Géén boekingskosten

Camping Roussel

FrankrijkMidi PyreneesSt. Paul d' Espis

We hebben de beste aanbieders voor Camping Roussel voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 35 reviews

Meer camping info

35 Reviews over Roussel

• 9Familie10-08-2021

Heerlijk.

Het is alweer even geleden maar wat een heerlijke, fantastische plek is dit. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij, heel het gezin werkt mee aan een fijn verblijf. Ontzettend lieve mensen, waardoor je je thuis voelt en het heel ontspannen werkt.Het domein is een pareltje. Wij verbleven in gite 3. Het enige verbeterpunt was het matras in de ouderslaapkamer. Verder voor herhaling vatbaar we zouden hier zo weer naar terug gaan!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Esmé06-09-2020

Stop met zoeken

Voor de tweede keer verbleven op camping Roussel in een zeer ruime en comfortabele tipi, met stromend water, elektriciteit, goede (opgemaakte) bedden en een gasfournuis. De tipi's liggen op een giga veld, waar 's avonds soms wordt gevoetbald en af en toe een kampvuur is. Gezellig pizza-avonden (twee keer per week). Wil en Petra zorgen samen met hun kinderen voor een heel relaxte sfeer, maar ondertussen is alles tip top in orde. Geweldig zwembad, fijne ligbedden en een coole poolbar. Dan ook nog paardrijles van Vicky en Ciska, hond Lilly en vooral de ruimte. Kinderen kunnen er heerlijk spelen. Dus... stop met zoeken: hier moet je zijn!

• 10Merlijn22-09-2019

Camping Roussel: heerlijke accommodatie in de Tarn

Roussel is een boerenerf met een combinatie van gites en tenten. Er zijn veel boerderijdieren en een manege met paarden. Maar ook zonder ‘paardenkinderen’ vermaak je je hier prima. Wij hadden gite 2. Een prachtige ruime gite met overdekt terras. Fijn dat alle ramen horren hebben! Het zwembad is fenomenaal bij Roussel. Bij een kleinschalige accommodatie nog nooit zo’n groot en mooi gelegen zwembad gezien met super ligbedden. Wil en Petra runnen Roussel met hun vijf kinderen. Onze kinderen waren dol op de poolbar van Björn en Roel. En er werd S avonds een keer gevoetbald en een keer gezamenlijk naar een avondmarkt gegaan. Allemaal zo gezellig en ontspannen. Twee keer per week is er een gezellige pizza avond. Wij hebben genoten van alle vriendelijkheid, de mooie omgeving, het geweldige zwembad en de gezelligheid. We komen graag nog een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Jochem24-08-2019

Fantastische boerderijcamping

Fantastisch verbleven in een ingerichte Tipi. De tenten zijn ingericht met alles wat je maar nodig zou kunnen hebben. Eigen wastafel, douche, wc en koelkast in het keurig sanitairgebouw zijn heel prettig. Maar wat een vakantie op Roussel echt bijzonder maken zijn: het uitzicht, de dieren (om te voeren en naar te kijken), de paarden op te verzorgen, op te rijden of te mennen, de buitenbar met top-service, het heerlijke zwembad, de pizza avond en tot slot (het belangrijkste) het fantastiche gevoel van gastvrijheid dat de familie Kouwenhoven - van jong tot oud - je geeft. Heel leuk en bijzonder.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9boscha07-08-2019

Geweldig met kinderen.

Fantastische camping, we hebben een weekje in een van de gites doorgebracht en een week in een tipi, beide uitstekend. Camping is schoon, ruim, kleinschalig en overzichtelijk. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de andere kinderen op de camping, het zwembad en de paarden. Veilige camping voor kleine kinderen waarbij je niet de hele tijd achter ze aan hoeft te rennen.

• 9Wendy06-08-2019

Droomvakantie

Net terug van 2 weken Roussel en wat was het heerlijk! We sliepen in een Tipi, aanrader! De 4 Tipi's staan op een ruim veld met eigen keukentent en rondom ruimte om te voetballen/volleyballen/badmintonnen, een speeltuintje en een vuurplaats (eigen sanitair op loopafstand is fijn). We hadden dus heel veel ruimte en privacy, maar gelukkig ook leuk contact met andere vakantievierders (bijv. bij de speelschuur, de poolbar of het zwembad). Petra en Wil en hun 5 kinderen doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken! Zo kun je ponyritjes maken, organiseren ze 2x per week een pizza-avond, kun je een massage boeken en zijn er leuke uitstapjes mogelijk (o.a. ook met een solex). De omgeving vonden we prachtig met veel mooie dorpjes in de buurt; alle dieren op Roussel maakten het feest compleet. Kortom ECHT vakantie, ook omdat onze kids op de camping heerlijk (samen met anderen) speelden. Zij 2 weken geen scherm, wij wel een boek!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Peter en Els20-08-2018

Aanrader !

Mooi en groot domein, vriendelijke eigenaars, gezellige gite, gezellige pizza- avonden, kinderen vinden elkaar spontaan om te spelen

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Marjolein de Lange18-07-2018

Super tijd gehad, veel gespeeld en gezwommen!

Lekker in de natuur, fantastische sfeer, mooi uitzicht en fijn met dieren!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Maxine16-07-2018

Geweldig en inspirerend

Ontzettend vriendelijke mensen! De tijd stond echt even stil, we konden lekker in het moment leven en van de natuur genieten. Er was heel veel ruimte in en om de tipi. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, we hebben echt een topvakantie (met baby) gehad. En daarbij: de omgeving is prachtig!

• 10Boot08-09-2017

Wederom fantastisch!

Ik sluit me aan bij alle eerdere reviews! Het is er echt heerlijk! Voor derde keer geweest, en het verveelt niet!

Camping Roussel info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar