Appartement Résidence Odalys le Soleil d'Aure

AppartementWeer vandaag28°14°
Appartement Résidence Odalys le Soleil d'Aure
5,7

• Ligging t.o.v. pistes6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Odalys le Soleil d'Aure voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Résidence Odalys le Soleil d'Aure in het Nederlands

2008

goede appartamenten

overdulve
18-10-2008

ruime, goed onderhouden appartementen.

st.lary is een klein plaatsje waar niet veel te beleven is centraal gelegen.

het is echt een stukje Frankrijk waar ook vele

fransen hun vakantie doorbrengen.

het is de ideale lokatie voor rustzoekers en

natuurliefhebbers.

de omgeving is schitterend en de vele natuurparken zeker een bezoekje waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Odalys le Soleil d'Aure in St. Lary - Soulan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Odalys le Soleil d'Aure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.