Camping La Plaine

Camping La Plaine
7,5

28 reviews over Camping La Plaine in het Nederlands

Nooit meer heen door de eigenaar!

Familie Kreule
11-1-2019

Een goede basiscamping heerlijk aan de Lot! Voor sportievelingen een goede uitvalbasis. In de omgeving enkele leuke stadjes om door heen te struinen. Must see is de 'son et lumière' in Flagnac, must do is de foodmarket in St. Parthem. Groot minpunt van de camping vinden wij de eigenaren. Ze zijn nauwelijks vriendelijk te noemen, het lijkt hen allemaal te veel te zijn. Ruud en Leida lijken geen plezier te hebben in het houden van een camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader voor rust en frankrijkgevoel!

Robin en Monique Post
23-10-2018

Mooie kleinschalige, rustige camping aan de idylische rivier de Lot. Welkomstdrankje! Kwamen op donderdag aan, pizza dag! niet van te voren besteld maar Ruud en Leida hielden er wel rekening mee. zouden eigenlijk dag eerder aankomen maar een dag later was geen probleem. Besproken plek op top locatie, Ideaal voor onze 3 honden, Deze konden zo de rivier in of de heg om het losloopveld op! Vanwege prive-omstandigheden moesten we helaas na 6 dagen alweer terug naar Nederland. Kinderen heerlijk gedobberd op de Lot en stroom afwaarts bij het kiezelstrandje er weer uit. Vanaf de camping mooie fietsroutes, racefiets mee. Ruud weet de weg! Conque ook zeker een aanrader om te bezoeken. Saint Phartem leuk dorpje, te bereiken vanaf de camping lopend langs de Lot. Sanitair simpel en schoon! broodjesbestelservice bij de bar. Enige nadeel is eigenlijk dat er geen grote supermarkt in de buurt is.

Totale ontspanning

Bb
15-8-2018

Meest ontspannen camping. Zwemmen in de Lot of in het zwembad. Leuke kinderclub. Niemand maakt zich druk en wij houden daar wel van

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Ruud, Mede-eigenaar, 10-9-2018

Bedankt voor je review. Als je volgend jaar weer wilt onthaasten, ben je van harte welkom.

Top!!

Arjan
27-7-2018

Fijne camping, ruime plaatsen. De de waard tent gehuurd bij de eigenaar was top. Alles erin wat je nodig hebt. Handig ingedeeld, fijne stoelen en tafel, prima luchtbed en n heerlijke plek. De rivier en zwembad was voor onze kinderen voldoende voor veel speelplezier. Het sanitair is wel ouder maar schoon en lekker warm water. Rustige camping, genoeg kinderen om mee te spelen en n gezellige kinderclub s ochtends.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Leida, Mede-eigenaar, 19-8-2018

Bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat jullie het naar je zin hebben gehad. wellicht tot een volgende keer.

Heerlijke camping

Familie de Leeuw
7-8-2017

Het is een fijne camping aan de rivier de Lot. Er zit een mooi zwembad bij voor de verkoeling waar de kinderen ook graag naartoe gaan. Er is een bar/restaurant met prima eten. Voor de kinderen is er leuke animatie en in de avond spelen de kinderen van de camping weerwolven. Er zijn van alle leeftijden kinderen. Het sanitair is schoon en eenvoudig. In het dorp is wekelijks een gezellige eetmarkt. De omgeving is ook erg mooi. Wij hadden een tent gehuurd van de campingbaas, prima in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

Andrea Sterrenburg
29-8-2016

Een fijne, rustige, kleine camping. Geschikt voor jonge gezinnen, maar ook de wat oudere kinderen kunnen zich prima vermaken. In het zwembad lekker zwemmen en in de rivier dobberen en vissen. Speeltuintje met tafeltennis. Af en toe kampvuur. Er is een gezellige bar waar je prima kan eten, ook bij wat minder weer. Gezellige en gastvrije eigenaren. Ruime plekken, er zijn zowel plekken met als zonder schaduw. Heerlijke douche in het kleinste sanitairgebouwtje. Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad!

fam Wierenga
5-7-2016

Voorlopig ons laatste jaar in het voorseizoen op vakantie. We hadden een van de safaritenten geboekt van Tentensuite en dat was heerlijk! Wij hadden een fijne schaduwrijke plek, een tent met alles erin wat je nodig hebt en een hele fijne douche. En dat alles met een prachtig uitzicht op de Lot. Ik mis het geluid van het stromende water nu al :) We hebben twee weken super mooi weer gehad. En omdat de camping in het dal ligt tussen bergen, koelt het in de avond al lekker af, waardoor je gewoon onder dekens kunt gaan slapen en in de nacht geen kinderen extra hoeft toe te stoppen. De campingeigenaren waren echt de hele dag bereikbaar voor een vraag of een praatje. En de broodjes service was erg fijn en we hebben er ook heerlijk gegeten! In de buurt is ook genoeg leuks te doen en moois te zien. Het was jammer dat er geen andere kinderen nu nog waren, maar we hebben genoten van de rust en vaak een privé zwembad ;).

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch verblijf!

Raoul Veldink
31-8-2015

Aan het begin van onze vakantie hebben we (op weg naar Santiago de Compostela) 5 nachten met veel plezier doorgebracht op deze super leuke camping. Direct aan de Lot. Onze kinderen hebben het fantastisch gehad. Aan mijn dagelijkse kop koffie met eigenaar Ruud denk ik nog vaak terug. Dit is de perfecte plek als je houdt van kleinschaligheid, een prachtige omgeving en een gastvrij beheerdersechtpaar. Als we in de buurt zijn, komen we weer langs! Het gedateerde sanitair valt ontzettend mee. Het mag nooit een reden zijn om niet af te reizen naar deze camping!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Mooie plaats aan het water

Chantal
17-8-2014

De plek die wij hadden op de camping la plaine was aan het water van de rivier de Lot. Dit was een mooie plaats. De camping eigenaar was naar kinderen niet vriendelijk ze werden afgekat als er iets niet goed of mocht van de eigennaar en dreigde zonder dat er ouders bij waren ze van de camping te sturen. Het sanitaar is in een verouderde staat en er werd maar 1 keer op de dag schoon gemaakt. Waardoor het er stonk en vies was.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen hoogvlieger

Dehuizer
13-8-2014

Deze camping mede geboekt naar aanleiding van de Zoover recensies. Jammer genoeg vielen een aantal dingen een beetje tegen.

Pluspunten zijn: ligging van de camping, mooie plaatsen aan de rivier, heerlijk afdrijven in de Lot met een bootje of band, en de kinderanimatie.

Leuke sfeer onder de gasten onderling en de kinderen hebben veel vriendjes en vriendinnetjes.

Minpunten zijn: kindvriendelijkheid (behalve het animatieteam) beperkte mogelijkheden om eten te bestellen om mee te nemen, onverzorgde staat van de camping. Grootste minpunt is toch wel de slechte staat van het sanitair. Ondanks dat de gebouwen oud zijn is het een kleine moeite om alles goed schoon te maken. De wc pot en wasbak werden goed schoongemaakt maar de muren en vloeren waren erg vies.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plaine in St. Parthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.