Camping La Plaine

17 tips over Camping La Plaine

Bert en Gerd van der vaart, 9-7-2015
Plaats 12 is een echte aanrader
Jannie Kolthof, 13-10-2014
Bezoek vooral de vele markten, er is er iedere dag wel een.
Mirjam van Zuijdam, 18-8-2014

Een paar tips voor de eigenaren:

Verander jullie houding er straalt geen vrolijkheid en gezelligheid vanaf zeker niet tijdens hoogseizoen!!

De wc's en douches, capaciteit te weinig, geen water als een ander onder de douche staat en schoonmaak slecht.

Gooi de tuinslang uit en spuit de boel schoon. Toen de eigenares het 1 * per dag zelf ging doen zag je zichtbaar verschil! 1 maal schoonmaken met zoveel mensen is ECHT te weinig.

Chantal , 17-8-2014
Het is een leuke camping en als de eigenaars dit mee aanpast is het een top camping.
Cees van Laerhoven, 14-8-2014
Wij vonden onze plek langs rivier de lot erg leuk door het mooie uitzicht op de rivier en de berg aan de overkant.
Dehuizer, 13-8-2014
Een plaats aan het water is geweldig.

Dehuizer, 12-8-2014
Leuke uitstapjes in de omgeving, de meeste binnen een reisafstand van drie kwartier.
Emiel, 8-8-2014
Avondmarkt in St. Parthem, markt in Figeac, bedevaartplaats Conques en tal van wandelroutes in de nabije omgeving. Op minder dan 10 minuten van een Intermache. Prima voor dagelijkse boodschappen. Op 15 minuten zit een grote Geant Casino en in Figeac/Capdenac (ong half uur) zit een grote E.Leclerc.
Femke , 31-7-2014

Wandeling bij Site de la Vinzelle en eten in de herberg daar (midi)

Markt in Figeac, je kan er ook erg leuk ontbijten bij hotel Le Champollion en daarna de markt op

Bezoeken wijnboeren in Le Fel

Avondmarkt St Parthem

js, 6-8-2013
Markt in Figeac, maar pas op dat je niet wordt afgezet.