Camping Des Arcades

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°17°
Camping Des Arcades
8,3

200 reviews over Camping Des Arcades in het Nederlands

Zeer dijn gelegen camping tussen meerdere grotere plaatsen. Op loopafstand van de caravan is niets, maar de camping heeft goede voorzieningen. De camping heeft nieuwe Franse eigenaren die erg aardig zijn. Wifi is aanwezig tegen betaling. 37 euro voor een familieabbonnement van een week voor 3 personen.

Gezellige, kleinschalig, en gemoedelijk.

Fam Claessen
29-7-2018

Gezellig kleinschalige camping met mooie ruime plaatsen. Lekker veel struikjes en bomen zodat je genoeg privacy hebt. Verouderd sanitair wat wel goed schoongehouden werd, de eigenaren zijn voornemens dit wel te vernieuwen komend jaar. Het was voor ons de tweede keer. De camping is overgegaan naar Franse eigenaren en deze willen de camping graag voortzetten op de manier zoals de "oude" eigenaren dat ook deden. En wat doen deze nieuwe mensen hun best. Altijd vriendelijk en tijd voor een praatje of advies. De camping heeft een leuk terras met keuken waar een simpele maar prima kaart wordt aangeboden. Helaas was er geen of weinig bediening op het terras. Voor de omzet zou het beter zijn hier wat bediening op te zetten. Bij drukte duurde het lang voordat het eten geserveerd werd. Kinderen kunnen vissen op de vijver of slangen en kreeftjes vangen in het aangrenzende riviertje. Wij vonden het weer een super verblijf en hebben genoten.

Geweldig genoten op Camping Des Arcades

Fam. Aben
29-7-2018

De nieuwe eigenaren Eva en Jonathan zijn top mensen die erg hard hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken. De kinderen hebben zich uren vermaakt rondom de visvijver, het zwembad en in het beekje met slangetjes en kreeftjes te zoeken. Verder kan je bovenop de berg fosielen en "kristal" stenen zoeken. De camping is lekker overzichtelijk niet te groot en niet te klein. De receptie is goed bereikbaar er zat ofwel iemand die Nederlands sprak of Eva die goed Engels spreekt. Bij een melding werd er meteen actie ondernomen om het op te lossen.

Er zijn leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd (o.a. buikschuiven, schattenjachten). In het restaurant kan je lekker eten, de bediening moet alleen nog onder controle komen. Kortom wij hebben voor volgend jaar alweer gereserveerd. En zijn zeer benieuwd naar de dingen die ze dan allemaal hebben gerealiseerd wat ze nog in petto hebben.

Heerlijk relaxte vakantie

Frank
24-1-2018

De sfeer op de camping is heerlijk relaxed. Eigenaar Theo zorgt ervoor dat je je helemaal thuis voelt en regelt leuke activiteiten.

Accomodatie: de eerste week zaten wij in een mobile home. Dat viel ons wat tegen: ze staan vrij dicht op elkaar en binnen is het vrij krap. De tweede week hadden wij een Safaritent, direct achter het visvijvertje. In één woord BRILJANT. Prachtige ligging, met uitzicht op het grasveld en zwembad. Dichtbij genoeg om de kinderen in de gaten te houden, ver genoeg om geen last te hebben van geluid.

Een aantal faciliteiten kan een upgrade gebruiken. Kwaliteit van het restaurant vonden wij matig. De bar was wat slordig en sfeerloos. Een kleine winkeltje zou een waardevolle toevoeging zijn.

Al met al zijn wij zeer positief en sluiten niet uit dat we hier ooit terugkomen.

Wij werden bij aankomst heel hartelijk ontvangen. De accommodatie was netjes en schoon. Voor de kinderen is er veel te doen. Leuke spellen en/of activiteiten. Ook hebben wij genoten van de omgeving. Prachtig. Het zwembad ect. is schoon. Ook in het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening ook top. Kortom wij hebben 2 fantastische weken gehad op de camping.

super vakantie!

Annelies en Harry
29-7-2017

De eerste drie weken van de vakantie hier doorgebracht. We voelden ons zeer welkom op deze gezellige camping. In het begin van onze vakantie waren er vooral kleine kinderen, maar later kwam er ook flink wat jeugd in de leeftijd van onze kinderen.

Er worden met veel enthousiasme allerlei activiteiten georganiseerd. Voor elk wat wils. Theo en Nicole zorgen voor een heel fijne sfeer. Deze camping is zeker een aanrader en komt bij ons op het lijstje om nog een keer naar terug te gaan.

Heel fijne camping!

Annemieke
26-7-2017

Een volledig Nederlandse camping. De sfeer die door de eigenaren wordt gemaakt is super! De gezamenlijke maaltijden; uitjes zorgen voor veel saamhorigheid. De vrolijke Amsterdamse dames die het sanitair schoonhouden zijn geniaal! Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Maar ook als alleenstaande moeder met 2 pubers was het prima! Prachtige omgeving voor de mooie stadjes en grotten is het wel een eindje rijden.

gezellig

Yvonne en Joost
5-7-2017

Theo de eigenaar, organiseert veel ook in het voorseizoen o.a Jeu de boule wedstrijd. Hollandse avond . De.camping wordt netjes onderhouden.

gezellige camping, sportief!

Heijkoop
12-11-2016

mooie schaduwrijke plekken, lekker zwembad met leuke glijbaan. Heerlijk gegeten tijdens de Indonesische avond. Worden leuke activiteiten georganiseerd zoals het klimmen in een klimbos, grenzen zijn goed verlegd!

Ook 3 maal per week de mogelijkheid tot een goede work-out om 9.00, heerlijk en gezellig; zo een heel veld vol met springende medecampinggenoten! Toilet gebouw werd iets minder schoongemaakt, maar daar iets van aangegeven, en er werden direct stappen ondernomen. Kortom een camping om nog eens terug te komen!

Aanrader!

Marcel Damen
19-9-2016

In juli 2 weken hier verbleven in een safari tent met 3 kinderen (6,12 en 14). Bedden lagen top, douche/toilet in tent was luxe en de buitenkeuken bij mega grote overdekte veranda was ideaal. Wij brachten dan ook veel tijd door aan de eetafel daar.

Met name het kleine karakter van deze camping en persoonlijke begeleiding/enthousiasme van Nederlandse eigenaren (ook bij de excursies zoals klimmen en kano-en) sprak ons enorm aan. Erg behulpzaam en altijd goede tips voor excursies in de omgeving. Echt een familie camping en betrokkenheid van eigenaren zorgde ook voor veel aansluiting met andere campinggasten/gezinnen (indien gewenst).

Veel en afwisselende animatie (ook voor de volwassenen en oudere kinderen, zoals levend stratego en spooktocht). Zwembad was prima voor alle leeftijden, maar mocht wel wat meer stoelen hebben. Restaurant op de camping was redelijk eten, maar kon beter. Indische avond was top: erg gezellig en lekker.

Aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Arcades in St. Pantaléon (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Arcades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Des Arcades scoort een 8.26 uit 10 op basis van 200 reviews.