Camping La Plaine

7,8

4 reacties Camping La Plaine

Temperatuur

Nico , 18-1-2017

Hallo hoe warm en zonnige is het overdag en wat zijn de nachttempreraturen?

Kan vanuit de camping makkelijk een eind wandelen om de hond uitgelaten te worden.

0 reacties

Vissen

Familie Britstra, 22-2-2013

Wat is de meest effectieve manier van vissen in de Lot? Voorgaande jaren vierden we onze vakantie aan de Dordogne en daar viste ik gericht met de feeder op barbeel. Vorig jaar zijn we naar de Ardèche geweest en dat is wel een andere rivier dan de Dordogne. Om verassingen voor te zijn zou ik graag wat ervaringen van andere vissers krijgen.

4 reacties

Ligging/omgeving

JvdK, 12-2-2013

Hallo,

Graag zou ik deze zomer samen met mijn vriend gaan kamperen op de camping La Plaine.

Ik vraag me af hoe de ligging van de camping is. Is er om de camping heen voldoende te doen? Zijn er gezellige dorpjes/terrasjes waar je s'avonds gezellig kunt zitten? En is dit lopend te doen?

Of is het vooral de natuur wat de camping aantrekkelijk maakt?

1 reactie

vraagje

fambrussee, 1-1-2011
deze camping lijkt mij erg leuk, alleen is hij niet lid van de anvr of sgr. Wat nu als de camping failliet gaat, dan krijg ik natuurlijk mijn geld niet terug....
2 reacties