Bed and Breakfast Les Savonniers

Weer vandaag8°-1°
Bed and Breakfast Les Savonniers
9,6

Laatste review

Dit is een superplek! Heerlijk rustig in je hangmat in de boomgaard je boek lezen. Koken in de campingkeuken als er niet wordt gekookt door Eelco en Ineke. Je wilt hun maaltijden namelijk niet missen! Meteen sfeer met een gezellig gedekte tafel en ook een uitgebreid ontbijt in de ochtend. Genoeg te doen in de wijde omgeving.

Zwembad prima in orde om lekker af te koelen. Mooie huisjes met een heerlijk bed.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

63 reviews over Bed and Breakfast Les Savonniers in het Nederlands

Geweldige vakantie met (jonge) kinderen

Marieke,
16-11-2018

Wat een heerlijke plek! en wat een mooi gebied van Frankrijk. Wij zaten in de B&B. Een heerlijk uitgebreid ontbijt stond er elke ochtend klaar. En 3x per week mee eten maakt het vakantiegevoel helemaal compleet.

De kinderen vermaken zich uitstekend met het zwembad, de speelschuur en op het veld. Veel jonge kinderen in de zomermaanden waardoor er altijd wel een speelvriendje is. Ook onze jongste van net 3 kon vertrouwd (even) uit het oog op het domein rondlopen. En in de omgeving is veel te doen. Kanoën, klimmen in de bomen, zwemmen in de rivier, marktjes bezoeken. Het was een super vakantie.

Beter wordt het niet!

Marc en Meike,
29-10-2018

De laatste 3 zomers hebben wij een deel van onze vakantie hier doorgebracht. Les Savonniers is alles wat je kunt wensen van een mini camping/B&B. Ten eerste is de ligging heel goed. Er is in de buurt van alles te doen. Wij hebben de drie keren dat we er waren nieuwe dingen gedaan en hebben ons nooit verveeld. Een dagje op de camping blijven is ook zeker geen straf. Heerlijk relaxen bij het zwembad of een boekje lezen in een hangmat in de boomgaard. De faciliteiten bij les Savonniers zijn echt perfect. Wij hebben gekampeerd en kunnen dus niet veel zeggen over de gites of safaritenten (al weten we dat die ook heel goed zijn). De kampeerplekken zijn erg ruim en voorzien van stroom en water vlakbij. Het sanitair is op en top! Super netjes en heel schoon!! Ook zijn de maaltijden op de camping super. Ineke en Eelco koken graag en het eten is dus heerlijk en heel gezellig. Kortom een feest om hier te blijven. We komen graag terug!!!

Een feestje om hier te zijn

Sandra,
14-10-2018

We zijn hier al een paar keer geweest, en het is elke keer weer een genot. De hele formule klopt: de omgeving is heel vriendelijk en mooi, het domaine zelf is erg mooi ingericht (rust en ruimte, maar ook gezelligheid), de appartementen zijn heerlijk comfortabel, de gastvrijheid is heel fijn, het eten is erg lekker.

Tsja. Eigenlijk klopt alles hier. Wij zijn fans.

Ook onze (grote) kinderen komen hier graag om een weekje tot rust te komen, met een boekje in de hangmat, even zwemmen, beetje sporten... Fantastisch.

Dat het een en al gezelligheid is. Gastvrije eigenaars en niet te vergeten lekker eten en genieten van de boomgaard het zwembad en de rust. Ga volged jaar zeker weer.

Gezellig, kleinschalig en gastvrij!

Lore,
25-9-2018

Dit kleinschalige domein wordt uitgebaat door een super gastvrouw en gastheer. Ineke en Eelco doen er alles aan om het je naar je zin te maken, en geven veel tips over wat er in de buurt te doen is. Ze verzorgen enkele keren per week ook een table d'hote die zeer de moeite is (wij logeerden in een chambre d'hote, dus hadden er ook elke ochtend een lekker ontbijtje bij). Bijna alle gasten schuiven dan aan tafel aan, heel gezellig, en de kinderen krijgen vooraf een kindvriendelijke maaltijd.

Het domein is goed onderhouden en zeer mooi aangelegd. Voor elk wat wils: rustige plekjes om te lezen tussen de bomen, een speelschuur voor de kinderen, een zwembad,...

De omgeving is ook de moeite: zeer groen, mooie stadjes en het is minder toeristisch dan andere delen van Frankrijk. Het domein zelf is heerlijk rustig gelegen!

Zeker aan te raden (met of zonder kinderen)!

Klein paradijs

Petra,
2-9-2018

Een super mooie plek om bij te komen. We hebben hier een paar dagen gekampeerd en genoten van de rust. De kinderen moesten even wennen want om 22.00 uur is het stil op de camping maar ze vonden het heerlijk in het zwembad, de speelschuur en vonden het super leuk om zaklampverstoppertje te spelen. De table d'hotes was goed verzorgd en gezellig. Het sanitair was een verademing ten opzichte van al die andere campings...

Björn,
30-7-2018

Hoi Ineke en Eelco,

We hebben het echt fantastisch bij jullie gevonden! De "essentials" waren sowieso 100% dik in orde: echt HEERLIJKE bedden en kussen, superfraai gestylde ruimtes, gezellige tuin en plekjes onder de bomen, fantastisch eten op de table d'hôtes.

Maar bovenal zijn jullie écht waar fantastisch lieve mensen... de ideale gastheer- en vrouw; hartstikke relaxed, vriendelijk, altijd in voor een praatje, maar als jullie merken dat de bezoekers aan het chillen zijn, dan is dat ook prima. Jullie lijken het in jullie paradijsje superleuk en gezellig te vinden, en dat straalde af op ons bezoek. En Suus was ook echt een schat van een vrouw!

Ik wens jullie echt het allerbeste, en gegarandeerd zien jullie ons of onze familie / bekenden nog terug: -D

Absoluut perfect en heerlijk

Bjorn,
28-7-2018

We hebben het echt fantastisch bij les savonniers gevonden!! De "essentials" waren sowieso 100% dik in orde: echt HEERLIJKE bedden en kussen, superfraai gestylde ruimtes, gezellige tuin en plekjes onder de bomen, fantastisch eten op de table d'hôtes.

Maar bovenal zijn Eelco en Ineke écht waar fantastisch lieve mensen.. de ideale gastheer- en vrouw; hartstikke relaxed, vriendelijk, altijd in voor een praatje, maar als ze merken dat de bezoekers aan het chillen zijn, dan is dat ook prima. Ze lijken het in hun paradijsje zelf ook superleuk en gezellig te vinden, en dat straalde af op ons bezoek. En Suus was ook echt een schat van een vrouw!

Ik wens jullie echt het allerbeste, en gegarandeerd zien jullie ons of onze familie / bekenden nog terug :-D

Groetjes,

Björn, Nancy en Fieke

Heerlijke vakantie gehad en zeer gastvrij ontvangen bij de eigenaren Ineke en Eelco. Zeer compleet ingerichte safaritent, mooie omgeving met meer dan genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Het eten tijdens de table d'hotes was erg verzorgd voor zowel de kinderen als de volwassenen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Savonniers in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Savonniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.