Camping Roussel

29 reviews over Camping Roussel in het Nederlands

heerlijke plek

Zuuz
20-8-2015

Een week genoten van de tipi tent! Eigen sanitair, alles wat je nodig hebt is er, giga veld waar de tipi tenten op staan dus heerlijk de ruimte. Fantastisch zwembad, leuke geitjes, varkentjes en kippen die met liefde de etensrestjes opeten (een uitje waar de kinderen elke keer weer naar uit keken), een handig winkeltje (waar je zelf mag noteren wat je er haalt, super toch). En leuke activiteiten zoals pizza avond en de avondmarkt in de buurt (maar wil je dat niet, ook geen probleem). Mooie omgeving met leuke dingen te doen ook voor kleine kinderen. Kortom: een groot succes!

Geweldige camping

Fam Olsder
17-8-2015

Deze camping heeft alles;

Comfortabele tipi, super, mooi formaat, zwembad met fijne ligstoelen en prachtig uitzicht, ruime speelschuur met veel spelletjes, veel ruimte en privacy, handig winkeltje, leuke activiteiten (pizza avond, naar Franse markt op woensdagavonden en vooral ook paardrijden), mooi sanitair (fijne douche) en door de vele lavendelstruiken ruikt het er heerliijk. Heel aardige eigenaren. We hadden ons op ons verblijf verheugd en het heeft onze verwachtingen alleen maar overtroffen, ook onze dochters hebben een super tijd gehad.

Geweldig! Écht vakantie

Fam. Kuijper
15-7-2015

We zijn met ons gezin verbleven in een boogtent (kikker)! Wat een geweldige ervaring! Door het mooie weer is de tent niet dicht geweest, en werden we dus wakker met een fenomenaal uitzicht. Zowel de kids als wij hebben ons enorm vermaakt op deze mooie locatie. De gehele familie Kouwenhoven is enorm gastvrij en doen alles om deze vakantie onvergetelijk te maken. En dat is bij ons gelukt. Aan alles is gedacht...je hoeft dus echt niets anders mee te nemen dan kleren en handdoeken. De rest is aanwezig. De kids waren niet uit het zwembad te slaan, en anders waren ze wel aan het paardrijden of spelen op het uitgebreide terrein. Kortom een onvergetelijke vakantie op een bijzonder mooie plek!

Prachtige plek!

Nathalie
19-1-2014

We zijn hier in juni 2013 geweest met onze 2 kinderen van toen net 1 en 3. Vooral voor de oudste was het een paradijs: een leuke speeltuin tegenover de tipi, kinderboerderij en speelschuur. Ook vrij rondlopende pony vlekkie was een graag geziene gast. Het zwembad was verwarmd door zonne energie en voor onze 2 jongens nog te koud, maar het was ook nog vroeg in het seizoen.

De tipi was ook heerlijk en ook het eigen sanitair in het toiletgebouw goed voor elkaar! Met kerst kregen we zelfs nog een kerstkaart van de familie met daarbij een

Prachtig uitgestrekt en kindvriendelijk landgoed

Fleur van Rijn
29-8-2013

Roussel is ruim opgezet, alles is heel kindvriendelijk, overal is aan veiligheid gedacht. We hebben onze dochter van 3 vrij laten lopen zonder dat we erbij waren. Bijzonder fijn is ook de enorme binnen-speel schuur, met een lange (eet)tafel, speelgoed, een tv'tje met videobanden.

De huisjes zijn geweldig, schoon, ruim, met tuin, hangmat, tuinset om altijd buiten te kunnen eten, en met speelgoed aanwezig. Bij het zwembad is meer dan genoeg waterspeelgoed. De babyfoon had door het hele huis (numer 5) goed bereik.

Het gebied is niet zon-zeker hebben we wel ontdekt. Maar Toulouse is een fantastisch dagje uit en daar scheen de zon aanzienlijk vaker.

De andere gasten waren (leuke!) Nederlanders met kleine kinderen, dus vriendjes te over. En tenminste allemaal verstaanbaar voor de kinderen.

Kortom: de ultieme tip met kleine kindjes.

Wat een top plek! Relaxen voor kids en ouders.

Fam. ten Hoorn
6-8-2013

Afgelopen Juli zijn we 2 weken op Roussel geweest. We zaten in een Gite. Met weemoed denken we nu terug aan deze super vakantie! Wat een top locatie en super service gerichte mensen zijn er op Roussel. Het is niet zonder reden dat veel gezinnen voor volgend jaar direct weer boeken. Werkelijk aan alles is gedacht. Een zeer ruim opgezet terrein en doordat er geen passanten worden aangenomen tijdens het hoogseizoen kan je heerlijk genieten van de rust terwijl de kinderen zich uitstekend kunnen vermaken met elkaar, het prachtige zwembad en de dieren. Veel aandacht voor extra dingen zoals pony rijden, pizza avond, bezoekje aan de schapen in het dal. Dit alles zonder het gevoel je privacy te verliezen. Het terrein ligt boven op een heuvel. Een auto is wel noodzakelijk om de omgeving te kunnen ontdekken. Prachtig gebied met veel middeleeuwse stadjes, meertjes en riviertjes. Wij gaan zeker een keer terug!

super vakantie

Martine
8-7-2012

we zijn met 2 jonge kinderen en mijn ouders bij de familie kouwenhoven geweest. wij hadden een gite. alle gitees zien er prima uit, wel allemaal verschillend. op de site zie je foto's en info en dit is ook echt hoe je het aantreft.

wij komen hier zeker eens terug!

Helemaal toppie!

fam van Egmond
14-7-2011

Dit is echt het leukste vakantieplekje waar wij ooit geweest zijn. Wij zaten in gite nr.3. Deze heeft echt een fantastisch uitzicht. Ook de gite zelf is heel sfeervol ingericht. Voor ons zoontje van twee was het ook helemaal leuk. Leuke speelplaatsjes en dieren. In het winkeltje vind je vaak wat groenten en fruit uit hun eigen moestuin. En een schitterend zwembad met fraai uitzicht. De eigenaren zijn ook zeer vriendelijk. Voor ons een plek om terug te komen!

Perfecte plek, kan niet beter

Carla
8-9-2010

Wat een superplek is dit. Zeer kleinschalig, gerund door een Nederlands stel met hun vijf kinderen. Er zijn vijf huisjes en zes ingerichte tenten (twee tipitenten en twee boogtenten). Wij zaten in een tipitent en dat was werkelijk fantastisch. Aan alles is gedacht, het is gewoon helemaal af. Alle tenten hebben eigen, zeer schoon sanitair. Voor kinderen is het geweldig, er is een mooi zwembad, een trampoline, speeltoestellen, skelters, een speelschuur met tafeltennis, tafelvoetbal, hooibalen om op te spelen en ga zo maar door. Enorm vriendelijke en gastvrije eigenaren. Er zijn veel dieren op "de boerderij". Onze zoon heeft paardgereden en mocht zelfs op de tractor rijden. De tipitenten staan op een zeer ruim veld, voor de sportievelingen wordt er iedere avond gevoetbald. Alles heel ongedwongen en relaxed. Wij kunnen ons met kinderen geen betere plek voorstellen dan bij Roussel. Zeker als je graag het kleinschalige campinggevoel wilt hebben, met alle denkbare luxe. Geweldig!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roussel in St. Paul d' Espis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roussel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.