Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

87 Reviews over Les Savonniers

• 10J.A. van Dam10-08-2021

Wat een locatie!!! Een heerlijk rustige omgeving, de kamer was ruim en compleet... Elke ochtend een heerlijk ontbijt, top verzorgd.Heerlijke hangmatten en geweldig zwembad... En de table d’hotes super gezellig en lekker!!Echt een aanrader!!

• 10Klaas en Wilma05-07-2021

Wauw wat was dit gezellig

Wat een heerlijke plek, super gezellige eigenaren, lekker gegeten, mooie omgeving, leuke dorpjes, je kunt er prachtig wandelen. We hebben genoten. Dank je wel Ineke en Eelco.

• 10Wijnant & Gerrit29-06-2021

Fantastisch verblijf op een heerlijke rustige plek

Rustig gelegen verblijf, lekker zwembad, prachtige omgeving, je komt hier echt tot rust. Niks moet alles mag. Wij raden deze plek enorm aan. 3x per week kan je hier mee eten met de heerlijke gerechten die de eigenaren Eelco en Ineke voor je bereiden. Ontbijt is ook bij te boeken, heerlijk (eigengemaakte Jam, echt heel lekker!) echt genoten hier!

• 9Nena24-08-2020

Rust, ruimte en voldoende vertier

Heerlijk verblijf van een week in één van de drie safaritenten. Bedden waren perfect en tent verder ook prima uitgerust. Sanitairgebouw werd keurig schoongehouden. Bij warm weer was het lekker verblijven in de hangmatten. Kinderen vermaken zich prima in de speelschuur, bij het zwembad of op de trampo.

De gemeenschappelijke maaltijden (3 keer per week) zijn een aanrader.

Kort om een heerlijke plek om te verblijven!

• 10Wendy21-08-2020

Fantastische plek, een waar paradijsje!

Fantastische camping met heerlijke table d’hotes. Eelco en Ineke hebben een paradijsje gecreëerd. Fijn zwembad, prachtige boomgaard met hangmatten, gemeenschappelijke keuken, schoon sanitair, speelschuur voor de kinderen, eten bereid uit de moestuin. Kortom, een super plek om tot rust te komen. Onze kinderen van 7 en 9 hadden altijd andere kinderen om mee te spelen. Tot slot veel leuke plaatjes in de omgeving + kanoën, klimpark en suppen ed. Een aanrader!

• 10Fam. Van Schagen16-08-2020

Hier kom je echt tot rust!

Twee fantastische weken gehad bij Les Savonniers in een van de comfortabele safaritenten. De ruimte en de rust waren heerlijk. Er zijn maar weinig campings die zo ruim zijn opgezet. Het zwembad bracht verkoeling op hetere dagen. Het sanitair was modern en keurig schoon, elke dag weer. Ineke en Eelco zijn zo vriendelijk, gastvrij en behulpzaam! We voelden ons echt welkom. De table d’hôtes is ook echt een aanrader, we hebben steeds heerlijk gegeten. Bedankt voor de fijne tijd op jullie prachtige plek.

• 10Quinten Baas10-08-2020

Super leuk

Het zwembad wordt elke dag schoongemaakt na 8 uur en is daardoor de volgende dag super schoon. Het is ook een gezellige plek, want iedereen houdt daar wel van een praatje. En als je even alleen wilt zijn, of het even te druk vindt heb je genoeg privacy. Een top plek dus!!! 👌

• 9Carla20-03-2020

Fantastisch mooi juweeltje in de natuur

Weet je, eigenlijk wil ik helemaal niets schrijven. Straks weet iedereen van deze geweldige plek. Wat een ruimte heb je om te genieten: bij je tent, caravan, in de boomgaard etc. Wil je gezelschap? Ook dat kan en is op afstand en toch dichtbij! En dan een paar keer in de week table d'hôte. Ineke en Eelco koken fantastisch, dat móet je gewoon meemaken! En de omgeving? Er is van alles te beleven. Leuke plaatsen, markten, natuur. En echt niet alleen voor volwassenen, ook voor kinderen is dit een mooie en klein juweeltje!

• 9Ben02-01-2020

We hebben het superfijn gehad! Héle ruime plekken met veel schaduw. Fijn zwembad. Ideale speelschuur, voor spelen, schaduw zoeken, voor de regen schuilen, gezellig koken, borrelen etc. Eelco en Ineke zijn altijd goed te benaderen voor adviezen voor uitstapjes etc. In de omgeving veel mooie uitstapjes kunnen maken (die ook betrekkelijk dichtbij waren wat fijn is met kleine kinderen)

• 9René & Barbara25-11-2019

Wanneer mogen wij weer...

Dit wordt geen review maar een lofzang! Nog nooit zo'n ruime B&B (en camping) met zwembad meegemaakt als Les Savonniers bij Ineke en Eelco. Wij zaten in één van de 3 kamers in het hoofdgebouw met eigen sanitair, klein keukentje en huiskamer met zitbank en leestafel. Maar je kunt natuurlijk altijd gebruik maken van de grote keuken of de speelruimte op het terrein. Of het zwembad of het petanque veldje. Maar 3 x per week eten met de proprietères en de overige gasten is helemaal een feest. Lekker eten drinken. De ruimte die je daar hebt om je eigen ding te doen kom je niet gauw ergens anders tegen, je loopt elkaar niet in de weg. En verder is er ook nog rust, rust en rust en dat wordt mede veroorzaakt door Eelco en Ineke. Wij gaan snel weer (hoop ik).

Bed & Breakfast Les Savonniers info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden