Camping Quercy Vacances

12 reviews over Camping Quercy Vacances in het Nederlands

Goede doortrekkerscamping.

Céline
11-8-2018

Grote mooie plaatsen, zowel met als zonder zon. Picknick tafels zijn aanwezig op de plekken, zeker een voordeel. De camping is vlakbij de snelweg maar wat verder van gezellige plaatsjes, daar moet je voor rijden. De camping lijkt meer op een doortrekkerscamping.

Voldoende sanitair aanwezig maar moet vaker schoon gemaakt worden.

Er is een mogelijkheid om te eten op de camping, echter raden wij dit af. Weinig variatie. Wij wilden patat bestellen voor half 7 echter gaf de arrogante receptionist aan dat het niet meer mogelijk was. Klantvriendelijkheid krijgt een zware onvoldoende hierdoor.

Het zwembad is niet goed onderhouden. Ligbedjes zijn smal en stuk. Het zwembad dient beter schoongemaakt te worden, verwijderen van onkruid en de groene randen langs de waterlijn. Sauna en bubbelbad zijn een no go.

De hond van de eigenaar van de camping loopt los en komt ook bij de tent. Dit terwijl eigen honden aangelijnd moeten zijn.

prima stek voor doorreis of langer verblijf!

Gerben
11-7-2017

Mooie camping, zeer vriendelijke ontvangst in het Engels! Handig en onverwacht. Bij toeval de Mexicaanse avond getroffen, gezellig en goed geregeld.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Super gezellige sfeer en relaxed

walter en charlotte
12-9-2016

Voor je rust zeker een aanrader...wij zijn langer gebleven dan we op voorhand hadden besproken. Lekker dichtbij Cahors voor je boodschappen en het is ook een leuke gezellige stad. Sanitair was super schoon toen wij er waren en dat is in Frankrijk niet altijd het geval.

We hadden geen negatieve ervaringen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

een aanrader

sabine champion
1-9-2016

deze camping ligt heel dicht bij de snelweg maar ver genoeg om er totaal geen last van te hebben. het is een kleinere camping met goede voorzieningen. mooie plekken. zowel schaduw als zon. redelijk vlak. vriendelijk onthaald aan de receptie door de patron die ook goed engels spreekt als je geen frans kunt. er is een (wat kleiner) zwembad wat lekker verfrist na een lange reis. het sanitair is proper, verouderd, maar wel heel goed onderhouden. er is een restaurant/bar, je kunt er brood bestellen voor de andere dag en er worden regelmatig avonden georganiseerd met eten en muziek. wij zijn er 2 nachten geweest op doorreis, en gaan zeker vaker gebruik maken van deze camping. toen wij er stonden waren er boeren uit de omgeving met een stand. we hebben er lekkere malbec wijn gekocht van een plaatselijke wijn boer en ook fruit en groenten. de omgeving is ook de moeite waard, cahors is prachtig!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

fantastisch

marianne van dijk
2-9-2015

Deze camping heeft schoon en voldoende sanitair je hoeft nooit te wachten op een douche of toilet.Er werden tal van activiteiten verzorgd zowel overdag als s,avonds Wat ons het meest aansprak was de creativiteit waar deze familie de camping mee runt Overal zijn door Angélique mooie tafereeltjes geschilderd.En hun dochter verzorgd entertainment voor jong en oud op een heel speciale eigen manier. De rust en orginaliteit waar deze familie de camping mee runt was voor ons heel bijzonder. En we kamperen toch al zo,n 35 jaar in Frankrijk .Een aanrader voor jong en oud

Gereisd Met partner in augustus 2015

Geweldige camping!

Wilfred
10-7-2015

We zijn hier nu voor de tweede keer voor een periode van ruim 1 week. Deze camping is echt aan te raden voor een langer verblijf. Eten is geweldig en het sanitair is superschoon. De eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is gewoonweg prachtig en je zal je niet vervelen.

Gereisd Anders in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede doorreiscamping

maria
25-8-2014

Op de heen en terug weg 1 nacht gestaan. Hellende plekken, eenvoudig restaurant, sanitair verouderd maar zeer schoon, restaurant zeer simpel en slechts open van 19:00-20:00, bediening erg slecht en traag. Kleine speeltuin, zwembad wordt pas schoongemaakt als er meerdere gasten zijn, lag vol met insecten. Indien er vermaak is in de bar zeker tot 24:00 herrie. Voor 1 nacht wel goed te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima doorgangscamping met heerlijk zwembad

nanette_s
12-9-2013

Op weg naar Spanje hier 1 nacht gestaan. Plekken met schaduw, gedateerd sanitair, wel schoon en voldoende, restaurant is goedkoop maar zeer eenvoudig. Na een lange dag rijden in de hitte as er een heerlijk zwembad om af te koelen. Volgens mij kun je hier ook best een paar dagen vertoeven.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping

Ellen van Meurs
3-8-2013

Fijne camping. Heerlijke relaxte sfeer, mede door de vriendelijke eigenaars.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Geweldig en heerlijk rustig

Fam. Heijkoop
1-1-2013

Deze camping ligt perfect naast de A20, heel makkelijk bereikbaar. Je bent 10 km. van Cahors waar grote supermarkten zijn en wat een hele gezellige stad is. De camping zelf ligt heerlijk rustig, met een prima restaurant en een mooi zwembad. Kleine speeltuin voor kinderen. Eigenaar zeer vriendelijk man die ook goed Engels spreekt. Mooie grote plaatsen, niet allemaal even vlak maar prima.Het Lot gebied is erg mooi om te toeren. Plaatsen die het bezoeken waard zijn: Cahors, St.Cirq Lapopie en Rocamadour. Ook zijn er grotten in de buurt. Camping is een prima doorgangscamping, minder geschikt voor een langer verblijf met tienerkinderen.

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quercy Vacances in St. Pierre-Lafeuille (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quercy Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.