Camping Roussel

1 review over Camping Roussel in het Nederlands

Genieten!

Max,
26-8-2017

Een prachtige locatie om helemaal tot rust te komen. Voor ieder wat wils. Wij mochten deze vakantie doorbrengen in een echte tipi. Een bijzondere ervaring en niet geheel onbelangrijk een heerlijk bed! Het fijne aan deze camping is dat je een eigenplek hebt en helemaal tot je zelf kan komen, maar je ook makkelijk contact maakt met andere gasten. De pizza avonden en de avondmarkt zijn activiteiten die niet mogen ontbreken aan een weekje Roussel! Wij zijn ieder jaar weer terug te vinden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roussel in St. Paul d' Espis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roussel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.