Camping La Plaine

Meer camping info

99 reviews over Camping La Plaine

• 9Jan Vansantvoet19-07-2020

Superlocatie

Camping la plaine is een leuke, rustige, gemoedelijke camping op een superlocatie met 2 behulpzame en vriendelijke eigenaars die je graag verder helpen. Een ideale locatie om te ontstressen en volop te genieten van je vakantie!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Kees21-09-2019

Fijne camping en prima wandelarrangement

Camping ligt direct aan de rivier de Lot en in een prachtige omgeving. Wij hadden het wandelarrangement geboekt i.c.m. een huurtent. Die tent was perfect. Erg fijn om zonder kampeerspullen te reizen en je tent niet meer op te hoeven zetten of af te breken. Ook het wandelarrangement voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Heerlijk eten verzorgd door Leida en vier (voor ons) stevige maar mooie wandelingen gemaakt in de omgeving met Ruud, de campingeigenaar, als gids. Wij vonden het vooral ook fijn om niet zelf te hoeven uitzoeken waar de mooiste wandelingen zijn en hoe die routes dan precies lopen. Gewoon volgen en genieten van het wandelen en het uitzicht. Daar is het tenslotte vakantie voor. Ook vrienden van Ruud en Leida lopen vaak mee en dat maakt het nog leuker. Direct na de wandeling met de hele groep een gezellige picknick en dan 's-middags op de camping lekker bijkomen bij het zwembad. Wij hebben ervan genoten.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Frank22-08-2019

Erg mooie charme camping aan de rivier de Lot

Erg mooie camping gelegen direct aan de rivier de Lot. Je hebt dus vanuit de tent een mooi uitzicht op de rivier. Iedere ochtend door de weeks een kids club voor de jongsten en er is een klein restaurantje. Helemaal top en fijne eigenaren. Na een mooie wandeling in de omgeving kan je lekker afkoelen in het zwembad of de rivier.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Edith04-08-2019

Erg fijn, gemoedelijk en een prachtige rivier

Natuur en rust vind je hier volop

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Siebren de Jonge20-07-2019

Camping, waar rust en gezelligheid samen gaan!

Wij hebben met 4 personen voor 10 dagen een Safari-tent gehuurd. Dit is prima bevallen! De tenten zijn compleet met alles erop en eraan, heerlijk rustig gelegen aan de rand van de camping.

Het sanitair was gewoon top👍iedere tent heeft zijn eigen ruimte met een regen douche met jetstralen, toilet en wastafel.

Goede service van de eigenaren en de vrijwilligers, een prima camping om een leuke en gezellige vakantie te hebben,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Jolanda20-07-2019

Lekker bijkomen in een prachtige omgeving.

Op camping la Plaine werd een wandelweek aangeboden. Ontbijt, lunch, diner en wandeltochten in de prachtige omgeving. Onze hond was ook welkom wat ons deed besluiten om het een keer te proberen. Ook verblijven in een safaritent was nieuw voor ons maar eerlijk is eerlijk de tent is ingericht met alles erop en eraan en zelfs een eigen sanitaire ruimte! Zoals op de site stond aangegeven ligt de camping aan de rivier de Lot. Deze bracht ons heerlijke verkoeling na het wandelen. Overigens was het zwembad ook goed vertoeven. Ruud was onze begeleider tijdens het wandelen en had daarbij veel te vertellen over de mooie omgeving. Leida heeft de controle in de keuken en maakte onze lekkere diners. Het weer zat ons mee, de thermometer gaf hoge temperaturen aan. Volgend jaar gaan we nog een keer mede omdat we zo blij werden van onze harige vriend die zich opperbest vermaakt heeft op de prachtig door groen omgeven camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9sjaak blokker15-07-2019

Gewoon een top Camping !

Twee weken op deze hele mooie Camping geweest, mooi aan de rivier De Lot gestaan, met hele ruime plaatsen, waar je lekker kan zwemmen of mooi met een luchtbed op de rivier kan laten afdrijven .
    Als je geen zin hebt om te koken , kan je hier lekker eten op het terras en waar je ook gezellig wat kan drinken.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Jos Schraven14-07-2019

Met recht een charmecamping !

Camping uit Anwb-gids Charmecampings. Verblijf ruim een week in juni 2019 met eigen caravan. Plaatsen zijn ruim met voldoende schaduw. Camping ligt op een mooie plek, direct aan de rivier. Omgeving is de moeite waard . Mooie dorpjes, veel te zien. De markt in Figeac op zaterdag is een aanrader. Het kasteel van de familie Giscard dÉstaing (oud president Valery Giscard Estaing) in het dorpje Estaing is de moeite waard, gevolgd door een maaltijd in restaurant Aux Armes D'Estaing. Ruud en Leida, de campingeigenaren hebben volop tips . Bij terugkomst op de camping aan het einde van de dag een koel biertje of wijntje op het terras gevolgd door een pizza of heerlijk gericht van Leida. Heerlijke wijn te krijgen in de buurt. Zelf wijn en kaas gekocht bij Ferme La Vidalie (adresje van Ruud) Prima camping uit de categorie "Hier komen we terug" En de campingeigenaren. Op zijn Brabants gezegd, goei volk.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Familie Kreule11-01-2019

Nooit meer heen door de eigenaar!

Een goede basiscamping heerlijk aan de Lot! Voor sportievelingen een goede uitvalbasis. In de omgeving enkele leuke stadjes om door heen te struinen. Must see is de 'son et lumière' in Flagnac, must do is de foodmarket in St. Parthem. Groot minpunt van de camping vinden wij de eigenaren. Ze zijn nauwelijks vriendelijk te noemen, het lijkt hen allemaal te veel te zijn. Ruud en Leida lijken geen plezier te hebben in het houden van een camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    8Robin en Monique Post23-10-2018

Aanrader voor rust en frankrijkgevoel!

Mooie kleinschalige, rustige camping aan de idylische rivier de Lot. Welkomstdrankje! Kwamen op donderdag aan, pizza dag! niet van te voren besteld maar Ruud en Leida hielden er wel rekening mee. zouden eigenlijk dag eerder aankomen maar een dag later was geen probleem. Besproken plek op top locatie, Ideaal voor onze 3 honden, Deze konden zo de rivier in of de heg om het losloopveld op! Vanwege prive-omstandigheden moesten we helaas na 6 dagen alweer terug naar Nederland. Kinderen heerlijk gedobberd op de Lot en stroom afwaarts bij het kiezelstrandje er weer uit. Vanaf de camping mooie fietsroutes, racefiets mee. Ruud weet de weg! Conque ook zeker een aanrader om te bezoeken. Saint Phartem leuk dorpje, te bereiken vanaf de camping lopend langs de Lot. Sanitair simpel en schoon! broodjesbestelservice bij de bar. Enige nadeel is eigenlijk dat er geen grote supermarkt in de buurt is.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018