Camping Roussel

29 reviews over Camping Roussel in het Nederlands

Aanrader !

Peter en Els,
20-8-2018

Mooi en groot domein, vriendelijke eigenaars, gezellige gite, gezellige pizza-

avonden, kinderen vinden elkaar spontaan om te spelen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super tijd gehad, veel gespeeld en gezwommen!

Marjolein de Lange,
18-7-2018

Lekker in de natuur, fantastische sfeer, mooi uitzicht en fijn met dieren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig en inspirerend

Maxine,
16-7-2018

Ontzettend vriendelijke mensen! De tijd stond echt even stil, we konden lekker in het moment leven en van de natuur genieten. Er was heel veel ruimte in en om de tipi. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, we hebben echt een topvakantie (met baby) gehad. En daarbij: de omgeving is prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Wederom fantastisch!

Boot,
8-9-2017

Ik sluit me aan bij alle eerdere reviews! Het is er echt heerlijk! Voor derde keer geweest, en het verveelt niet!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische gastvrije unieke plek

Vd Heuvel,
8-9-2017

De gastvrijheid, vriendelijkheid, ligging en kwaliteit van alle voorzieningen inclusief zwembad is fantastisch. Het is een kleinschalige camping met ook wat huisjes waar een ieder zich welkom voelt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Echt genieten voor iedereen!

familie uit België,
2-9-2017

Wij hebben allemaal echt genoten van ons eerste verblijf op Roussel! De eigenaars en hun kinderen zijn zulke warme, lieve mensen dat iedereen het super naar zijn zin heeft op Roussel! De kinderen hebben altijd wel iets te doen en zoeken automatisch elkaars gezelschap op, zodat de ouders ook eens echt rust kunnen hebben... of ook gewoon mee voetballen met de hele bende of gezellig samenzitten met de andere gasten of waar je dan ook maar zin in hebt! De dieren, paardrijlesjes of -tochtjes, schapenvacht vilten, het zalige zwembad, gezellige marktjes en dorpjes in de omgeving, een massage in een tipi-tent, lekkere pizza in super gezelschap, het winkeltje waar je oa heerlijke verse groentjes uit eigen tuin kan kopen enzovoort enzovoort; alles samen hebben wij een hele leuke vakantie gehad! Onze dochter wou graag in de tipi blijven wonen! ;-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Genieten!

Max,
26-8-2017

Een prachtige locatie om helemaal tot rust te komen. Voor ieder wat wils. Wij mochten deze vakantie doorbrengen in een echte tipi. Een bijzondere ervaring en niet geheel onbelangrijk een heerlijk bed! Het fijne aan deze camping is dat je een eigenplek hebt en helemaal tot je zelf kan komen, maar je ook makkelijk contact maakt met andere gasten. De pizza avonden en de avondmarkt zijn activiteiten die niet mogen ontbreken aan een weekje Roussel! Wij zijn ieder jaar weer terug te vinden!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk, gezelligheid voor het hele gezin!

familie de Mos,
23-8-2017

Veel ruimte een oase van rust,leuke tipi tent met fijne bedden en een gezellige buitenkeuken.Eigen sanitair is prettig. De sfeer is ongedwongen, kinderen vermaken zich prima en voor de ouders heel relaxed. Dorpjes en avondmarkten in de omgeving zijn erg leuk om naar toe te gaan. Fijn zwembad met genoeg plekken om lekker te zitten, geen glijbaan ofzo maar je kan er goed spelen en vaak ook nog in de avond een duik nemen.

Geweldige en gastvrije plek

Familie Bleumink,
16-8-2017

Zwemmen, paardrijden, lavendel, schapen & prachtige tipi-tenten; heerlijk ontspannen voor het hele gezin!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige plek!

Sandra J,
15-8-2017

Hele leuke plek voor gezinnen met kinderen, heerlijk rustig en zeer gezellig!

In de buurt is niet heel veel te beleven maar op Roussel zelf is het heerlijk vertoeven..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roussel in St. Paul d' Espis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roussel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.