Camping La Plaine

Weer vandaag24°
Camping La Plaine
7,6

91 reviews over Camping La Plaine in het Nederlands

Nooit meer heen door de eigenaar!

Familie Kreule
11-1-2019

Een goede basiscamping heerlijk aan de Lot! Voor sportievelingen een goede uitvalbasis. In de omgeving enkele leuke stadjes om door heen te struinen. Must see is de 'son et lumière' in Flagnac, must do is de foodmarket in St. Parthem. Groot minpunt van de camping vinden wij de eigenaren. Ze zijn nauwelijks vriendelijk te noemen, het lijkt hen allemaal te veel te zijn. Ruud en Leida lijken geen plezier te hebben in het houden van een camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader voor rust en frankrijkgevoel!

Robin en Monique Post
23-10-2018

Mooie kleinschalige, rustige camping aan de idylische rivier de Lot. Welkomstdrankje! Kwamen op donderdag aan, pizza dag! niet van te voren besteld maar Ruud en Leida hielden er wel rekening mee. zouden eigenlijk dag eerder aankomen maar een dag later was geen probleem. Besproken plek op top locatie, Ideaal voor onze 3 honden, Deze konden zo de rivier in of de heg om het losloopveld op! Vanwege prive-omstandigheden moesten we helaas na 6 dagen alweer terug naar Nederland. Kinderen heerlijk gedobberd op de Lot en stroom afwaarts bij het kiezelstrandje er weer uit. Vanaf de camping mooie fietsroutes, racefiets mee. Ruud weet de weg! Conque ook zeker een aanrader om te bezoeken. Saint Phartem leuk dorpje, te bereiken vanaf de camping lopend langs de Lot. Sanitair simpel en schoon! broodjesbestelservice bij de bar. Enige nadeel is eigenlijk dat er geen grote supermarkt in de buurt is.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping aan de rivier

Willem en Carla
24-8-2018

Wij hebben 2 top weken gehad op deze camping. Mooie plekken, wij stonden prachtig aan de rivier de Lot, schoon sanitair, prima douches. Er is een restaurant waar je heerlijk kunt eten en een gezellige bar. En niet in de laatste plaats de gastvrijheid en de inzet van eigenaren Ruud en Leida! Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in augustus 2018
Leida, Mede-eigenaar, 9-9-2018

Bedankt voor jullie positieve review. We hopen jullie gauw weer te zien.....

Veel tegenstrijdigheden. Nog meer potentie.

Welwillendebezoeker
23-8-2018

Beste eigenaren, voordat ook wij een snauw krijgen en jullie niets met deze info doen, wil ik vragen: doe alsjeblieft wél iets! Er is een reden waarom jullie vele vrijwilligers weglopen en waarom jullie mooie camping vroeger vol stond en nu niet. Positief: dag 1 welkomstdrankje, en we konden rustig rondkijken. Inschrijven had geen haast. We kregen meteen een haspel en een waslijn te leen. We hadden prachtige plek. De pizza's zijn erg lekker maar alleen op donderdag te verkrijgen.

Negatief: na de flinke overstroming zie je nog veel sporen. De tennisbaan staat te verpieteren. En waar zijn alle andere gasten? De wc is pal naast douche en beide aan de bovenkant open. De medewerker doet al het zware werk terwijl de beheerder wijn en facebook belangrijker vind. Met een open houding naar de vrijwilligers en individuele gasten het meer naar hun zin maken is er zóveel meer mogelijk!

Gereisd Met partner in juni 2018
Leida, Mede-eigenaar, 9-9-2018

Bedankt voor je review. Ik vind het alleen jammer dat je je commentaar niet hier op de camping hebt verteld, dan hadden wij ons ook kunnen verdedigen.

Leuke camping met erg vriendelijke eigenaren.

Cees van Laerhoven
20-8-2018

Mooi gelegen kleinschalige camping met erg leuke en vriendelijke Nederlandse eigenaren die als het nodig is voor je klaar staan. Iedere ochtend brengt de bakker lekker vers brood. Het camping terrein wordt prima bijgehouden. Er is voor iedereen wel wat te beleven. Van lekker zwemmen in de naastgelegen rivier of zwembad tot leuk georganiseerde muziek avonden. Ook de omgeving is erg mooi om te verkennen. Mooie natuur en kleine oude dorpjes. Voor ons was afgelopen vakantie de 3e keer dat we hier terug kwamen en dat doen we alleen als we het ergens zo naar ons zin hebben als op deze camping.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Ruud, Mede-eigenaar, 20-8-2018

Jullie zijn altijd van harte welkom. We begrijpen ook dat dit niet elk jaar is, maar om het jaar is ook prachtig...

Geweldige camping, we hebben genoten van onze 3e vakantie hier. Camping ligt prachtig aan de Rivier de Lot. Ook de omgeving is mooi, veel dingen om te doen. Historische dorpjes, veel wandelingen, voor ieder wat wils. Ook onze hond vermaakt zich hier prima, zeker de Lot is voor hem fantastisch! Vriendelijke eigenaren, die dag en nacht klaar staan voor hun gasten. En bij noodweer midden in de nacht zelfs vervangende tenten voor hun gasten aanbieden. In het restaurant kun je heerlijk eten en na afloop genieten van een lekker drankje. Sanitair is prima, verouderd maar schoon. De warm water voorziening was prima in orde tijdens ons verblijf. Ook de rest van terrein wordt keurig onderhouden. Wij kijken nu al weer uit naar onze volgende vakantie op camping La Plaine bij Ruud en Leida!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Totale ontspanning

Bb
15-8-2018

Meest ontspannen camping. Zwemmen in de Lot of in het zwembad. Leuke kinderclub. Niemand maakt zich druk en wij houden daar wel van

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Ruud, Mede-eigenaar, 10-9-2018

Bedankt voor je review. Als je volgend jaar weer wilt onthaasten, ben je van harte welkom.

Met deze eigenaren Nooit meer

Bert
11-8-2018

We hadden ons verheugd op ons bezoek aan deze camping en hadden afgesproken daar te helpen. Maar wat een enorme teleurstelling is het dan wanneer alles enorm tegenvalt. Sanitair is oud en wanneer er twee tegelijk douchen heeft er eentje geen water, scheuren in de tegels waardoor er nooit sprake kan zijn van normale hygiene. Een eigenaar die niets doet met klachten, te lui is om het dagelijks onderhoud op de camping op een nette manier uit te voeren en geen oog heeft voor zijn gasten. Met hem viel dan ook niet samen te werken. Deze camping verdiend een enthousiaste, betrokken eigenaar, maar zolang de huidige eigenaar er zit zal er hier nooit sprake van zijn. Het is voor de camping te hopen dat de huidige eigenaren snel hun biezen pakken. We zijn dan ook voortijdig vertrokken en hebben toch nog genoten van de mooie omgeving en wel op Camping de Coursavy in de buurt van Grand Vabre. Deze camping is een echte aanrader. Bert

Gereisd Met partner in juli 2018
Leida, Mede-eigenaar, 19-8-2018

Hallo Bert, Bedankt voor je "positieve reactie". Leuk dat je ons zo neer haalt. Gelukkig dat andere mensen het hier wel naar hun zin hebben.

Fantastisch en uniek.

De fietsers
10-8-2018

Wat hadden we een fantastische groene grote plek voor onze tent! We zaten pal aan de rivier. En wat smaakte het eten heerlijk ' s avonds op het terras op de camping. Ruime keus. Ook het brood, besteld op de camping, smaakte heerlijk. Er is een goede op- en afrit om op de reguliere weg te komen. Ook met caravan. Voor ons kwam het erg goed uit dat Ruud en Leida flexibel waren met de reservering. We wisten immers niet hoe lang onze fietstocht in de Aveyron zou duren en wanneer we weer terug kwamen op de camping. Ook had onze auto een prima plek tijdens onze fietstocht van 2 weken. We kregen alle medewerking en ook fantastische tips voor onze fietsroute. Kortom deze camping is echt een aanrader!!

Hartelijke groeten, De fietsers.

Gereisd Met partner in juli 2018
Leida, Mede-eigenaar, 19-8-2018

Bedankt voor jullie review. Blij dat we jullie hebben kunnen helpen met de routes, wellicht tot een volgende keer.

Top!!

Arjan
27-7-2018

Fijne camping, ruime plaatsen. De de waard tent gehuurd bij de eigenaar was top. Alles erin wat je nodig hebt. Handig ingedeeld, fijne stoelen en tafel, prima luchtbed en n heerlijke plek. De rivier en zwembad was voor onze kinderen voldoende voor veel speelplezier. Het sanitair is wel ouder maar schoon en lekker warm water. Rustige camping, genoeg kinderen om mee te spelen en n gezellige kinderclub s ochtends.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Leida, Mede-eigenaar, 19-8-2018

Bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat jullie het naar je zin hebben gehad. wellicht tot een volgende keer.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plaine in St. Parthem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.