Bed and Breakfast Les Savonniers

Bed and Breakfast Les Savonniers
9,5

60 reviews over Bed and Breakfast Les Savonniers in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een feestje om hier te zijn

Sandra
14-10-2018

We zijn hier al een paar keer geweest, en het is elke keer weer een genot. De hele formule klopt: de omgeving is heel vriendelijk en mooi, het domaine zelf is erg mooi ingericht (rust en ruimte, maar ook gezelligheid), de appartementen zijn heerlijk comfortabel, de gastvrijheid is heel fijn, het eten is erg lekker.

Tsja. Eigenlijk klopt alles hier. Wij zijn fans.

Ook onze (grote) kinderen komen hier graag om een weekje tot rust te komen, met een boekje in de hangmat, even zwemmen, beetje sporten... Fantastisch.

Dat het een en al gezelligheid is. Gastvrije eigenaars en niet te vergeten lekker eten en genieten van de boomgaard het zwembad en de rust. Ga volged jaar zeker weer.

Gezellig, kleinschalig en gastvrij!

Lore
25-9-2018

Dit kleinschalige domein wordt uitgebaat door een super gastvrouw en gastheer. Ineke en Eelco doen er alles aan om het je naar je zin te maken, en geven veel tips over wat er in de buurt te doen is. Ze verzorgen enkele keren per week ook een table d'hote die zeer de moeite is (wij logeerden in een chambre d'hote, dus hadden er ook elke ochtend een lekker ontbijtje bij). Bijna alle gasten schuiven dan aan tafel aan, heel gezellig, en de kinderen krijgen vooraf een kindvriendelijke maaltijd.

Het domein is goed onderhouden en zeer mooi aangelegd. Voor elk wat wils: rustige plekjes om te lezen tussen de bomen, een speelschuur voor de kinderen, een zwembad,...

De omgeving is ook de moeite: zeer groen, mooie stadjes en het is minder toeristisch dan andere delen van Frankrijk. Het domein zelf is heerlijk rustig gelegen!

Zeker aan te raden (met of zonder kinderen)!

Klein paradijs

Petra
2-9-2018

Een super mooie plek om bij te komen. We hebben hier een paar dagen gekampeerd en genoten van de rust. De kinderen moesten even wennen want om 22.00 uur is het stil op de camping maar ze vonden het heerlijk in het zwembad, de speelschuur en vonden het super leuk om zaklampverstoppertje te spelen. De table d'hotes was goed verzorgd en gezellig. Het sanitair was een verademing ten opzichte van al die andere campings...

Björn
30-7-2018

Hoi Ineke en Eelco,

We hebben het echt fantastisch bij jullie gevonden! De "essentials" waren sowieso 100% dik in orde: echt HEERLIJKE bedden en kussen, superfraai gestylde ruimtes, gezellige tuin en plekjes onder de bomen, fantastisch eten op de table d'hôtes.

Maar bovenal zijn jullie écht waar fantastisch lieve mensen... de ideale gastheer- en vrouw; hartstikke relaxed, vriendelijk, altijd in voor een praatje, maar als jullie merken dat de bezoekers aan het chillen zijn, dan is dat ook prima. Jullie lijken het in jullie paradijsje superleuk en gezellig te vinden, en dat straalde af op ons bezoek. En Suus was ook echt een schat van een vrouw!

Ik wens jullie echt het allerbeste, en gegarandeerd zien jullie ons of onze familie / bekenden nog terug: -D

Absoluut perfect en heerlijk

Bjorn
28-7-2018

We hebben het echt fantastisch bij les savonniers gevonden!! De "essentials" waren sowieso 100% dik in orde: echt HEERLIJKE bedden en kussen, superfraai gestylde ruimtes, gezellige tuin en plekjes onder de bomen, fantastisch eten op de table d'hôtes.

Maar bovenal zijn Eelco en Ineke écht waar fantastisch lieve mensen.. de ideale gastheer- en vrouw; hartstikke relaxed, vriendelijk, altijd in voor een praatje, maar als ze merken dat de bezoekers aan het chillen zijn, dan is dat ook prima. Ze lijken het in hun paradijsje zelf ook superleuk en gezellig te vinden, en dat straalde af op ons bezoek. En Suus was ook echt een schat van een vrouw!

Ik wens jullie echt het allerbeste, en gegarandeerd zien jullie ons of onze familie / bekenden nog terug :-D

Groetjes,

Björn, Nancy en Fieke

Heerlijke vakantie gehad en zeer gastvrij ontvangen bij de eigenaren Ineke en Eelco. Zeer compleet ingerichte safaritent, mooie omgeving met meer dan genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Het eten tijdens de table d'hotes was erg verzorgd voor zowel de kinderen als de volwassenen.

Géwéldige plek!

Marijke
23-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad op Les Savonniers.

Met de kinderen genoten van gezelligheid, verzorgd ontbijt, zwemmen, spelen, petanque en zalig dineren. Prachtige uitstapjes in de omgeving en eigenaars die met je meedenken over routes en leuks in de omgeving en ook nog eens en heel gastvrij zijn.

Een heerlijk zwembad en schone huisjes/sanitair!

Bedankt voor twee fantastische weken !!

Primma

Familie van der Poel
7-8-2017

Alles was perfect een goede gastheer en gastvrouw

Gezellig, goed, gastvrij

Wout
14-7-2017

Ons bezoek aan Les Savonniers was onderdeel van onze wandelvakantie via reisorganisatie: wandelen van chambre d'hôte naar chambre d'hôte, variërerend van 9 tot 22 km. Het wandelen was prachtig, net als ons verblijf bij Eelco en Ineke. Prachtige chambre d'hôte (heerlijk geslapen) met alle faciliteiten, op een schitterend domein, mooi zwembad, ook een beperkt aantal zeer fraaie camping plekken. Heerlijk gegeten, zowel 's avonds als onderweg dankzij de meegekregen lunch. En gewoon een leuke gastheer en gastvrouw die zelf ook zichtbaar plezier beleven aan hun 'werk'. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Savonniers in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Savonniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.