Camping Quercy Vacances

5.9Voldoende

Frankrijk, Midi Pyrenees, St. Pierre-Lafeuille (Lot)

Op vakantie geweest naar Quercy Vacances?

5.9Voldoende

14 reviews over Camping Quercy Vacances

• 2018
    5Céline11-08-2018

Goede doortrekkerscamping.

Grote mooie plaatsen, zowel met als zonder zon. Picknick tafels zijn aanwezig op de plekken, zeker een voordeel. De camping is vlakbij de snelweg maar wat verder van gezellige plaatsjes, daar moet je voor rijden. De camping lijkt meer op een doortrekkerscamping.

Voldoende sanitair aanwezig maar moet vaker schoon gemaakt worden.

Er is een mogelijkheid om te eten op de camping, echter raden wij dit af. Weinig variatie. Wij wilden patat bestellen voor half 7 echter gaf de arrogante receptionist aan dat het niet meer mogelijk was. Klantvriendelijkheid krijgt een zware onvoldoende hierdoor.

Het zwembad is niet goed onderhouden. Ligbedjes zijn smal en stuk. Het zwembad dient beter schoongemaakt te worden, verwijderen van onkruid en de groene randen langs de waterlijn. Sauna en bubbelbad zijn een no go.

De hond van de eigenaar van de camping loopt los en komt ook bij de tent. Dit terwijl eigen honden aangelijnd moeten zijn.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Gerben11-07-2017

prima stek voor doorreis of langer verblijf!

Mooie camping, zeer vriendelijke ontvangst in het Engels! Handig en onverwacht. Bij toeval de Mexicaanse avond getroffen, gezellig en goed geregeld.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8walter en charlotte12-09-2016

Super gezellige sfeer en relaxed

Voor je rust zeker een aanrader...wij zijn langer gebleven dan we op voorhand hadden besproken. Lekker dichtbij Cahors voor je boodschappen en het is ook een leuke gezellige stad. Sanitair was super schoon toen wij er waren en dat is in Frankrijk niet altijd het geval.

We hadden geen negatieve ervaringen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9sabine champion01-09-2016

een aanrader

deze camping ligt heel dicht bij de snelweg maar ver genoeg om er totaal geen last van te hebben. het is een kleinere camping met goede voorzieningen. mooie plekken. zowel schaduw als zon. redelijk vlak. vriendelijk onthaald aan de receptie door de patron die ook goed engels spreekt als je geen frans kunt. er is een (wat kleiner) zwembad wat lekker verfrist na een lange reis. het sanitair is proper, verouderd, maar wel heel goed onderhouden. er is een restaurant/bar, je kunt er brood bestellen voor de andere dag en er worden regelmatig avonden georganiseerd met eten en muziek. wij zijn er 2 nachten geweest op doorreis, en gaan zeker vaker gebruik maken van deze camping. toen wij er stonden waren er boeren uit de omgeving met een stand. we hebben er lekkere malbec wijn gekocht van een plaatselijke wijn boer en ook fruit en groenten. de omgeving is ook de moeite waard, cahors is prachtig!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9marianne van dijk02-09-2015

fantastisch

Deze camping heeft schoon en voldoende sanitair je hoeft nooit te wachten op een douche of toilet.Er werden tal van activiteiten verzorgd zowel overdag als s,avonds Wat ons het meest aansprak was de creativiteit waar deze familie de camping mee runt Overal zijn door Angélique mooie tafereeltjes geschilderd.En hun dochter verzorgd entertainment voor jong en oud op een heel speciale eigen manier. De rust en orginaliteit waar deze familie de camping mee runt was voor ons heel bijzonder. En we kamperen toch al zo,n 35 jaar in Frankrijk .Een aanrader voor jong en oud

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Wilfred10-07-2015

Geweldige camping!

We zijn hier nu voor de tweede keer voor een periode van ruim 1 week. Deze camping is echt aan te raden voor een langer verblijf. Eten is geweldig en het sanitair is superschoon. De eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is gewoonweg prachtig en je zal je niet vervelen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2015

• 7maria25-08-2014

goede doorreiscamping

Op de heen en terug weg 1 nacht gestaan. Hellende plekken, eenvoudig restaurant, sanitair verouderd maar zeer schoon, restaurant zeer simpel en slechts open van 19:00-20:00, bediening erg slecht en traag. Kleine speeltuin, zwembad wordt pas schoongemaakt als er meerdere gasten zijn, lag vol met insecten. Indien er vermaak is in de bar zeker tot 24:00 herrie. Voor 1 nacht wel goed te doen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8nanette_s12-09-2013

prima doorgangscamping met heerlijk zwembad

Op weg naar Spanje hier 1 nacht gestaan. Plekken met schaduw, gedateerd sanitair, wel schoon en voldoende, restaurant is goedkoop maar zeer eenvoudig. Na een lange dag rijden in de hitte as er een heerlijk zwembad om af te koelen. Volgens mij kun je hier ook best een paar dagen vertoeven.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Ellen van Meurs03-08-2013

Geweldige camping

Fijne camping. Heerlijke relaxte sfeer, mede door de vriendelijke eigenaars.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Fam. Heijkoop01-01-2013

Geweldig en heerlijk rustig

Deze camping ligt perfect naast de A20, heel makkelijk bereikbaar. Je bent 10 km. van Cahors waar grote supermarkten zijn en wat een hele gezellige stad is. De camping zelf ligt heerlijk rustig, met een prima restaurant en een mooi zwembad. Kleine speeltuin voor kinderen. Eigenaar zeer vriendelijk man die ook goed Engels spreekt. Mooie grote plaatsen, niet allemaal even vlak maar prima.Het Lot gebied is erg mooi om te toeren. Plaatsen die het bezoeken waard zijn: Cahors, St.Cirq Lapopie en Rocamadour. Ook zijn er grotten in de buurt. Camping is een prima doorgangscamping, minder geschikt voor een langer verblijf met tienerkinderen.

Gereisd met partner in augustus 2012

Camping Quercy Vacances info