Sorteren

Reviews over St. Pantaléon (Lot)

Heerlijke vakantie op fijne camping

Ivan Vanhamel
    14-9-2018

Net terug van een heel relaxte vakantie op Des Arcades. De nieuwe eigenaars doen echt hun uiterste best om het volledig naar je zin te maken. Hebben al veel geïnvesteerd (restaurant is vernieuwd, zwembad verwarmd, nieuwe caravans, nieuw meubilair, terrassen voor de caravans,...) en hebben nog veel in petto.

We hadden een oude caravan. Douche is wel heel (te) klein, maar voor de rest ok. Deze zouden ook sowieso vervangen worden. De Safaritenten zijn prachtig. Zwembad is heel goed (misschien wat krap in het hoogseizoen). Het restaurant was goed. Verwacht geen haute cuisine, maar eenvoudig en heel lekker.

Supermarkt vind je in Montcuq. Goede ligging voor uitstappen naar Cahors en de dorpjes rond de Lot. De markt in Montcuq is zeker een aanrader.

Heel aangename en rustige vakantie gehad. Zeker de moeite!

Leuke, kleinschalige camping

Petra
    2-9-2018

Gezellige, sfeervolle camping met een leuk terras. De kampeerplekken zijn wisselend van grootte, even goed zoeken waar je wil staan (zon/schaduw). Het restaurant moet je vooraf reserveren anders is de kans heel klein dat je wat kunt bestellen (ze reserveren voor 10 couverts per half uur), eten was redelijk geprijsd en ok. Het sanitair is ondermaats, tijd voor verbetering. In recencies hadden we gelezen over de activiteiten voor tieners, jammer dat er dit seizoen niets voor hen was. Het vismeer is super leuk voor kinderen, je vangt veel en kunt er uren doorbrengen. Wat ons tegenviel was het lawaai van de weg naast de camping maar ook de luidruchtige feestavonden. Dit hadden wij op deze kleine camping niet verwacht. We hebben hier 8 nachten gestaan en 3 lange feestavonden (bv karaoke tot na middernacht) mee mogen maken. Niet handig is je vlakbij het terras staat met je tent en reden om te twijfelen of we terugkomen.

Heerlijke vakantie op mooie camping

Fam. Weijer
    30-8-2018

Wij hebben genoten. Mooie camping met Leuk zwembad met leuke glijbaan (ook voor ouders ;)) Er was een prettige sfeer op d3 camping en misschien wel door de mix van nationaliteiten (NL, FR, ES, GB). De mobile homes zijn luxe en staan op mooie plekken. Wij hebben er heerlijk geslapen. Nieuwe eigenaren die erg aardig zijn maar niet helemaal begrijpen dat Nederlanders toch wel houden van iets meer animatie voor de kids. Dat was nu wel matig met maar 2x per week. Het restaurant is erg sfeervol en lekker eten maar bediening is nog slecht. Helaas geen dorpje op loopafstand en geen snack of pizza afhaal.

De camping is vlak aan de weg waardoor je wel verkeer hoort.

prachtig in de natuur en toch dichtbij alles

Sven
    11-8-2018

Zeer dijn gelegen camping tussen meerdere grotere plaatsen. Op loopafstand van de caravan is niets, maar de camping heeft goede voorzieningen. De camping heeft nieuwe Franse eigenaren die erg aardig zijn. Wifi is aanwezig tegen betaling. 37 euro voor een familieabbonnement van een week voor 3 personen.

Gezellige, kleinschalig, en gemoedelijk.

Fam Claessen
    29-7-2018

Gezellig kleinschalige camping met mooie ruime plaatsen. Lekker veel struikjes en bomen zodat je genoeg privacy hebt. Verouderd sanitair wat wel goed schoongehouden werd, de eigenaren zijn voornemens dit wel te vernieuwen komend jaar. Het was voor ons de tweede keer. De camping is overgegaan naar Franse eigenaren en deze willen de camping graag voortzetten op de manier zoals de "oude" eigenaren dat ook deden. En wat doen deze nieuwe mensen hun best. Altijd vriendelijk en tijd voor een praatje of advies. De camping heeft een leuk terras met keuken waar een simpele maar prima kaart wordt aangeboden. Helaas was er geen of weinig bediening op het terras. Voor de omzet zou het beter zijn hier wat bediening op te zetten. Bij drukte duurde het lang voordat het eten geserveerd werd. Kinderen kunnen vissen op de vijver of slangen en kreeftjes vangen in het aangrenzende riviertje. Wij vonden het weer een super verblijf en hebben genoten.

St. Pantaléon (Lot) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 13 reviews