Camping Quercy Vacances

FrankrijkMidi PyreneesSt. Pierre-Lafeuille (Lot)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Quercy Vacances voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 15 reviews

8.1FantastischScore uit 15 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

15 Reviews over Quercy Vacances

• 8Rachel09-09-2021

Rustige, schone camping

We hebben hier 1 nacht gestaan omdat we op doorreis waren. Mooie camping. Zelf plek mogen kiezen. Picknicktafels aanwezig op kampeerplekken. Sanitair gedateerd maar schoon.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Céline11-08-2018

Goede doortrekkerscamping.

Grote mooie plaatsen, zowel met als zonder zon. Picknick tafels zijn aanwezig op de plekken, zeker een voordeel. De camping is vlakbij de snelweg maar wat verder van gezellige plaatsjes, daar moet je voor rijden. De camping lijkt meer op een doortrekkerscamping.

Voldoende sanitair aanwezig maar moet vaker schoon gemaakt worden.

Er is een mogelijkheid om te eten op de camping, echter raden wij dit af. Weinig variatie. Wij wilden patat bestellen voor half 7 echter gaf de arrogante receptionist aan dat het niet meer mogelijk was. Klantvriendelijkheid krijgt een zware onvoldoende hierdoor.

Het zwembad is niet goed onderhouden. Ligbedjes zijn smal en stuk. Het zwembad dient beter schoongemaakt te worden, verwijderen van onkruid en de groene randen langs de waterlijn. Sauna en bubbelbad zijn een no go.

De hond van de eigenaar van de camping loopt los en komt ook bij de tent. Dit terwijl eigen honden aangelijnd moeten zijn.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Gerben11-07-2017

prima stek voor doorreis of langer verblijf!

Mooie camping, zeer vriendelijke ontvangst in het Engels! Handig en onverwacht. Bij toeval de Mexicaanse avond getroffen, gezellig en goed geregeld.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8walter en charlotte12-09-2016

Super gezellige sfeer en relaxed

Voor je rust zeker een aanrader...wij zijn langer gebleven dan we op voorhand hadden besproken. Lekker dichtbij Cahors voor je boodschappen en het is ook een leuke gezellige stad. Sanitair was super schoon toen wij er waren en dat is in Frankrijk niet altijd het geval.

We hadden geen negatieve ervaringen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9sabine champion01-09-2016

een aanrader

deze camping ligt heel dicht bij de snelweg maar ver genoeg om er totaal geen last van te hebben. het is een kleinere camping met goede voorzieningen. mooie plekken. zowel schaduw als zon. redelijk vlak. vriendelijk onthaald aan de receptie door de patron die ook goed engels spreekt als je geen frans kunt. er is een (wat kleiner) zwembad wat lekker verfrist na een lange reis. het sanitair is proper, verouderd, maar wel heel goed onderhouden. er is een restaurant/bar, je kunt er brood bestellen voor de andere dag en er worden regelmatig avonden georganiseerd met eten en muziek. wij zijn er 2 nachten geweest op doorreis, en gaan zeker vaker gebruik maken van deze camping. toen wij er stonden waren er boeren uit de omgeving met een stand. we hebben er lekkere malbec wijn gekocht van een plaatselijke wijn boer en ook fruit en groenten. de omgeving is ook de moeite waard, cahors is prachtig!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9marianne van dijk02-09-2015

fantastisch

Deze camping heeft schoon en voldoende sanitair je hoeft nooit te wachten op een douche of toilet.Er werden tal van activiteiten verzorgd zowel overdag als s,avonds Wat ons het meest aansprak was de creativiteit waar deze familie de camping mee runt Overal zijn door Angélique mooie tafereeltjes geschilderd.En hun dochter verzorgd entertainment voor jong en oud op een heel speciale eigen manier. De rust en orginaliteit waar deze familie de camping mee runt was voor ons heel bijzonder. En we kamperen toch al zo,n 35 jaar in Frankrijk .Een aanrader voor jong en oud

• 8Eetgelegenheden
  • 10Wilfred10-07-2015

Geweldige camping!

We zijn hier nu voor de tweede keer voor een periode van ruim 1 week. Deze camping is echt aan te raden voor een langer verblijf. Eten is geweldig en het sanitair is superschoon. De eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is gewoonweg prachtig en je zal je niet vervelen.

• 9Eetgelegenheden
  • 7maria25-08-2014

goede doorreiscamping

Op de heen en terug weg 1 nacht gestaan. Hellende plekken, eenvoudig restaurant, sanitair verouderd maar zeer schoon, restaurant zeer simpel en slechts open van 19:00-20:00, bediening erg slecht en traag. Kleine speeltuin, zwembad wordt pas schoongemaakt als er meerdere gasten zijn, lag vol met insecten. Indien er vermaak is in de bar zeker tot 24:00 herrie. Voor 1 nacht wel goed te doen.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10dru08-04-2014

site super

nous avons passé quatre jours super dans ce camping les propriétaires sont très agréables toujours disponibles les sanitaires très bien équipés et très propres allez y vous ne serez pas déçu . merci à jean paul et son épouse.

• 8Udo6808-11-2013

Guter Campingplatz

Wir haben diesen Platz im August mit Caravan für 10 Tage besucht. Er liegt außerhalb von Chors und mann muss in die Stadt oder zum Einkaufen fahren. Der Platz hat überwiegend Hanglage und ist nicht Parzelliert. Die WC sind sehr Sauber aber Räumlich sehr klein. Duschen und Waschbecken sind Groß und sehr Sauber. Man hat den Eindruck das einem hinterher geputzt wird, sehr Lobenswert. Das „Restaurant“ ist eher ein Imbiss und man sollte in die Stadt fahren wenn man essen gehen will, dort gibt es genug Restaurant. Die Gegend gibt genug für Ausflüge her, wir haben super Touren mit dem Motorrad machen können. Radfahren ist eher was für Profis durch die vielen Berge. Tipps gibts an der Rezeption und in der Touristeninformation. Die Inhaber des Platzes sind vor Ort und äußerst Hilfsbereit und Aufmerksam, ein Lob dafür. Einzig die Zufahrt welche Geschottert ist und schon zerfahren wäre ein Kritikpunkt. Alles in allem sehr zu empfehlen. Wir kommen noch mal wieder.

• 4Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar