Camping La Plaine

91 reviews over Camping La Plaine in het Nederlands

Heerlijke camping

Familie de Leeuw
7-8-2017

Het is een fijne camping aan de rivier de Lot. Er zit een mooi zwembad bij voor de verkoeling waar de kinderen ook graag naartoe gaan. Er is een bar/restaurant met prima eten. Voor de kinderen is er leuke animatie en in de avond spelen de kinderen van de camping weerwolven. Er zijn van alle leeftijden kinderen. Het sanitair is schoon en eenvoudig. In het dorp is wekelijks een gezellige eetmarkt. De omgeving is ook erg mooi. Wij hadden een tent gehuurd van de campingbaas, prima in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk plekje weg van de drukte

Yan de Bakker
3-8-2017

Via touroperator hebben we deze camping in het landelijke Saint-Parthem gevonden. Het ligt ver van de snelweg, maar verder is het er geweldig. Het is heerlijk rustig en het ligt aan de rivier de Lot die je de hele dag heerlijk hoort ruisen. In het dorpje is iedere woensdagavond een gezellige markt met lokale kazen, wijnen en worsten. Het sanitair is schoon en de eigenaren dragen bij aan de relaxte sfeer. Geen zin om te koken? Dan eet je bij de receptie/ bar voor heel schappelijke prijzen. Het zwembad zorgt voor verkoeling op hete dagen en er is voldoende ruimte om de tent om lekker buiten te spelen.

Prima camping

Andrea Sterrenburg
29-8-2016

Een fijne, rustige, kleine camping. Geschikt voor jonge gezinnen, maar ook de wat oudere kinderen kunnen zich prima vermaken. In het zwembad lekker zwemmen en in de rivier dobberen en vissen. Speeltuintje met tafeltennis. Af en toe kampvuur. Er is een gezellige bar waar je prima kan eten, ook bij wat minder weer. Gezellige en gastvrije eigenaren. Ruime plekken, er zijn zowel plekken met als zonder schaduw. Heerlijke douche in het kleinste sanitairgebouwtje. Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bezoek deze camping van rust en vriendelijkheid

Joke de Vries
31-7-2016

Als je van ruime plekken houdt met zowel zon als schaduw, dan is dit je camping. Als je houdt van kanoen en in het water spelen van de rivier, een superplek. Goed onderhouden. Eenvoudig doch goed sanitair ( geen luxe). Rust en ruimte. En heb je geen zin om te koken, eet gerust in het restaurant op de camping, het eten is er van goede kwaliteit.

Gereisd Met partner in juli 2016

Fijne camping!

Rita
31-7-2016

We zouden 4-5 dagen op deze camping blijven, het werden er 11 . Mooi aangelegde camping met fijn zwembad. Mooie plaatsen met uitzicht op de rivier. Ruud en Leida, de eigenaren, weten wat gastvrijheid is en zorgen voor een gezellige sfeer. De bar is de hele dag open voor een lekker kopje koffie of een ander drankje. ''s Avonds kun je er lekker eten, en niet duur. Dit alles in een prachtige omgeving. Voor ons zeker een plek om naar terug te gaan!

Gereisd Met partner in juli 2016

Prachtige omgeving en mooi uitzicht rivier

M. fens
29-7-2016

We zaten in een mooie safaritent met een prachtig uitzicht op de rivier. Het aparte sanitair bij de tent is prima. Helaas hadden wij zeer slecht weer en alle dagen regen. Eigenaren vriendelijk en eten prima. Tent was zeer schoon. De gedeeltes rondom de bar en het terras hadden iets schoner gemogen. Hier lagen veel hondenharen. Verder een aanrader, vooral vanwege de mooie, rustige ligging.

Gereisd Met partner in mei 2016

Mooie rustgevende camping

Aginus en Hillie Kroeze
24-7-2016

Mooie ruime staan plaatsen op gras aan de rivier De Lot, klein schalige camping, gemoedelijk en zeer gastvrij. Camping wordt beheerd door Nederlanders. Sanitair enigsinds gedateerd, maar elke dag super schoon. Mogelijkheid om er te eten tegen zeer betaalbare prijs. WiFi op het terras goede ontvangst en gratis. Wij hebben 2 week genoten van deze rustige camping in een prachtige omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jan en Marjolein van der Greft
8-7-2016

Gemoedelijke, schone en gastvrije camping. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen, de eigenaar kan daar mooi over vertellen. Heerlijk eten kan ook op de camping. Geen grote kaart maar voldoende variatie en zeer ruime porties voor een leuke prijs. Geen hypermodern sanitair, maar wel schoon! sanitair. Wij hadden een safaritent gehuurd, zeer goed bevallen! Wij hebben 2 weken genoten van rust en de natuur. Wil je drukte dan zijn voldoende leuke dorpjes. Eigenaar weet een hoop te vertellen over de omgeving, heeft folders en wandelroutes. Deze camping is echt een aanrader! Wij komen zeker terug!

Heerlijk ontspannen 14 dagen gekampeerd

Koos Kruijs
7-7-2016

Wij waren letterlijk te gast bij het echtpaar Ruud en Leida. Beginnend bij een gastvrije ontvangst tot en met een hartelijk afscheid. De camping is schitterend gelegen aan de oever van de Lot met ruime goed verzorgde plaatsen.Het eenvoudige sanitair wordt goed schoon gehouden. Iedere morgen (met uitzondering van maandag want dan wordt er niet gebakken) vers brood. Op donderdag avond een wekelijks terugkerend evenement: heerlijke pizza's, maar ook op andere avonden kan je er terecht voor een heerlijke maaltijd. Tijdens de openingstijden van de bar maar ook daar naast is er altijd tijd voor een praatje en worden vragen over toeristische tips en wandeltochten goed beantwoord. Kortom deze camping blijft op mijn lijst staan voor een tweede bezoek.

Gereisd Met partner in juni 2016

Fijne camping met leuke mensen

Ada Marquart
7-7-2016

De eigenaren, Leida en Ruud, zijn gastvrije eigenaren die voor een prettige sfeer zorgen tijdens het verblijf. Er zijn mooie ruime kampeerplekken, waarvan een groot aantal uitzicht bieden op de rivier De Lot.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plaine in St. Parthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.