Camping Des Arcades ***

Review geschreven door Fam. Aben

Geweldig genoten op Camping Des Arcades

Fam. Aben
29-7-2018

De nieuwe eigenaren Eva en Jonathan zijn top mensen die erg hard hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken. De kinderen hebben zich uren vermaakt rondom de visvijver, het zwembad en in het beekje met slangetjes en kreeftjes te zoeken. Verder kan je bovenop de berg fosielen en "kristal" stenen zoeken. De camping is lekker overzichtelijk niet te groot en niet te klein. De receptie is goed bereikbaar er zat ofwel iemand die Nederlands sprak of Eva die goed Engels spreekt. Bij een melding werd er meteen actie ondernomen om het op te lossen.

Er zijn leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd (o.a. buikschuiven, schattenjachten). In het restaurant kan je lekker eten, de bediening moet alleen nog onder controle komen. Kortom wij hebben voor volgend jaar alweer gereserveerd. En zijn zeer benieuwd naar de dingen die ze dan allemaal hebben gerealiseerd wat ze nog in petto hebben.