Camping La Plaine

Meer campinginfo

98 reviews over Camping La Plaine

• 10Raoul Veldink31-08-2015

Fantastisch verblijf!

Aan het begin van onze vakantie hebben we (op weg naar Santiago de Compostela) 5 nachten met veel plezier doorgebracht op deze super leuke camping. Direct aan de Lot. Onze kinderen hebben het fantastisch gehad. Aan mijn dagelijkse kop koffie met eigenaar Ruud denk ik nog vaak terug. Dit is de perfecte plek als je houdt van kleinschaligheid, een prachtige omgeving en een gastvrij beheerdersechtpaar. Als we in de buurt zijn, komen we weer langs! Het gedateerde sanitair valt ontzettend mee. Het mag nooit een reden zijn om niet af te reizen naar deze camping!

• 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 10Brigitte van Bezouw09-08-2015

Geweldige vakantie gehad.

Omdat de vorige reactie wel zwaar overdreven is, ook mijn mening hierover: sanitair is verouderd, maar wordt goed schoongemaakt. Daarbij ook nog gratis. Wil je top sanitair, boek dan een vier of vijf sterren camping, waar je veel meer betaald, en in de rij moet staan om je bij de massa aan te kunnen sluiten.

Eigenaars zijn enorm vriendelijk, camping ligt prachtig. Lekker eten, je kan rustig op het terras wat drinken, om vervolgens geen rib uit je lijf te hebben. Tegenwoordig ook een winkel dichtbij.

Hou je van camperen, natuur en mensen zonder poeha, zou ik de camping van Ruud en Leida zeker aanraden!

Met oudere kinderen

• 8Rob09-08-2015

Super vakantie!

Fijne familie camping waar je je snel thuis voelt, mede door Ruud en Leida. Alles heel gemoedelijk en gastvrij. Voor de kinderen wordt er volop georganiseerd met de kids club. Prijzen voor consumpties die lekker betaalbaar zijn. Sanitair is summier maar schoon! Ik heb er 3 weken heerlijk vertoefd. Prachtige omgeving, de Lot een ideale ondiepe brede rivier waar je kunt snorkelen en veel vis ziet of met een luchtbed je laat afdrijven op de stroming. Veel te zien in de omgeving, aanrader, wss ook volgend jaar weer!

• 8Eetgelegenheden

Anders

• 7Pim02-08-2015

Rustige en aangename camping

Familiecamping, heerlijk rustig aan de Lot met mooi zwembad en tennisbaan. Met name de kidsclub met Ivanka, Romy en Marleen deden het super goed met leuke dingen als kampvuur, avondzwemmen en voetbal toernooi. Sanitair is al veel over gezegd. Het is heel sober en moet echt aangepakt worden. Schoonmaak hiervan is met de franse slag. Omgeving is top met kanoën, zomerfeest St Parthem en woensdagavond eetmarkt in hetzelfde dorpje. Kortom, zeker een aanrader maar met verbeterpunten.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 5Maarten van den Braak20-07-2015

Mooie camping met verschrikkelijk sanitair

Camping ligt schitterend aan de rivier. Op de camping kan je aardig eten en er zijn leuke dorpen/steden (met zondagsmarkt) in de omgeving. Voor de geoefende fietser mooie wegen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Bert en Gerd van der vaart09-07-2015

Rust, natuur , wilde dieren , vriendelijkheid

Schoon, keurige plaatsen, goed onderhouden

• 5Sarah22-03-2015

zwake vankantie

deze camping is oud en niet goed onderhoud. de staat van de sanitaire zijn niet super. het is zeer vochtig op de camping en tijdens de nacht zeer koud tegen over de dag. de meerderijd zijn hollanders dus, personnijk vind ik me niet echt op vakantie.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9Jannie Kolthof14-10-2014

Geweldige plek

Mooi gelegen camping, aan de rivier de Lot. Veel rust, ruime staanplaatsen, ook heel geschikt voor ouderen, ook in het naseizoen. Mooie omgeving, veel leuke restaurantjes met heerlijk eten. Genoeg bezienswaardigheden en iedere dag wel een markt ergens. Ook op de camping kan men terecht voor een hapje eten of een drankje en op donderdag een overheerlijke pizza, vers gemaakt. De eigenaren doen hun best het iedereen naar de zin te maken. Ook ideaal voor honden, onze oude hond had het in ieder geval reuze naar z'n zin. Ook voor de meer sportieve medemens, wandelen, fietsen, zwemmen, tennis, alles kan. Een aanrader! We hebben hier ruim 6 weken doorgebracht.

• 9lexvdijl13-10-2014

Zo verschrikkelijk mooi

Een camping op een heerlijke plek in een dal aan de rivier de Lot. Vriendelijke eigenaren die met alles voor je klaar staan. Heerlijk eten en zeer gevarieerd van snacks tot eendenborst. We hadden een fantastische plek(nr.12) op 20 meter van de rivier. In de omgeving veel te zien , kastelen en burchten. Een mooie centrale plek om van alles te ondernemen. Met betrekking tot het sanitair, het is inderdaad niet het nieuwste van het nieuwste maar daar gaat verandering in komen volgens de eigenaar en het wordt goed schoongehouden.

• 9Alfred 05-10-2014

Prima camping ook in het na seizoen

Ruime schone staanplaatsen. Gastvrijheid door de eigenaar hoog . Ook in het na seizoen worden er nog leuke avonden georganiseerd. Leuke bar die ook in het na. Seizoen gewoon open is. Sanitair niet nieuw maar heel schoon.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

17 tips over Camping La Plaine

• j_defouw, 28-07-2013

Avondmarkt in St Parthem.

• js, 06-08-2013

Markt in Figeac, maar pas op dat je niet wordt afgezet.

• Henry Dukel, 18-08-2012

Wandeling (2 uur) in La Vinzelle Bakkertje in Moulin d'olt ( op houtvuur gebakken brood) ieder donderdag Lokale marktje in Grand Vabre Markt in Maurs Wandenling naar chateau Le Gironde

4 vragen over Camping La Plaine

• Nico , 18-01-2017

Temperatuur

Hallo hoe warm en zonnige is het overdag en wat zijn de nachttempreraturen? Kan vanuit de camping makkelijk een eind wandelen om de hond uitgelaten te worden.

• Familie Britstra, 22-02-2013

Vissen

Wat is de meest effectieve manier van vissen in de Lot? Voorgaande jaren vierden we onze vakantie aan de Dordogne en daar viste ik gericht met de feeder op barbeel. Vorig jaar zijn we naar de Ardèche geweest en dat is wel een andere rivier dan de Dordogne. Om verassingen voor te zijn zou ik graag wat ervaringen van andere vissers krijgen.

C1000, 09-02-2014

Dan denk ik dat het gewoon een stevige feeder hengel gaat worden. Had u nog bijzonder aas gebruikt of gewoon een blokje kaas of pellets? Succes met de forel.

Wobbe, 19-01-2014

Mark, om privé redenen zijn we vorig zomer niet op vakantie geweest. Dit jaar proberen we het opnieuw. In de Dordogne viste ik met een heavy feeder op de barbeel en over het algemeen niet zonder succes. Ik vis met name op witvis dus over het vangen van snoekbaars weet ik niet veel. Als ik het niet vergeet wil ik ook wat spullen mee nemen om op forel te gaan vissen. Gewoon met de feeder, foreldobber en de juiste onderlijnen. Ben benieuwd of het gaat lukken.

Mark, 19-01-2014

Hallo,

Ik zag uw berichtje over vissen in de Lot. Ik was eigenlijk wel benieuwd of u er nog achter bent gekomen wat in de Lot de meest gangbare manier van vissen is. Is het bijvoorbeeld goed vissen met een feeder op Barbeel of juist snoekbaars?

Vriendelijke groet, Mark

wobbebritstra, 09-02-2014

In de Dordogne en de Ardèche heb ik altijd op de hair gevist. Als aas gebruik ik dan 8-10 mm boillies of mais. Een haak zonder weerhaak maat 8 of 10 is prima. Als jullie dit jaar jullie vakantie bij La Plaine vieren treffen we elkaar misschien nog.

• JvdK, 12-02-2013

Ligging/omgeving

Hallo,

Graag zou ik deze zomer samen met mijn vriend gaan kamperen op de camping La Plaine. Ik vraag me af hoe de ligging van de camping is. Is er om de camping heen voldoende te doen? Zijn er gezellige dorpjes/terrasjes waar je s'avonds gezellig kunt zitten? En is dit lopend te doen? Of is het vooral de natuur wat de camping aantrekkelijk maakt?

Dehuizer, 12-08-2014

Er zijn in de omgeving van de camping geen mogelijkheden om terrasjes of dorpjes te bezoeken.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan