Camping La Plaine

Camping La Plaine
7,5

4 reviews over Camping La Plaine in het Nederlands

Leuke plek voor jong en oud

GJ.Stigt
28-7-2013

Prachtig gebied met de camping aan rivier de Lot. Zeer vriendelijke nederlandse eigenaren en zeer behulpzaam. We huurden een mobile home, deze staan wel wat afgezonderd van de camping,wel jammer.

Gereisd Familie in juli 2013
2008

allergeweldige camping!

heleen
27-7-2008

Wij zaten in een mobile home met hele mooie ruime plaats. De sfeer is zeer goed en er wordt ook regelmatig wat aan activiteiten enzo gedaan. Mooie ligging [vlakbij rivier =D], goed onderhouden plaatsen, goed eten in het restaurant, mooi zwembadje en linda en ruud [campinghouders] die altijd met een glimlach =] voor je klaarstaan. Doordat het niet zon grote camping is is het er niet zo druk. Er was niet zo heel veel voor ons 14 jarige te doen, maar k heb me toch niet verveelt ;D. Echt mooie camping! Kga vast nog wel een keer! cu h

Gereisd Familie in juli 2008
2007

Dik 3 weken op deze mooi gelegen camping gestaan, met op

Erwin, Inez, Lysanne en Toine
1-9-2007

Dik 3 weken op deze mooi gelegen camping gestaan, met uitzicht op de rivier de Lot en mooie natuur om ons heen. Vanaf je plek herten en een wild zwijn met jongen (nog net op de dag van vertrek) kunnen aanschouwen, maak je niet veel mee. De gastheer en vrouw Ruud en Linda staan dag en nacht klaar om het iedereen naar hun zin te maken. Aangenaam weer gehad (dus niet de aanhoudende hitte van een Ardeche-Cevennen en nagenoeg geen zwoele avonden) maar wel regelmatig lekker zwemweer of weer om andere activiteiten te ondernemen. Door de definitieve komst van het zwembad voorjaar 2008 (de tekeningen zijn klaar) hebben wij alvast een plek gereserveerd voor volgend jaar.

Gereisd Familie in Sat Sep 01 2007 15:48:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben 3 weken op deze camping doorgebracht en hebben

Margo en Erik, Els Femke Lobke
29-7-2007

Wij hebben 3 weken op deze camping doorgebracht en hebben het er erg naar ons zin gehad. De camping ligt aan de rivier de Lot en de omgeving is erg mooi. De camping heeft een eenvoudig maar fris sanitair, een gezellig barretje, restaurant waar eenvoudige maar lekkere menu's te verkrijgen zijn en een tennisbaan. Helaas was er geen zwembad maar dat zal er zeker volgend jaar zijn. Desondanks hebben wij en zeker ook de kinderen zich prima vermaakt op deze gezellige camping.

Gereisd Familie in juli 2007

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plaine in St. Parthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.