Camping Des Arcadesstersterster

8.7Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, St. Pantaléon (Lot)

8.7Fantastisch

• 8.7Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Des Arcades is gelegen op 15 minuten van Cahors. Op deze kleinschalige camping vind je een verwarmd zwembad met glijbaan, een vernieuwd restaurant en een visvijver. Voor tieners worden er ook activiteiten georganiseerd zoals kanotochten en klimmen. Cahors is goed te bereiken en de markt in Montcuq is ook leuk om te bezoeken.

Contact

214 reviews over Camping Des Arcades

• 2019
    9Wendy17-08-2019

Top vakantie gehad! Echt fantastisch!!!

Wat een heerlijke camping is dit zeg! Authentiek, lekker rustig, sfeervol en toch genoeg te doen voor onze kinderen (9 en 7). Het grasveld in het midden met het fijne zwembad, speeltoestellen en de sportactiviteiten nodigt de kleintjes uit om met elkaar te spelen. De service is top en het team werkt hard om er wat van te maken. Wij verbleven in de O’Hara Cosy, klein maar fijn. Heerlijk overdekte veranda en schoon van binnen. Wij hebben hier echt een top week gehad, voelde ons direct thuis. De kinderen ook. Nu al heimwee 😊

Punten waar wij geen last van hadden, maar die je wel in je achterhoofd moet houden: - Geen winkeltje aanwezig. Brood bestel je dagelijks voor half 6. Kun je de volgende ochtend ophalen vanaf half 9. Dichtstbijzijnde supermarkt is Montcuq 10 min. - De autoweg langs de camping. Wij hadden daar geen last van, maar wel goed om te weten. - Als je erop uit wil, dan moet je met de auto. Ook dit vonden wij niet erg.

• 9Tymen Sil16-08-2019

Super leuke camping met cool zwembad

Ik ben Tymen Sil, was hier samen met mijn ouders en broertje. Super leuke camping, heel leuk zwembad en leuke animatie. Heel lekker restaurant en het ziet er gezellig uit. We hadden een mooie safaritent. Alleen de douches en wc waren en beetje oud. Veel vriendjes gemaakt en er is veel te doen voor kinderen. Ook in de buurt leuke dingen zoals de wipeout bij het meer en het klimbos

• 6Staat v/h sanitair

• 9Caroline13-08-2019

Heel fijn!

Fijne rustige groene camping met mooi restaurant en een lekker zwembad. Er werkt een heel enthousiast team. In een omgeving waar veel te doen is. Echt leuk!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Caroline12-08-2019

Fijne plek

Deze camping voelt authentiek. Rustig, mooi groen met een fijn restaurant en zwembad. De eigenaren en hun team zijn heel enthousiast en weten wat gastvrijheid is. Mijn dochter van 11 is overtuigd. Ieder jaar hier graag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8B08-08-2019

Super sfeervol! Rust, ruimte en gezelligheid

Heerlijke sfeervolle kleine camping. Wij genieten momenteel nog van de prachtige nieuwe safari nature tent, gelegen aan het begin van de camping met prachtig uitzicht. Enige minpuntje is de loopafstand naar het sanitairgebouw. Een extra (klein) sanitair gebouw hier zou erg fijn zijn. Het huidige sanitairblok is nodig aan een opknapbeurt toe, maar tijdens ons verblijf wel steeds fris en schoon. Je hoort idd de weg, maar dit hebben wij niet als storend ervaren. Het middelpunt (hart) van de camping met de prachtige oude molen, het leuke zwembad met glijbanen en super heerlijk restaurant is autovrij, prettig is voor kleine kinderen. Dagelijks worden sportieve activiteiten aangebiden, knutselen voor de kleintjes en avonden met een bandje, bingo of (zwem) disco. Bram van de animatie/ receptie verdiend een 10! En de eigenaren super vriendelijk en gastvrij. Aanrader!

• 4Staat v/h sanitair

• 9Daan30-07-2019

Super fijne camping!!

Fijne kleinschalige camping. Heel vriendelijke Franse eigenaren die alles doen om je verblijf perfect te maken. Iedere dag vers stokbrood op de camping van goede kwaliteit van lokale bakker. Bijna iedere dag nederlandstalige animatie voor de kinderen. Kleine activiteiten die passen bij karakter van de camping. Maar daar doet lang niet iedereen aan mee. Want er is genoeg op de camping te doen: leuk zwembad met glijbanen, visvijver, pingpong tafels, speeltuin met trampoline en ga zo maar door. Wij zaten in een heerlijke stacaravan. We gaan uit principe nooit terug naar dezelfde camping, maar anders zouden we het wel weten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Maarten Vermeij29-07-2019

Leuke, kindvriendelijke camping, een aanrader!

Wij hebben erg genoten op deze leuke kleinschalige camping! Wat top is, is dat er in het hart van de camping (waar het zwembad, de speeltuin, het restaurant en de receptie zijn) geen auto's kunnen komen. Dit maakt het erg veilig en kindvriendelijk! De Franse eigenaren zijn hele aardige mensen die voor iedereen klaar staan. Ook wordt er voor jong en oud bijna iedere dag wel wat gedaan aan animatie. Het restaurant is erg sfeervol en lekker eten. Wij sliepen in een safaritent met sanitair. Dit was echt boven verwachting, aan alles was gedacht, zelfs aan een kluisje. De tent staat op een schaduwrijke plek wat ook erg fijn was. Alles bij elkaar echt een aanrader, zeker voor kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Joyce21-07-2019

Heerlijke camping

Mooie camping met veel bomen en daardoor plaatsen van verschillende vorm en grootte. Fijn zwembad en schoon sanitair. Zeer vriendelijke Franse eigenaren. Het is niet meer de Hollandse enclave van voorheen, maar blijft een heerlijke camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Ivan Vanhamel14-09-2018

Heerlijke vakantie op fijne camping

Net terug van een heel relaxte vakantie op Des Arcades. De nieuwe eigenaars doen echt hun uiterste best om het volledig naar je zin te maken. Hebben al veel geïnvesteerd (restaurant is vernieuwd, zwembad verwarmd, nieuwe caravans, nieuw meubilair, terrassen voor de caravans,...) en hebben nog veel in petto. We hadden een oude caravan. Douche is wel heel (te) klein, maar voor de rest ok. Deze zouden ook sowieso vervangen worden. De Safaritenten zijn prachtig. Zwembad is heel goed (misschien wat krap in het hoogseizoen). Het restaurant was goed. Verwacht geen haute cuisine, maar eenvoudig en heel lekker. Supermarkt vind je in Montcuq. Goede ligging voor uitstappen naar Cahors en de dorpjes rond de Lot. De markt in Montcuq is zeker een aanrader. Heel aangename en rustige vakantie gehad. Zeker de moeite!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Petra02-09-2018

Leuke, kleinschalige camping

Gezellige, sfeervolle camping met een leuk terras. De kampeerplekken zijn wisselend van grootte, even goed zoeken waar je wil staan (zon/schaduw). Het restaurant moet je vooraf reserveren anders is de kans heel klein dat je wat kunt bestellen (ze reserveren voor 10 couverts per half uur), eten was redelijk geprijsd en ok. Het sanitair is ondermaats, tijd voor verbetering. In recencies hadden we gelezen over de activiteiten voor tieners, jammer dat er dit seizoen niets voor hen was. Het vismeer is super leuk voor kinderen, je vangt veel en kunt er uren doorbrengen. Wat ons tegenviel was het lawaai van de weg naast de camping maar ook de luidruchtige feestavonden. Dit hadden wij op deze kleine camping niet verwacht. We hebben hier 8 nachten gestaan en 3 lange feestavonden (bv karaoke tot na middernacht) mee mogen maken. Niet handig is je vlakbij het terras staat met je tent en reden om te twijfelen of we terugkomen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

9 tips over Camping Des Arcades

• familie Ros, 21-07-2014

Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen

• Marielle, 16-05-2012

Eet mee op de Indische avond, dat is een waar feestje! Het was onze laatste avond en daardoor nog specialer. Het eten was heerlijk en authentiek, de sfeer fantastisch! Hulde aan de eigenaren en hun team! De markt in Montcuq op zondag is een aanrader, typisch Frans. Heerlijke kazen en wijnen! Bij slecht weer is het bergdorpje Rocamadour een leuke afwisseling. In deze persiode heerlijk rustig, maar in de zomer waarschijnlijk een stuk drukker.

• pukje, 13-08-2012
    • Cahors is een mooie stad om eens te bekijken

6 vragen over Camping Des Arcades

• Jose, 03-01-2018

Plaats 1

Is er iemand die al op plaats 1 heeft gestaan. We vroegen om een plaats met uitzicht op speeltuin en kregen deze plaats als advies. Is dit langs drukke weg of valt dit mee?

• Marieke, 01-01-2017

Muggen?

Hoi, zijn er veel muggen op de camping? Of andere insecten?

• bd_dierink, 23-02-2015

dag

al iemand geboekt voor eind juli/begin aug 2015. Wij gaan met 2 puberzoons....zijn erg benieuwd naar de camping en de omgeving

evers, 20-07-2015

Erg veel te doen/zien in de omgeving. Het is niet echt een "pubercamping", maar ook onze dochter van 15 heeft zich hier prima vermaakt.

Camping Des Arcades info

• Aantal sterrenstersterster