Bed and Breakfast Les Moustans (+ Gîtes)

Bed and Breakfast Les Moustans (+ Gîtes)

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, St. Matré (Lot)

9.1Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

30 reviews over Bed and Breakfast Les Moustans (+ Gîtes)

• 8Fkey30-05-2017

Weer geboekt bij moustans...

Dit jaar weer bij Moustans kunnen boeken. Onze vorige ervaring was zeer positief. Prima zwembed zeer grote speelruimte voor de kinderen met voor iedere leeftijd wat te doen. En de "table d'hote" was voortreffelijl. Ook fijn eerst de kinderen aan tafel (ook voor hen wordt goed en gezond gekookt) en wanneer de kinderen op bed liggen kunnen de ouders nog lang en gezellig tafelen echt perfect!

Alles is netjes, en de negatieve ervaring van de laatste post wordt niet gedeeld (bij ons thuis moeten de kinderen ook zelf hun speelgoed opruimen, dus waarom op vakantie niet?...

Wij kijken uit naar weer een heerlijke vakantie op Moustans!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 6Pieterse20-09-2012

tegenvaller

complex ziet er netjes uit en daar zat meteen het probleem. Bij alles wat onze kinderen deden waren we bang dat ze rommel maakten. Bij aankomst werd meteen verteld dat er geen kiezeltjes op het gras mochten komen, inhet zwembad mocht je niet duiken of springen en de ligstoelen mochten niet verplaatst worden. 'sAvonds moest al het speelgoed terug in de schuur (ook de schepjes en de emmertjes) en precies in de juiste opbergbak. Het eten viel erg tegen na alle lovende woorden op de website. Boeuf bourgignon in augustus! Mosterdsoep voor onze zoon van 1,5 gefrituurde cordon bleu, perziken uit blik. Erg duur en niet lekker. Slaapbank was keiharde plank, dus niet incalculeren dat daar iemand op moet slapen. Matras van het bed hield ook niet over. Omgeving was aardig, maar na een week waren we wel uitgekeken. Geen aanrader met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Tom Everaerdt11-08-2012

Aangename en rustige vakantieplek

Wij boekten de Broodoven voor 1 week, alle nodige basisvereisten waren aanwezig, de gite was luchtig en fris binnenin, aangenaam terras. Aangenaam zwembad, ideaal voor kinderen alsook de speelweide en speel- en spelruimte. Eten was lekker klaargemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9wilger en sharon05-08-2012

heerlijke vkantieplek met kinderen

met twee kids voor het eerst naar deze lokatie. Super vakantie gehad, wij en de kinderen!!!!! alles goed onderhouden en netjes, vriendelijke mensen die je helpen als je iets wil of niet weet. Heerlijk eten... PERFECTO MUNDO

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9J&P uit Arnhem30-05-2012

De 3e keer Les Moustans en een 4e keer volgt!

Het afgelopen weekend waren wij voor de derde keer in Les Moustans. Eerst een week vakantie in 2005 en daarna nog eens in 2007 en nu wilden wij wel eens kijken hoe mooi het nieuwe restaurant geworden was en hebben wij een B&B geboekt. Chanthal en Natasja hebben de afgelopen jaren hard gewerkt dat is te zien en dat kan je ook aflezen aan alle recensies. Wat een service. En het was er, veel belangrijker, net als altijd weer reuze gezellig. Een vierde keer zit er dan zeker ook wel in!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Knippenberg Jeroen09-04-2012

Subliem eten, TOP voor kinderen, Echte aanrader

Wij gaan al jaren naar Les Moustans, eerst zonder kinderen,heerlijk met ons tweetjes, ook na de geboorte van onze eerste zoon zijn we blijven gaan,en nu zoveel jaren later kijken wij, samen met onze twee rakkers , ieder jaar weer uit naar onze jaarlijkse dosis Les Moustans. Steeds anders en verrassend, vervelen bestaat hier niet. Natasja en Chantal geven aan de spreuk " als God in Frankrijk " een unieke invulling. Niets moet, alles kan. De accomodatie is steeds op en top verzorgd, ze staan steeds klaar voor hun gasten. Voor kinderen is er extra aandacht, een reuze speelschuur, spellen en spelen binnen en buiten, zwembaden, En zeg nu zelf; als je zoon van 4 al in augustus vraagt wanneer we weer naar frankrijk gaan, ook niet één dagje, omdat hij de teleurstelling verbijt, wetende dat hij nog ongeveer 330 keer moet slapen, dan moet het toch wel echt goed zijn,... Nietwaar? De waarheid komt immers uit een kindermond.

• 9Marc van Someren07-02-2012

Gastvrij, kindvriendelijk en rust

Les Moustans is een plek waar je heerlijk tot rust komt. De kinderen hebben een enorme ruimte om te spelen. De speelschuur is de ideale plek voor hen om zich te vermaken als het een dagje minder mooi weer is. Tafeltennissen, film kijken, tekenen, boeken lezen, fietsen, genoeg voor een hele vakantie. Gastvrijheid is op het lijf geschreven bij Natasja en Chantal. Ze doen er alles aan om het een onvergetelijke vakantie te laten zijn. Les Moustans is ons zo goed bevallen dat we meteen weer geboekt hebben voor 2012. En dat hebben we nooit eerder gedaan! Dat geeft wel aan dat dit voor ons een prettige vakantie was!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10lingier-keersebick06-02-2012

leven als god in franlrijk!!!!

Eenmaal aangekomen op les moustans,begint je echte vakantie!!! Het domein is zeer mooi,rustig gelegen en beschikt over twee zwembaden! De gites zijn ruim en netjes en beschikken over al het noodzakelijke.Het is er leuk vertoeven en kinderen,halen er zeker hun hartje op, op dit kindvriendelijke domein.(speelschuur)

Je wordt er ontvangen,door twee heel lieve dames.Die je graag opweg helpen, door de streek,met tal van tips en bezienswaardigheden of ze organiseren zelf een uitstapje.

Table d'hote!!! Zeker een aanrader bij moustans,zeer lekker en met veel passie bereidt.

Wij zijn er al driemaal geweest,en gaan er zeker nog eens terug op vakantie. EEN AANRADER!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0Freek en Anique en 2 kids04-02-2012

Een pareltje om te koesteren

Een prachtige locatie, mooie uitzichten, schitterend onderhouden grote tuin met heerlijke fruitbomen en gezellige hoekjes. De gites zijn schoon, netjes ingericht en hebben fijne bedden. 'T is er waanzinnig voor kids: een overdekte, koele speelschuur met pingpongtafel, darts, tv/dvd, knutselspullen, fietjes/auto's, spelletjes, etc.. Of lekker genieten aan een van de picknicktafels onder de mooie, oude boom, spelen in de zandbak, het speelhuisje of de glijbaan/schommel. En als je al denkt dat je dat wel vaker kunt vinden, kom dan proeven, genieten en beleven van de sfeer, service en gastvrijheid van Tas & Thal en de fantastische diners in 't Eethuis (daar kan menig restaurant een puntje aan zuigen!). En dat alles voorzien van lekkere drankjes of wijn van het naastgelegen biologisch/ecologisch wijnchateau. En dit alles voor een hele fijne prijs/kwaliteitsverhouding :-)!

• 9Ruth02-02-2012

Een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie!

Je kan enkel met superlatieven spreken als je over 'les moustans' een beoordeling schrijft! Super lekker eten, zeer behulpzame en enthousiaste dames, kindjes kunnen er zich naar hartelust uitleven in de speelschuur, op het grote grasveld, in het zwembad,... en als de kinderen het goed hebben, kunnen de mama's en papa's zich ook heerlijk ontspannen! De kamers zijn netjes! Een aanrader!

Bed and Breakfast Les Moustans (+ Gîtes) info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar