Reviews over St. Projet

fijne schone huisjes, heerlijk bed en zalig eten

Marijke,
    25-11-2018

Dit is een superplek! Heerlijk rustig in je hangmat in de boomgaard je boek lezen. Koken in de campingkeuken als er niet wordt gekookt door Eelco en Ineke. Je wilt hun maaltijden namelijk niet missen! Meteen sfeer met een gezellig gedekte tafel en ook een uitgebreid ontbijt in de ochtend. Genoeg te doen in de wijde omgeving.

Zwembad prima in orde om lekker af te koelen. Mooie huisjes met een heerlijk bed.

Geweldige vakantie met (jonge) kinderen

Marieke,
    16-11-2018

Wat een heerlijke plek! en wat een mooi gebied van Frankrijk. Wij zaten in de B&B. Een heerlijk uitgebreid ontbijt stond er elke ochtend klaar. En 3x per week mee eten maakt het vakantiegevoel helemaal compleet.

De kinderen vermaken zich uitstekend met het zwembad, de speelschuur en op het veld. Veel jonge kinderen in de zomermaanden waardoor er altijd wel een speelvriendje is. Ook onze jongste van net 3 kon vertrouwd (even) uit het oog op het domein rondlopen. En in de omgeving is veel te doen. Kanoën, klimmen in de bomen, zwemmen in de rivier, marktjes bezoeken. Het was een super vakantie.

Beter wordt het niet!

Marc en Meike,
    29-10-2018

De laatste 3 zomers hebben wij een deel van onze vakantie hier doorgebracht. Les Savonniers is alles wat je kunt wensen van een mini camping/B&B. Ten eerste is de ligging heel goed. Er is in de buurt van alles te doen. Wij hebben de drie keren dat we er waren nieuwe dingen gedaan en hebben ons nooit verveeld. Een dagje op de camping blijven is ook zeker geen straf. Heerlijk relaxen bij het zwembad of een boekje lezen in een hangmat in de boomgaard. De faciliteiten bij les Savonniers zijn echt perfect. Wij hebben gekampeerd en kunnen dus niet veel zeggen over de gites of safaritenten (al weten we dat die ook heel goed zijn). De kampeerplekken zijn erg ruim en voorzien van stroom en water vlakbij. Het sanitair is op en top! Super netjes en heel schoon!! Ook zijn de maaltijden op de camping super. Ineke en Eelco koken graag en het eten is dus heerlijk en heel gezellig. Kortom een feest om hier te blijven. We komen graag terug!!!

Een feestje om hier te zijn

Sandra,
    14-10-2018

We zijn hier al een paar keer geweest, en het is elke keer weer een genot. De hele formule klopt: de omgeving is heel vriendelijk en mooi, het domaine zelf is erg mooi ingericht (rust en ruimte, maar ook gezelligheid), de appartementen zijn heerlijk comfortabel, de gastvrijheid is heel fijn, het eten is erg lekker.

Tsja. Eigenlijk klopt alles hier. Wij zijn fans.

Ook onze (grote) kinderen komen hier graag om een weekje tot rust te komen, met een boekje in de hangmat, even zwemmen, beetje sporten... Fantastisch.

al op veel B&B geweest maar dit is echt geweldig.

Klaas,
    13-10-2018

Dat het een en al gezelligheid is. Gastvrije eigenaars en niet te vergeten lekker eten en genieten van de boomgaard het zwembad en de rust. Ga volged jaar zeker weer.

St. Projet scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews