Camping La Plaine

5 reviews over Camping La Plaine in het Nederlands

zwake vankantie

Sarah
22-3-2015

deze camping is oud en niet goed onderhoud. de staat van de sanitaire zijn niet super. het is zeer vochtig op de camping en tijdens de nacht zeer koud tegen over de dag. de meerderijd zijn hollanders dus, personnijk vind ik me niet echt op vakantie.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Heerlijk rustige camping

Tosca
15-8-2014

Erg gezellige camping met leuke eigenaren en een zeer gemoedelijke sfeer. De camping biedt veel mogelijkheden om er in de omgeving op uit te trekken en heeft veel faciliteiten voor kinderen. Tevens een prima zwembad voor de nodige verkoeling. Het eten is zeer goed, op donderdag heerlijke pizza om af te halen of bij de bar op te eten en verder lekkere frietjes en snacks. De menukaart aan de bar zelf is vrij uitgebreid gezien de omvang van de camping en biedt voor ieder wat wils. Kortom; een super camping met een fijne sfeer op een prachtige locatie!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Geweldig, ook om te vissen

Jens
5-5-2012

Gezellige camping, leuke eigenaren, geweldiggen visplekken. De vissen die je kan vangen zijn barbeel, forel (die worden 5 - 6000 per jaar uitgezet), voorns... Vanalles. De omgeving is ook prachtig. Verder hebben we lekker in de rivier en het zwembad gezwommen. De temperaturen zijn ook lekker warm tot heet. Gelukkig hebben ze wifi zodat ik toch m'n mail bij kan houden. De camping ligt aan een rivier waar je aan de overkant wild kan zien (zwijnen, herten, vossen..). Geweldig!!

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Heerlijke camping

Sonja, Linda en Ellen
21-8-2010

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Complimenten voor Ruud en Linda, die er hard aan werken en gewerkt hebben om in zo'n korte tijd, een gezellige camping neer te zetten. We hebben er heerlijk gegeten. Mooie schaduwrijke plaats gehad aan het water en hebben veel gezien van de omgeving. Het is zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Leuk voor 1 keer, maar nooit meer!!!

Relisa
4-8-2010

Na een leuk ontvangt werd ons na 10 minuten verzocht meteen te betalen voor de gereserveerde periode. Brood moest voor 18.00 worden besteld, niet besteld, dan had je ook geen brood. Wel vervelend voor gasten die na 18.00 aankomen, en gewoon geen brood hebben. Het sanitair was schoon, maar niet van deze tijd. 1 douche (gehandicapten douche) was goed, de rest hadden een straaltje waar je goed moeite voor moest doen om nat onder te worden. De toiletten zaten pal naast de douches, niet echt fris als iemand naast je zijn behoefte zit te doen. Heet water voor de afwas is ook geen overbodige luxe. Zwembad was prima, maar misschien een beetje klein. Camping lag vreselijk afgelegen, wanneer je dus een dagje weg wilde moest je toch minimaal een uur rijden, boodschappen bij de dichtbijzijnde supermarkt was een autorit van ruim 20 minuten. Pizza's en eten a la carte was redelijk. Onderling een super vakantie gehad, maar voor ons hier niet meer!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plaine in St. Parthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.