Camping Roussel

Laatste review

Geweldige en gastvrije plek

Familie Bleumink,
16-8-2017

Zwemmen, paardrijden, lavendel, schapen & prachtige tipi-tenten; heerlijk ontspannen voor het hele gezin!

3 reviews over Camping Roussel in het Nederlands

Geweldige en gastvrije plek

Familie Bleumink,
16-8-2017

Deze plek is tip(i) top !

Miek,
10-8-2017

Prachtig domein met verschillende mogelijkheden om te logeren. Gites, boogtenten, tipi's of camper, ... het heeft allemaal iets bijzonders.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Het is daar gewoon tip(i) top !

Voor 2e keer geweest en weer fantastisch

Michelle
17-11-2015

Wij zijn nooit teruggegaan naar een vakantieplek maar voor Roussel hebben we een uitzondering gemaakt. Voor de 2e keer in dezelfde gite en alles was weer super.

De kinderen hebben heerlijk veel ruimte om te spelen en de ouders kunnen relaxen (bv. in de hangmat). Ze hebben altijd maatjes om mee te spelen (ook de oudere kinderen - de kids van de eigenaars zijn inmiddels tieners).

Pizzaavond - heerlijk.

Zwembad - ook heerlijk.

Eigenaars - fantastisch.

Roussel is een paradijsje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roussel in St. Paul d' Espis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roussel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.