, of gewoon rustig hangen in de hangmat. Een plek om van te dromen ... een stukje paradijs ...

• 9Fam Terpstra14-11-2019

Bijna te mooi om waar te zijn

Heerlijke vakantie. Voor de derde keer in een paar jaar tijd en zeker van plan weer te gaan. Rust, ruimte en intiem. Kinderen bewegen vrij in de boomgaard, speelschuur of zwembad binnen zichtveld, maar ver genoeg voor je privacy. Geweldige gastheer en gastvrouw.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Bed and Breakfast Les Savonniers info