Camping Roussel

33 reviews over Camping Roussel

• 2019
    10Merlijn22-09-2019

Camping Roussel: heerlijke accommodatie in de Tarn

Roussel is een boerenerf met een combinatie van gites en tenten. Er zijn veel boerderijdieren en een manege met paarden. Maar ook zonder ‘paardenkinderen’ vermaak je je hier prima. Wij hadden gite 2. Een prachtige ruime gite met overdekt terras. Fijn dat alle ramen horren hebben! Het zwembad is fenomenaal bij Roussel. Bij een kleinschalige accommodatie nog nooit zo’n groot en mooi gelegen zwembad gezien met super ligbedden. Wil en Petra runnen Roussel met hun vijf kinderen. Onze kinderen waren dol op de poolbar van Björn en Roel. En er werd S avonds een keer gevoetbald en een keer gezamenlijk naar een avondmarkt gegaan. Allemaal zo gezellig en ontspannen. Twee keer per week is er een gezellige pizza avond. Wij hebben genoten van alle vriendelijkheid, de mooie omgeving, het geweldige zwembad en de gezelligheid. We komen graag nog een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jochem24-08-2019

Fantastische boerderijcamping

Fantastisch verbleven in een ingerichte Tipi. De tenten zijn ingericht met alles wat je maar nodig zou kunnen hebben. Eigen wastafel, douche, wc en koelkast in het keurig sanitairgebouw zijn heel prettig. Maar wat een vakantie op Roussel echt bijzonder maken zijn: het uitzicht, de dieren (om te voeren en naar te kijken), de paarden op te verzorgen, op te rijden of te mennen, de buitenbar met top-service, het heerlijke zwembad, de pizza avond en tot slot (het belangrijkste) het fantastiche gevoel van gastvrijheid dat de familie Kouwenhoven - van jong tot oud - je geeft. Heel leuk en bijzonder.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9boscha07-08-2019

Geweldig met kinderen.

Fantastische camping, we hebben een weekje in een van de gites doorgebracht en een week in een tipi, beide uitstekend. Camping is schoon, ruim, kleinschalig en overzichtelijk. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de andere kinderen op de camping, het zwembad en de paarden. Veilige camping voor kleine kinderen waarbij je niet de hele tijd achter ze aan hoeft te rennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Wendy06-08-2019

Droomvakantie

Net terug van 2 weken Roussel en wat was het heerlijk! We sliepen in een Tipi, aanrader! De 4 Tipi's staan op een ruim veld met eigen keukentent en rondom ruimte om te voetballen/volleyballen/badmintonnen, een speeltuintje en een vuurplaats (eigen sanitair op loopafstand is fijn). We hadden dus heel veel ruimte en privacy, maar gelukkig ook leuk contact met andere vakantievierders (bijv. bij de speelschuur, de poolbar of het zwembad). Petra en Wil en hun 5 kinderen doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken! Zo kun je ponyritjes maken, organiseren ze 2x per week een pizza-avond, kun je een massage boeken en zijn er leuke uitstapjes mogelijk (o.a. ook met een solex). De omgeving vonden we prachtig met veel mooie dorpjes in de buurt; alle dieren op Roussel maakten het feest compleet. Kortom ECHT vakantie, ook omdat onze kids op de camping heerlijk (samen met anderen) speelden. Zij 2 weken geen scherm, wij wel een boek!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Peter en Els20-08-2018

Aanrader !

Mooi en groot domein, vriendelijke eigenaars, gezellige gite, gezellige pizza- avonden, kinderen vinden elkaar spontaan om te spelen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Marjolein de Lange18-07-2018

Super tijd gehad, veel gespeeld en gezwommen!

Lekker in de natuur, fantastische sfeer, mooi uitzicht en fijn met dieren!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Maxine16-07-2018

Geweldig en inspirerend

Ontzettend vriendelijke mensen! De tijd stond echt even stil, we konden lekker in het moment leven en van de natuur genieten. Er was heel veel ruimte in en om de tipi. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, we hebben echt een topvakantie (met baby) gehad. En daarbij: de omgeving is prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

10Boot08-09-2017

Wederom fantastisch!

Ik sluit me aan bij alle eerdere reviews! Het is er echt heerlijk! Voor derde keer geweest, en het verveelt niet!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Vd Heuvel08-09-2017

Fantastische gastvrije unieke plek

De gastvrijheid, vriendelijkheid, ligging en kwaliteit van alle voorzieningen inclusief zwembad is fantastisch. Het is een kleinschalige camping met ook wat huisjes waar een ieder zich welkom voelt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10familie uit België02-09-2017

Echt genieten voor iedereen!

Wij hebben allemaal echt genoten van ons eerste verblijf op Roussel! De eigenaars en hun kinderen zijn zulke warme, lieve mensen dat iedereen het super naar zijn zin heeft op Roussel! De kinderen hebben altijd wel iets te doen en zoeken automatisch elkaars gezelschap op, zodat de ouders ook eens echt rust kunnen hebben... of ook gewoon mee voetballen met de hele bende of gezellig samenzitten met de andere gasten of waar je dan ook maar zin in hebt! De dieren, paardrijlesjes of -tochtjes, schapenvacht vilten, het zalige zwembad, gezellige marktjes en dorpjes in de omgeving, een massage in een tipi-tent, lekkere pizza in super gezelschap, het winkeltje waar je oa heerlijke verse groentjes uit eigen tuin kan kopen enzovoort enzovoort; alles samen hebben wij een hele leuke vakantie gehad! Onze dochter wou graag in de tipi blijven wonen! ;-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

2 tips over Camping Roussel

• Fleur van Rijn, 29-08-2013

Dagje Toulouse, struinen door de straatjes, het natuurhistorisch museum, dineren bij het pannekoekenrestaurantje in Toulouse (hopelijk kun je de naam googelen), een avond 'de schapen ophalen' met je kinderen, met behulp van de honden van de eigenaresse. Echt superleuk!

Druivensap uit het winkeltje.

Internet kun je beter buiten doen, want dat werkte binnen totaal niet.

Laatste tip: huisje 3 ligt echt het allergeweldigst qua uitzicht....

• carlavaniersel, 14-07-2014

Kies voor een tent ipv een huisje! :-)

1 vraag over Camping Roussel

• Melissa, 02-02-2014

Logeeradres net iets over de helft?

Deze zomer gaan wij ook camping Roussel bezoeken! We willen er met onze 2 jongens van 4 en 6 jaar oud, 2 dagen over gaan rijden. Denken om de eerste dag de meeste kilometers te gaan maken. Heeft iemand tips voor een overnachting??

carlavaniersel, 14-07-2014

Wij gaan voor de vierde keer naar Roussel en overnachten altijd in de buurt van Sarlat, heel leuk plaatsje!

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine