Camping Roussel

Camping Roussel
9,6

29 reviews over Camping Roussel in het Nederlands

Heerlijk, echt vakantie voor het hele gezin

Fam van veen,
11-8-2017

Mooie omgeving, kinderen hebben zich vermaakt met de andere kinderen, paarden verzorgt en geborsteld en bereden. Heerlijk zout water zwembad. eigenaren kunnen van alles vertellen over schapen en alle andere dieren die er rond lopen en over eigen vervaardigde producten er werd van alles ondernomen met de kinderen waardoor de ouders echt vakantie hebben!! Heerlijke rustgevende plek in de natuur om te zijn...

Paradijs

Familie,
10-8-2017

Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat een ideale plek is dit. Lieve eigenaren, mooie tent, schitterend terrein, schaduw, veel vriendjes voor de kinderen, heerlijk groot zwembad en gezellig gezelschap.

Deze plek is tip(i) top !

Miek,
10-8-2017

Prachtig domein met verschillende mogelijkheden om te logeren. Gites, boogtenten, tipi's of camper, ... het heeft allemaal iets bijzonders.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Het is daar gewoon tip(i) top !

We hebben ons helemaal kunnen ontspannen.

Familie Van Den Steen - Pynaert,
7-8-2017

Met 2 grote kinderen en een baby genoten we van deze rustige plek in de regen en bij zonnig weer. De boogtent en keukentent waren zeer goed ingericht en hadden alles wat we nodig hadden. Dus enkel wat kleren in de koffer en je komt er niets tekort.

Een oase van rust!

Familie Braeckman,
2-8-2017

Voor de vijfde keer trokken we begin juli voor 3 weken naar Roussel.

Voor ons begint het genieten al als we in Moïssac over de Tarn rijden en naar jaarlijkse traditie op de wekelijkse markt om verse croissants gaan. Ja, het voelt intussen als een beetje thuiskomen.

Een korte rit door het prachtige landschap met zonnebloemen, fruitbomen, … brengt ons naar Roussel. Daar worden we steeds hartelijk ontvangen door de familie Kouwenhove.

De kinderen gaan dan onmiddellijk op zoek naar de dieren om te kijken hoe groot Boumba geworden is, Vlekkie een dikke knuffel te geven, de papegaaien een rondje te laten draaien, de varkens te horen knorren, de poezen te begroeten, de paarden te aaien, Tommie en Lilly uit te laten, ….

Aangezien de tipi er kant en klaar staat, met alles erop en eraan, duurt uitpakken niet lang. Ook de keukentent is voorzien van alle nodige spullen. Sinds dit jaar hadden we ook water en elektriciteit in de keukentent. Wat een luxe was dat!!

Ook de badkamerspullen kunnen lekker in het sanitair blok blijven liggen, want iedere tent beschikt over zijn eigen douche, wc en lavabo. Dus, … je wc papier kan je niet vergeten, geen wandeling met de toiletzak, ….

En ja, wat hebben we het druk druk druk op Roussel!! Druk met GENIETEN!!! Lekker zwemmen, gaan vissen, spelen in de schuur, genieten van de pizza-avonden, gezellige momenten rond het kampvuur, wandelen op het prachtige domein, een vachtje vilten, een ritje maken op een Solex, zalige massage, gezellig tafelen met vrienden, paardrijden, proberen wol spinnen, wandelen met de honden, spelen, spelen, spelen, ….

Wij hebben ons hart verloren aan dit prachtig stukje Frankrijk. En ja hoor, voor de volgende grote vakantie hebben we onze tent alvast gereserveerd.

Beste vakantie ooit!

Ann Aerts,
31-7-2017

Dit adresje is goud waard! Nadat we er deze zomer voor de 2de maal verbleven, hebben we reeds opnieuw gereserveerd voor volgend jaar. Er zijn zoveel mogelijkheden voor de kinderen dat je hier als ouders ook zelf echt tot rust komt. Reken daarbij nog eens de gastvrijheid, de vriendelijkheid en de warmte van de eigenaars en hun gezin en de vakantie kan niet meer stuk! Originele tenten, eigen sanitair, tof zwembad, prachtig domein en heerlijke vegetarische pizza's. En wat wij ook heel belangrijk vinden, kleinschalig. We hebben hier al vrienden voor het leven gemaakt.

Wij zijn gestopt met verder zoeken, want...

Familie Heutink,
31-7-2017

...als je eenmaal bij Roussel bent geweest dan valt al het andere in het niet.

Jaren lang waren we op zoek naar de ideale camping waarbij zowel wij als ook onze kinderen echt vakantie zouden hebben. En daar draait het nou precies om bij Roussel, de familie Kouwenhove maakt het iedereen naar zijn zin waarbij vooral de gemoedelijke sfeer hoog in het vaandel staat.

Petra, Will en de kinderen helpen hier allemaal aan mee. Natuurlijk genieten zij ook van het prachtige zwembad, maar ze geven graag een paardrijlesje aan de kinderen, een heerlijke massage of vergezellen je voor een rondrit met een oude Solex brommer in de buurt!

De camping is prachtig gelegen. De gasten van de 5 gites, 4 Tipi tenten, 2 boogtenten zitten niet bij elkaar op de lip, maar de familiaire sfeer slaat ook snel over naar de gasten zelf. De door de familie georganiseerde pizza avonden worden druk bezocht en als je eenmaal met ze mee bent geweest naar een avondmarktje in de buurt begin je een beetje te begrijpen wat "leven als god in Frankrijk" nou eigenlijk inhoudt!

En ja, dan kun je voor de volgende vakantie wel weer gaan zoeken, maar je weet eigenlijk toch wel dat je niets beters zult vinden...dus tot volgend jaar!

de perfecte familie plek!

Familie Koene,
31-7-2017

Super gastvrij, alles goed geregeld, vrijheid voor de kids zonder bezorgdheid, in een woord perfect.

Elke keer weer geweldig!

Pauline,
19-7-2017

Prachtige plek. Kleinschalig. Veel te doen voor kleine kinderen: dieren (paarden, schapen, varkens, kippen, hondjes), zandbak, zwembad, verschillende skelters. Super aardige eigenaars, luxe volledig uitgeruste huisjes. De ingrediënten voor een ontspannen vakantie met je gezin. Pizza avond is een aanrader. Heel gezellig met de andere gasten.

Voor 2e keer geweest en weer fantastisch

Michelle
17-11-2015

Wij zijn nooit teruggegaan naar een vakantieplek maar voor Roussel hebben we een uitzondering gemaakt. Voor de 2e keer in dezelfde gite en alles was weer super.

De kinderen hebben heerlijk veel ruimte om te spelen en de ouders kunnen relaxen (bv. in de hangmat). Ze hebben altijd maatjes om mee te spelen (ook de oudere kinderen - de kids van de eigenaars zijn inmiddels tieners).

Pizzaavond - heerlijk.

Zwembad - ook heerlijk.

Eigenaars - fantastisch.

Roussel is een paradijsje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roussel in St. Paul d' Espis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roussel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.