Camping Marmotel

Weer vandaag12°
Camping Marmotel
7,4

39 reviews over Camping Marmotel in het Nederlands

Leuke Franse camping in mooie omgeving

Oldengarm
11-12-2017

We hadden een prachtige groene plek op 50 meter van de rivier. Leuk zwembad, loopt af naar het diepe maar met een trappetje, dus geschikt voor kleintjes. Weinig Nederlanders, heerlijk! Animatie op de camping alleen in het Frans. Ze beginnen op tijd met de fitness en dat hoor je ook. Helaas 's morgens keiharde discomuziek dat over de camping schalt. 's Avonds ook Franse quizzen waarvan iedereen op de camping kan meegenieten. Dus als je van rust wilt geniet, moet je hier niet naar toe gaan. Maar als je veel op pad bent is het een prima camping. Je komt wat vreemd aanrijden over een industrieterrein, maar je loopt langs de Lot zo het dorpje in. En je loopt zo naar de supermarkt in 5 minuutjes. Elke morgen vers stokbrood. We hadden een plek met prive sanitair en kregen er ook een grote koelkast bij. Ideaal met die hitte. We hebben ondanks elke dag discomuziek wel genoten op deze camping. De wifi is alleen goed bij de receptie. Hier komen de jongeren samen. Eten in restaurant is prima en niet duur. In de omgeving moet je ver rijden om iets leuks te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Echt Frans

Monique
1-9-2015

Dit is een camping waar hoofdzakelijk Fransen komen. Wel jammer want het is een mooie, rustige camping aan de Lot. Het zwembad heeft een leuke glijbaan en is groot genoeg. Veel mobil-homes. We hebben geen gebruik gemaakt val het restaurant of de animatie. Alleen WiFi bij de receptie. Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvaller

Katja
22-8-2013

Camping leek leuk op internet, maar we vonden het een tegenvaller en zijn na 2 dagen vertrokken. De plekken zijn gescheiden door heggetjes, maar erg klein, het sanitair is vies en er zijn veel te weinig wc's en douches (3 herendouches voor de hele camping). Het zwembad vonden de kinderen prachtig, want er zijn grote glijbanen. De camping ligt op loopafstand van St Geniez, een leuk en levendig plaatsje. De omgeving is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Prachtige rustige groene camping

toska
28-7-2013

Net terug, heerlijke tijd gehad op Marmotel, prachtige plek aan de rivier. Heel groen en 's avonds vanaf 11.00 uur doodstil. Aardig zwembad. Helaas waren er weinig hollanders zodat onze dochter van 15 zich wel een beetje verveeld heeft. De discotheek in het dorp was helaas gesloten ! Animatie op de camping stelt weinig voor en was heel erg frans. Dit zou beter moeten. Vooral de aquafitness was lachwekkend, de zg. instructeur moest steeds op z'n briefje kijken wat hij nu weer voor oefening met ons zou gaan doen. Jammer. Met goede disco-avonden en betere animatie, ook sportieve activiteiten, zou dit de perfecte camping zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtige camping, wij hadden een standplaats met eigen sanitair , even een fles chloor er door als je aankomt en alles is schoon.Wij vonden de plekken wel ruim,wij hebben een grote tent en een kleine tent en dan nog hadden we echt wel de ruimte, je auto kun je parkeren op het naastgelegen grasveld waar het in de avond ook heerlijk spelen is voor de kids. personeel sprak wel engels, al dan niet perfect maar ik spreek ook geen perfect frans, maar het comuniceren ging goed. Geen camping winkeltje aanwezig, maar de supermarkt is heel dichtbij. Mooie ligging aan de rivier en een prachtig dorpje (10 minuten lopen) in de omgeving heel veel leuke dingen te doen. Zwembad was ook prima, mooie ligweide erbij, ideaal! Restaurant: wij hebben niet in het reataurant gegeten dus kan daar ook geen oordeel over geven, maar wel afgehaald, lekkere pizza en heerlijke frietjes. als je van kamperen houd is dit echt een super camping, wil je luxe, dan moet je een mooi hotel uitzoeken :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Matig

Esrima
8-8-2012

De ligging is enerzijds prachtig, aan de rivier de Lot, maar anderzijds droevig...namelijk aan een industrieterrein. Gelukkig heb je niet veel last van het terrein, maar het is raar aanrijden naar de camping. Wij hadden een plek met eigen sanitair. Deze was bij aankomst niet schoongemaakt en nadat er iemand een beetje gepoetst had hebben wij het nog eens flink overgedaan met een fles chloor. De staplaatsen zijn niet al te ruim. Met een vouwwagen en bijzettentje blijft er weinig leefruimte over. Het zwembad is opzich leuk, maar tijdens ons verblijf niet eenmaal schoongemaakt. Dus veel viezigheid. Ook relatief weinig ligbedjes en geen parasols. De Fransen zelf gooien 's-morgens een handdoek op het bedje en claimen hem vervolgens de hele dag, ook als ze gaan lunchen of wandelen. Erg jammer voor de andere gasten. Het personeel is vriendelijk, maar spreken totaal geen Engels. Op de camping zelf is voldoende groen aanwezig. Het eten in het restaurant kent weinig variatie en is aan prijzig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

kleinschalige camping vlakbij stadje

brigandier
18-7-2012

Groene kleinschalige camping, via een bedrijventerreintje benaderbaar. Ligt aan de rivier (met aan de overkant een doorgaande weg) en op loopafstand van een mooi groot dorp (ook aan de rivier). Het hoofdgebouw kan wel een lik verf gebruiken en ook de sanitairgebouwen zien er verouderd uit. De plaatsen zijn ruim en groen, er staan veel bomen maar er zijn geen bloemen. Prima sfeer, mix van NL en Fransen. Voor mijn gevoel: aardige eigenaren maar niet erg bezig met de boel er ''fris en fruitig'' uit te laten zien, dat is jammer want daarmee zouden ze hoog kunnen scoren.

Gereisd alleenreizend in juli 2012

Erg leuk

Monique
15-7-2012

Wij hebben 2 weken in een stacaravan gezeten op deze camping. Eerste week erg rustig (maar goed seizoen moest nog beginnen) tweede week wat drukker. Mooie plek, leuk zwembad, gezellig restaurant (verwacht hier geen sterrenniveau eten, maar goed voor een camping). Mijn kinderen zijn niet van de animatie maar was wel aanwezig en de kinderen die meededen erg enthousiast. Voor de oudere kinderen is er op loopafstand in het weekend een super disco. Erg vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en ja je bent in Frankrijk dus wordt er Frans gesproken, maar men doet erg zijn best om ook in het Engels en met handen en voeten ervoor te zorgen dat alles duidelijk wordt. Ik zou zeker nog een keer teruggaan naar deze top camping. Het leuke is dat je lekker vanuit de camping lopend naar de super marche kunt (5 min.) en naar het dorp kunt lopen (10 min.)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

De staanplaatsen zijn aan de kleine kant ca 100m2, en een caravan moet vaak met de hand op de plaats worden gezet. Maar als de caravan staat begint het feest... Het sanitair is prima en wordt goed schoongehouden (meerdere keren per dag). Het zwembad is prima om even af te koelen. Voor de "waterratten" is het eigenlijk wat te klein. Restaurant is uitstekend, leuke kaart en zeker een leuke prijs en hele snelle bediening. Personeel is altijd vriendelijk. Keuze uit het aantal menu's mag iets groter... en anders zijn er in het leuke authentieke dorpje ook goede en voordelige restaurants. Omgeving is ontzettend mooi, veel wandel en fiets mogelijkheden.. (ps... voor fietsen is een beetje conditie wel wenselijk.. ha ha..) Alles bij elkaar een leuke camping... (maar ze spreken voornamelijk frans)

Gereisd met partner in juli 2011

Al 24 jaar...dus echt goed...

Frank Rozendaal
2-8-2011

Beste lezer,Ik was 10 toen ik voor het eerst naar deze camping ben gegaan met mijn ouders, en heb dit tot heden nog steeds volgehouden ieder jaar (overigens nu wel een huis daar). De beste stap in m'n leven, aangezien ik er mijn franse vrouw aan over heb gehouden, maar dit terzijde. Een objectieve mening: Indien u een nederlandstalige camping met veel nederlandse mensen zoekt, dan bent u hier aan het verkeerde adres, ga dan vooral naar de cote d'azur op vakantie! Indien u een natuurliefhebber bent, de franse taal bereid bent te spreken, als u van cultuur houdt, en indien u zich graag mengt met de franse cultuur, dan bent u hier zeer op uw plek. Ik ben na 24 jaar nog niet uitgekeken op de camping, het dorp, de regio en vooral de mensen. Laat uw kinderen omgaan met de jeugd uit de omgeving, goed voor de cijfers op school voor de franse taal. Er zijn altijd plekken die beter zijn, maar voor de persoon die frankrijk pur sang wil kennen een must! voor meer info [email protected]

Gereisd met partner in januari 2011

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marmotel in St. Geniez-d'Olt (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marmotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.