Reviews over St. Laurent Lolmie

Fantastisch huis voor mensen die van rust houden

Marion Kruimink,
    18-9-2016

Het huis is bijzonder mooi en heel compleet ingericht, de directe omgeving is heel mooi en straalt rust uit.

We zijn niets in het huisje tegengekomen wat we missen en alles zag er precies hetzelfde uit zoals we op de site van de touroperator hadden gezien. Echt waar het enige was dat er buiten van de 3 zitjes er 1 op een andere plaats naast het huisje stond. Dus wat je ziet en waarvoor wij gevallen waren was hetzelfde: dit heb ik nog nooit gezien.

De eigenaresse (die naast Franstalig ook Engelstalig was en een beetje Nederlands kon begrijpen) woonde op hetzelfde terrein en we konden vragen altijd aan haar stellen.

Het enige dat je eigenlijk hoorde was een hond van een boerderij een eindje verder.

Aan die rust moet je na de vakantie bij thuiskomst weer wel wennen hoor.

In de directe omgeving ligt Montcuq met een Brasserie "Café de France" en dit is zeker aan te raden.

Absolute aanrader

bas olthof,
    16-5-2015

Mooi uitzicht over de wijngaard en de zonnebloem velden. Alle beoordelingen hieronder zijn waar. Mooie omgeving met veel afwisseling. Ontvangst en verzorging is uitgebreid en de eigenaar staat altijd voor je klaar. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en komen graag terug.

Fantastisch hier, om aan te raden!

Jaqueline Groenewold,
    25-7-2014

Een heerlijke plek om vakantie te vieren.

De gite heeft een schitterende ligging en uitzicht en het dorp Lauzerte met bakker, Intermarche en markt is vlakbij (6 km). Wij hebben hier echt genoten.

De eigenaar is een uiterst vriendelijke gastheer en heeft alles goed voor elkaar. Bij vragen staat hij meteen voor je klaar.

De sfeer en charme van de gite is zoals de foto's laten zien.

De streek is mooi met heuvels, redelijk goed te fietsen.

De verhuurder heeft 2 mountainbikes voor de bewoners klaarstaan.

Ook is er een wasmachine voor als je even een was wilt draaien en de keuken heeft zelfs een vaatwasser.

Je kunt kruiden gebruiken uit de tuin en het is allemaal goed geregeld hier.

Bij de gite heb je rust en kun je genieten van het weer en lekker ontspannen, maar het is ook een prima lokatie voor uitjes in de omgeving.

Wij kunnen deze gite iedereen aanbevelen!!

Een heerlijk thuisgevoel

Annemie Verwimp,
    18-7-2014

Gîte Muscat is een heerlijk, comfortabel huisje met veel licht in een prachtige, rustige omgeving met wijngaarden tot aan de achterdeur en zonnebloemen voor je neus.

Compleet uitgeruste keuken met alle mogelijke benodigdheden, leuke zitruimte, slaapkamer met een comfortabel bed en veel kastruimte, grote badkamer met bad EN douche.

De buitenruimte is fantastisch, zon of schaduw, wat je maar wil.

Verkies je "thuis" te blijven, kan je genieten van de heerlijke rust.

Wil je uitstapjes maken, dan is er keuze te over : gezellige marktjes met lekkere streekproducten (Lauzerte, Montcuq, ...), mooie stadjes als Cahors, Cordes-sur-Ciel, Saint-Cirq Lapopie, bijzondere bedevaartplaatsen als Rocamadour, enz. Keuze genoeg.

De gastfamilie, Dennis,Cornelia en Sienna zijn hele vriendelijke, behulpzame mensen, altijd beschikbaar, maar met aandacht voor de privacy van hun gasten.

De zoektocht naar een rustige plek in de natuur kan hier eindigen : La Vigne is precies wat je wil, je komt er thuis.

Een luisterrijk stekje!

A. Bromlewe,
    10-4-2014

Het is een heerlijke gîte, alles gelijkvloers en groot genoeg voor twee personen. De indeling woonkamer/keuken, slaapkamer en een royale badkamer is perfect. Er zijn twee terrasjes bij, zodat je altijd wel of niet van de zon kan genieten en het uitzicht is schitterend, prachtig gelegen tussen de wijngaarden. Je kunt er heerlijk wandelen of fietsen, want de omgeving is licht glooiend.

Er zijn diverse leuke marktjes in de omgeving en eveneens diverse gelegenheden om te lunchen of dineren. En vlakbij een mooi meer (Montcuq) om te zonnen en/of te zwemmen.

Cahors is een schitterend stadje, niet te groot en prachtig gelegen aan de rivier de Lot; ook is er een leuk winkelcentrum met vele eetgelegenheden.

St. Laurent Lolmie scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews