Camping Des Arcades

Camping Des Arcades
8,3

201 reviews over Camping Des Arcades in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie op fijne camping

Ivan Vanhamel
14-9-2018

Net terug van een heel relaxte vakantie op Des Arcades. De nieuwe eigenaars doen echt hun uiterste best om het volledig naar je zin te maken. Hebben al veel geïnvesteerd (restaurant is vernieuwd, zwembad verwarmd, nieuwe caravans, nieuw meubilair, terrassen voor de caravans,...) en hebben nog veel in petto.

We hadden een oude caravan. Douche is wel heel (te) klein, maar voor de rest ok. Deze zouden ook sowieso vervangen worden. De Safaritenten zijn prachtig. Zwembad is heel goed (misschien wat krap in het hoogseizoen). Het restaurant was goed. Verwacht geen haute cuisine, maar eenvoudig en heel lekker.

Supermarkt vind je in Montcuq. Goede ligging voor uitstappen naar Cahors en de dorpjes rond de Lot. De markt in Montcuq is zeker een aanrader.

Heel aangename en rustige vakantie gehad. Zeker de moeite!

Leuke, kleinschalige camping

Petra
2-9-2018

Gezellige, sfeervolle camping met een leuk terras. De kampeerplekken zijn wisselend van grootte, even goed zoeken waar je wil staan (zon/schaduw). Het restaurant moet je vooraf reserveren anders is de kans heel klein dat je wat kunt bestellen (ze reserveren voor 10 couverts per half uur), eten was redelijk geprijsd en ok. Het sanitair is ondermaats, tijd voor verbetering. In recencies hadden we gelezen over de activiteiten voor tieners, jammer dat er dit seizoen niets voor hen was. Het vismeer is super leuk voor kinderen, je vangt veel en kunt er uren doorbrengen. Wat ons tegenviel was het lawaai van de weg naast de camping maar ook de luidruchtige feestavonden. Dit hadden wij op deze kleine camping niet verwacht. We hebben hier 8 nachten gestaan en 3 lange feestavonden (bv karaoke tot na middernacht) mee mogen maken. Niet handig is je vlakbij het terras staat met je tent en reden om te twijfelen of we terugkomen.

Heerlijke vakantie op mooie camping

Fam. Weijer
30-8-2018

Wij hebben genoten. Mooie camping met Leuk zwembad met leuke glijbaan (ook voor ouders ;)) Er was een prettige sfeer op d3 camping en misschien wel door de mix van nationaliteiten (NL, FR, ES, GB). De mobile homes zijn luxe en staan op mooie plekken. Wij hebben er heerlijk geslapen. Nieuwe eigenaren die erg aardig zijn maar niet helemaal begrijpen dat Nederlanders toch wel houden van iets meer animatie voor de kids. Dat was nu wel matig met maar 2x per week. Het restaurant is erg sfeervol en lekker eten maar bediening is nog slecht. Helaas geen dorpje op loopafstand en geen snack of pizza afhaal.

De camping is vlak aan de weg waardoor je wel verkeer hoort.

Zeer dijn gelegen camping tussen meerdere grotere plaatsen. Op loopafstand van de caravan is niets, maar de camping heeft goede voorzieningen. De camping heeft nieuwe Franse eigenaren die erg aardig zijn. Wifi is aanwezig tegen betaling. 37 euro voor een familieabbonnement van een week voor 3 personen.

Gezellige, kleinschalig, en gemoedelijk.

Fam Claessen
29-7-2018

Gezellig kleinschalige camping met mooie ruime plaatsen. Lekker veel struikjes en bomen zodat je genoeg privacy hebt. Verouderd sanitair wat wel goed schoongehouden werd, de eigenaren zijn voornemens dit wel te vernieuwen komend jaar. Het was voor ons de tweede keer. De camping is overgegaan naar Franse eigenaren en deze willen de camping graag voortzetten op de manier zoals de "oude" eigenaren dat ook deden. En wat doen deze nieuwe mensen hun best. Altijd vriendelijk en tijd voor een praatje of advies. De camping heeft een leuk terras met keuken waar een simpele maar prima kaart wordt aangeboden. Helaas was er geen of weinig bediening op het terras. Voor de omzet zou het beter zijn hier wat bediening op te zetten. Bij drukte duurde het lang voordat het eten geserveerd werd. Kinderen kunnen vissen op de vijver of slangen en kreeftjes vangen in het aangrenzende riviertje. Wij vonden het weer een super verblijf en hebben genoten.

Geweldig genoten op Camping Des Arcades

Fam. Aben
29-7-2018

De nieuwe eigenaren Eva en Jonathan zijn top mensen die erg hard hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken. De kinderen hebben zich uren vermaakt rondom de visvijver, het zwembad en in het beekje met slangetjes en kreeftjes te zoeken. Verder kan je bovenop de berg fosielen en "kristal" stenen zoeken. De camping is lekker overzichtelijk niet te groot en niet te klein. De receptie is goed bereikbaar er zat ofwel iemand die Nederlands sprak of Eva die goed Engels spreekt. Bij een melding werd er meteen actie ondernomen om het op te lossen.

Er zijn leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd (o.a. buikschuiven, schattenjachten). In het restaurant kan je lekker eten, de bediening moet alleen nog onder controle komen. Kortom wij hebben voor volgend jaar alweer gereserveerd. En zijn zeer benieuwd naar de dingen die ze dan allemaal hebben gerealiseerd wat ze nog in petto hebben.

Heerlijk relaxte vakantie

Frank
24-1-2018

De sfeer op de camping is heerlijk relaxed. Eigenaar Theo zorgt ervoor dat je je helemaal thuis voelt en regelt leuke activiteiten.

Accomodatie: de eerste week zaten wij in een mobile home. Dat viel ons wat tegen: ze staan vrij dicht op elkaar en binnen is het vrij krap. De tweede week hadden wij een Safaritent, direct achter het visvijvertje. In één woord BRILJANT. Prachtige ligging, met uitzicht op het grasveld en zwembad. Dichtbij genoeg om de kinderen in de gaten te houden, ver genoeg om geen last te hebben van geluid.

Een aantal faciliteiten kan een upgrade gebruiken. Kwaliteit van het restaurant vonden wij matig. De bar was wat slordig en sfeerloos. Een kleine winkeltje zou een waardevolle toevoeging zijn.

Al met al zijn wij zeer positief en sluiten niet uit dat we hier ooit terugkomen.

Wij werden bij aankomst heel hartelijk ontvangen. De accommodatie was netjes en schoon. Voor de kinderen is er veel te doen. Leuke spellen en/of activiteiten. Ook hebben wij genoten van de omgeving. Prachtig. Het zwembad ect. is schoon. Ook in het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening ook top. Kortom wij hebben 2 fantastische weken gehad op de camping.

super vakantie!

Annelies en Harry
29-7-2017

De eerste drie weken van de vakantie hier doorgebracht. We voelden ons zeer welkom op deze gezellige camping. In het begin van onze vakantie waren er vooral kleine kinderen, maar later kwam er ook flink wat jeugd in de leeftijd van onze kinderen.

Er worden met veel enthousiasme allerlei activiteiten georganiseerd. Voor elk wat wils. Theo en Nicole zorgen voor een heel fijne sfeer. Deze camping is zeker een aanrader en komt bij ons op het lijstje om nog een keer naar terug te gaan.

Heel fijne camping!

Annemieke
26-7-2017

Een volledig Nederlandse camping. De sfeer die door de eigenaren wordt gemaakt is super! De gezamenlijke maaltijden; uitjes zorgen voor veel saamhorigheid. De vrolijke Amsterdamse dames die het sanitair schoonhouden zijn geniaal! Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Maar ook als alleenstaande moeder met 2 pubers was het prima! Prachtige omgeving voor de mooie stadjes en grotten is het wel een eindje rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Arcades in St. Pantaléon (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Arcades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.