Camping Roussel

Tonen op kaart

33 reviews over Camping Roussel

• 9Martine08-07-2012

super vakantie

we zijn met 2 jonge kinderen en mijn ouders bij de familie kouwenhoven geweest. wij hadden een gite. alle gitees zien er prima uit, wel allemaal verschillend. op de site zie je foto's en info en dit is ook echt hoe je het aantreft. wij komen hier zeker eens terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 10fam van Egmond14-07-2011

Helemaal toppie!

Dit is echt het leukste vakantieplekje waar wij ooit geweest zijn. Wij zaten in gite nr.3. Deze heeft echt een fantastisch uitzicht. Ook de gite zelf is heel sfeervol ingericht. Voor ons zoontje van twee was het ook helemaal leuk. Leuke speelplaatsjes en dieren. In het winkeltje vind je vaak wat groenten en fruit uit hun eigen moestuin. En een schitterend zwembad met fraai uitzicht. De eigenaren zijn ook zeer vriendelijk. Voor ons een plek om terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10Carla08-09-2010

Perfecte plek, kan niet beter

Wat een superplek is dit. Zeer kleinschalig, gerund door een Nederlands stel met hun vijf kinderen. Er zijn vijf huisjes en zes ingerichte tenten (twee tipitenten en twee boogtenten). Wij zaten in een tipitent en dat was werkelijk fantastisch. Aan alles is gedacht, het is gewoon helemaal af. Alle tenten hebben eigen, zeer schoon sanitair. Voor kinderen is het geweldig, er is een mooi zwembad, een trampoline, speeltoestellen, skelters, een speelschuur met tafeltennis, tafelvoetbal, hooibalen om op te spelen en ga zo maar door. Enorm vriendelijke en gastvrije eigenaren. Er zijn veel dieren op "de boerderij". Onze zoon heeft paardgereden en mocht zelfs op de tractor rijden. De tipitenten staan op een zeer ruim veld, voor de sportievelingen wordt er iedere avond gevoetbald. Alles heel ongedwongen en relaxed. Wij kunnen ons met kinderen geen betere plek voorstellen dan bij Roussel. Zeker als je graag het kleinschalige campinggevoel wilt hebben, met alle denkbare luxe. Geweldig!!!!!!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

2 tips over Camping Roussel

• Fleur van Rijn, 29-08-2013

Dagje Toulouse, struinen door de straatjes, het natuurhistorisch museum, dineren bij het pannekoekenrestaurantje in Toulouse (hopelijk kun je de naam googelen), een avond 'de schapen ophalen' met je kinderen, met behulp van de honden van de eigenaresse. Echt superleuk!

Druivensap uit het winkeltje.

Internet kun je beter buiten doen, want dat werkte binnen totaal niet.

Laatste tip: huisje 3 ligt echt het allergeweldigst qua uitzicht....

• carlavaniersel, 14-07-2014

Kies voor een tent ipv een huisje! :-)

1 vraag over Camping Roussel

• Melissa, 02-02-2014

Logeeradres net iets over de helft?

Deze zomer gaan wij ook camping Roussel bezoeken! We willen er met onze 2 jongens van 4 en 6 jaar oud, 2 dagen over gaan rijden. Denken om de eerste dag de meeste kilometers te gaan maken. Heeft iemand tips voor een overnachting??

carlavaniersel, 14-07-2014

Wij gaan voor de vierde keer naar Roussel en overnachten altijd in de buurt van Sarlat, heel leuk plaatsje!

Camping Roussel info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50