Vakantiehuis Monplaisir

8.8Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, St. Matré (Lot)

Op vakantie geweest naar Monplaisir?

8.8Fantastisch

• 8.8Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Monplaisir

• 10Adje30-06-2017

Terugkomen! Waarom gaat de score maar tot 10?

Heerlijk huis, fantastisch zwembad, alle privacy, leuke omgeving: "nog echt Frans". Ik kan niks bedenken wat er níét leuk aan is. (Zie recensie)

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Adje Spranges30-01-2017

Huis en locatie zijn fantastisch

Adje Sprangers uit Purmerend , Bezocht in september 2016 Wat een geweldige vakantie in dit fijne huis hebben we gehad! Het begon al met de voorpret; we hadden in augustus '15 al gereserveerd voor de maand juni'16 maar door de komst van een kleinkind (geboren op 14 juni 2016) konden we, met vriendelijke medewerking van de eigenaren, de reservering verzetten naar september. Alle contact met de eigenaar was positief en vriendelijk. Bij aankomst is er welkomstpakket, staat in de beschrijving; we wisten niet goed wat we ons moesten voorstellen maar je hoeft dus ècht niet meteen naar de winkel. Er was wijn, fris, koffie, brood en zelfs pizza voor iedereen, heel attent en je voelt je meteen thuis. De keuken is überhaupt heel gezellig en heel groot. De bedden in de, mooiere kamers dan de foto's weergeven, zijn opgemaakt. In de slaapkamers staan ventilatoren, ook prettig met dat heerlijk warme weer. We waren hier 3 weken met een in aantal wisselend gezelschap van drie naar zes naar elf personen (inclusief twee kleinkinderen) maar de uitrusting is ruim voldoende. Genoeg babyspullen, -bedden, -stoelen zelfs speelgoed is aanwezig. Er is een eindeloze hoeveelheid servies (en leuk ook) bestek, pannen, glazen, schalen enz. enz.. Wat betreft sanitair zijn er 3 badkamers, 3 toiletten binnen en een bij het zwembad, ook genoeg. Het weer was geweldig dus we hebben heel veel gebruik gemaakt van het zwembad, wat een prachtig uitzicht heb je daar en wat een terras! Volop ligbedden en parasols maar ook de buitenkeuken is handig. Eten deden we meest onder de ruime overkapping, die veel lichter en groter is dan de foto's doen vermoeden, hier staat ook de Ping-pongtafel, maar ruimte genoeg voor de twee grote tafels. Ook met 33' was het goed uit te houden daar. En anders ga je toch ergens anders in de schaduw zitten, terrassen en andere ruimte zat! Onze 3-jarige kleinzoon speelde graag in "mijn" speeltuin; een immens (voetbal)veld omzoomd door bomen met speeltoestellen. We hadden allerlei buitenspeelgoed mee, was niet nodig geweest, ook dat is volop aanwezig. Ook de locatie en de geboden privacy zijn het vermelden waard, aan een rustige weg met een lange oprijlaan. Veilig en mooi. Al jaren huren wij huizen met ons steeds groter wordende gezin, in allerlei maten en soorten van luxe tot luxer. Nog nooit zijn we, hoe fijn de vakantie ook was, ergens een tweede keer geweest maar Monplaisir hebben we nu al geboekt voor 2017!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Beeckman05-09-2012

Groot huis, met toch wat minpunten.

Huis ok, maar inrichting voldeed niet altijd aan onze verwachtingen (vb. kinderbedjes die niet voldoen aan veiligheidsnormen, onvoldoende glazen, afwasmachine werkte niet goed,...). Boven op de slaapkamers érg warm. Leuk zwembad, maar GEEN schaduw. Wel veel parasols, die echter niet gebruikt kunnen worden bij wat wind, want dan waaien ze omver. Dus warm + wind: toch niet aan het zwembad Contact met eigenaars verliep stroef. Door overmacht was er geen concierge aanwezig de eerste week, moesten steeds zelf informeren. Hebben ook zelf het zwembad moeten onderhouden We houden wel een wrange nasmaak van deze vakantie: bij 'rondleiding' vooraf boodschap gekregen dat alles in orde was, hebben dit ook niet verder gecontroleerd (na de lange reis...). Achteraf mailtje ontvangen dat er dingen stuk waren, die echter vooraf WEL al stuk waren (ook direct meegedeeld aan de concierge bij aankomst). Bedrag is zonder boe of ba van onze waarborg afgehouden, we kunnen hier ook niets tegen doen...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Sue02-10-2009

Lekker rustig genieten

Het dorpje St. Matré stelt niet veel voor, maar is prima uitvalsbasis om de prachtige omgeving te ontdekken. Het domein Monplaisir zelf is ons prima bevallen, zeker ruimte genoeg en voldoende accomodatie aanwezig om een aangename rustige vakantie door te brengen.

Gereisd met partner in september 2009

Vakantiehuis Monplaisir info