Camping d'Audinac les Bains

• 8.8Eetgelegenheden

Camping Info

• Animatie
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor d'Audinac les Bains voor je op een rij gezet:

54 reviews over Camping d'Audinac les Bains

• 2017
    8Rustige camping03-08-2017

Prima voor rustzoekers

Rustige camping met voornamelijk Franse gasten. Animatie is er weinig tot niet. Deze week 2x s'avonds live muziek gehad dat stipt om 22:00 afgelopen is. Na 23:00 doodstil op de camping. Prachtige omgeving, maar behalve St Girons verder geen leuke plaatsjes in de buurt. Stacaravan die wij huurde was oud, maar stonden ook mooie op de camping. Zwembadje prima om even af te koelen. Water wel erg koud. Camping niet geschikt voor mensen die van vertier houden maar echt voor rustzoekers!

• Oude reviews

9J. van den Ende17-08-2016

Geweldig!!

Een zeer ruim opgezette camping met zelfs een eigen parkje! Uitermate schoon sanitair en zeer vriendelijk personeel.

• 9John Oomen09-08-2014

Wat een fijne camping

De Camping is mooi gelegen vlak bij St. Girons met een heel vriendelijke leiding die er alles aan doet om het je naar het zin te maken. Mooie grote plekken met gras en een heel goed retataurant op de camping. Ondanks het wat mindere weer hebben wij een top vakantie gehad.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 4karina en walter03-09-2012

nooit meer

wat een verschrikking . tot diep in de nacht jongeren rond de tent . en tot heel erg laat animatie met luide muziek . echt heel erg jammer van deze prachtig gelegen camping .. nooit meer terug dus.

• 6mieke22-08-2010

Niet voor vroege slapers

De camping ligt heel rustig, en is ruim aangelegd. Grote plekken voor tenten. De huurcaravans staan wel een beetje dicht op elkaar, chaletjes zijn ruimer. Personeel zeer stug, ook al spreek je frans. Elke avond behalve zaterdag ZEER luide animatie tot 12 uur, soms later. Weinig nederlanders, voornamelijk fransen( waaronder een groep uit huis geplaatste jongeren) Misschien is deze camping in het voorseizoen aantrekkelijker, als er geen animatie is. Voor grotere bezienswaardigheden moet je toch al gauw een uur of meer rijden, omgeving Foix is betere keuze.

• 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 6mieke17-08-2010

redelijk, maar luidruchtig

De camping is klein, wel mooie grote plekken. Voornamelijk stacaravans. Elke avond behalve zaterdag luide animatie tot middernacht. Personeel is zeer stug, en doet weinig moeite. Geen kampwinkel/internet. Voor grotere bezienswaardigheden moet je toch een stuk rijden.

Met oudere kinderen

• 8sabina15-08-2010

gemengde gevoelens over deze camping

Een camping met veel ruimte voor tenten en caravans, maar het doet wat vervallen aan. toch werkt alles wel, is het toiletgebouw redelijk schoon, is het zwembad behoorlijk groot, met een apart kinderbadje. De stugheid van de receptie-mensen, het grote gemis van een supermarktje/winkeltje, en de luide animatie-avonden maakten dat wij hier niet terug zullen komen. Omgeving is landelijk, computers/wifi zijn erg ver te zoeken. Wil je rondom dit gebied in de Pyreneeën verblijven: kies dan voor de stad Foix.

• 9Klaasje de Lange25-02-2010

prima camping, ruime plaatsen.

De eigenaar sprak geen engels maar deed met handen en voeten zijn uiterste best om met ons te communiceren. Een mooie ruim opgezette camping. Leuk zwembadje, mooi speelveld en speeltuintje voor de kids. De talentenjacht was wat ons betreft niet zo'n succes (of dat aan het talent heeft gelegen...?) en ging te lang door. Mooie omgeving. Erg leuke week gehad!

• 8Eetgelegenheden

• 5Ruud19-12-2009

Een tegenvaller !

Een camping waar het wemelt van de stacaravans die er strak in rijen staan. Wat verderop een stukje bos met wat fraaie (dat wel) staanplaatsen voor caravans en tenten. Een erg sfeerloze camping die ons dus erg tegenviel met een ontzeetenfd smerig zwembad waar heel lang niet aan gebeurd was

• 6Feiko Jilderda01-08-2008

Kuuroord?? Disco!!!

Een mooie camping, gelegen in een park van een voormalig kuuroord met een vervallen kuurhotel. Het personeel komt wat stug over, maar is wel behulpzaam. Het sanitair is goed en de plaatsen zijn wisselend in grootte en kwaliteit. Drie maal per week is er disco en karoake tot na middernacht, met een enorm volume. Dit doet afbreuk aan het kuuroord-sfeertje, dat je overdag proeft. Wij zijn vanwege de enorme herrie na minder dan een week, wat eerder dan gepland, vertrokken en komen hier niet weer.

• 8Staat v/h sanitair

2 tips over Camping d'Audinac les Bains

• karina en walter, 03-09-2012

hele goede uitval naar de pyreneeen

• John Oomen, 09-08-2014

Probeer eens de specialiteit van de kok Canard

0 vragen over Camping d'Audinac les Bains

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten