9,7

26 reviews over Camping Roussel in het Nederlands

Wederom fantastisch!

Boot, 8-9-2017

Ik sluit me aan bij alle eerdere reviews! Het is er echt heerlijk! Voor derde keer geweest, en het verveelt niet!

Fantastische gastvrije unieke plek

Vd Heuvel, 8-9-2017

De gastvrijheid, vriendelijkheid, ligging en kwaliteit van alle voorzieningen inclusief zwembad is fantastisch. Het is een kleinschalige camping met ook wat huisjes waar een ieder zich welkom voelt!

Echt genieten voor iedereen!

familie uit België, 2-9-2017

Wij hebben allemaal echt genoten van ons eerste verblijf op Roussel! De eigenaars en hun kinderen zijn zulke warme, lieve mensen dat iedereen het super naar zijn zin heeft op Roussel! De kinderen hebben altijd wel iets te doen en zoeken automatisch elkaars gezelschap op, zodat de ouders ook eens echt rust kunnen hebben... of ook gewoon mee voetballen met de hele bende of gezellig samenzitten met de andere gasten of waar je dan ook maar zin in hebt! De dieren, paardrijlesjes of -tochtjes, schapenvacht vilten, het zalige zwembad, gezellige marktjes en dorpjes in de omgeving, een massage in een tipi-tent, lekkere pizza in super gezelschap, het winkeltje waar je oa heerlijke verse groentjes uit eigen tuin kan kopen enzovoort enzovoort; alles samen hebben wij een hele leuke vakantie gehad! Onze dochter wou graag in de tipi blijven wonen! ;-)

Genieten!

Max, 26-8-2017

Een prachtige locatie om helemaal tot rust te komen. Voor ieder wat wils. Wij mochten deze vakantie doorbrengen in een echte tipi. Een bijzondere ervaring en niet geheel onbelangrijk een heerlijk bed! Het fijne aan deze camping is dat je een eigenplek hebt en helemaal tot je zelf kan komen, maar je ook makkelijk contact maakt met andere gasten. De pizza avonden en de avondmarkt zijn activiteiten die niet mogen ontbreken aan een weekje Roussel! Wij zijn ieder jaar weer terug te vinden!

Heerlijk, gezelligheid voor het hele gezin!

familie de Mos, 23-8-2017

Veel ruimte een oase van rust,leuke tipi tent met fijne bedden en een gezellige buitenkeuken.Eigen sanitair is prettig. De sfeer is ongedwongen, kinderen vermaken zich prima en voor de ouders heel relaxed. Dorpjes en avondmarkten in de omgeving zijn erg leuk om naar toe te gaan. Fijn zwembad met genoeg plekken om lekker te zitten, geen glijbaan ofzo maar je kan er goed spelen en vaak ook nog in de avond een duik nemen.

Geweldige en gastvrije plek

Familie Bleumink, 16-8-2017

Zwemmen, paardrijden, lavendel, schapen & prachtige tipi-tenten; heerlijk ontspannen voor het hele gezin!

Geweldige plek!

Sandra J, 15-8-2017

Hele leuke plek voor gezinnen met kinderen, heerlijk rustig en zeer gezellig!

In de buurt is niet heel veel te beleven maar op Roussel zelf is het heerlijk vertoeven..

Heerlijk, echt vakantie voor het hele gezin

Fam van veen, 11-8-2017

Mooie omgeving, kinderen hebben zich vermaakt met de andere kinderen, paarden verzorgt en geborsteld en bereden. Heerlijk zout water zwembad. eigenaren kunnen van alles vertellen over schapen en alle andere dieren die er rond lopen en over eigen vervaardigde producten er werd van alles ondernomen met de kinderen waardoor de ouders echt vakantie hebben!! Heerlijke rustgevende plek in de natuur om te zijn...

Paradijs

Familie, 10-8-2017

Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat een ideale plek is dit. Lieve eigenaren, mooie tent, schitterend terrein, schaduw, veel vriendjes voor de kinderen, heerlijk groot zwembad en gezellig gezelschap.

Deze plek is tip(i) top !

Miek, 10-8-2017

Prachtig domein met verschillende mogelijkheden om te logeren. Gites, boogtenten, tipi's of camper, ... het heeft allemaal iets bijzonders.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Het is daar gewoon tip(i) top !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roussel in St. Paul d' Espis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roussel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Roussel scoort een 9.71 uit 10 op basis van 26 reviews.