Camping Roussel

Bekijk alle reviews

Review geschreven door familie uit België

Echt genieten voor iedereen!

familie uit België,
2-9-2017

Wij hebben allemaal echt genoten van ons eerste verblijf op Roussel! De eigenaars en hun kinderen zijn zulke warme, lieve mensen dat iedereen het super naar zijn zin heeft op Roussel! De kinderen hebben altijd wel iets te doen en zoeken automatisch elkaars gezelschap op, zodat de ouders ook eens echt rust kunnen hebben... of ook gewoon mee voetballen met de hele bende of gezellig samenzitten met de andere gasten of waar je dan ook maar zin in hebt! De dieren, paardrijlesjes of -tochtjes, schapenvacht vilten, het zalige zwembad, gezellige marktjes en dorpjes in de omgeving, een massage in een tipi-tent, lekkere pizza in super gezelschap, het winkeltje waar je oa heerlijke verse groentjes uit eigen tuin kan kopen enzovoort enzovoort; alles samen hebben wij een hele leuke vakantie gehad! Onze dochter wou graag in de tipi blijven wonen! ;-)