Appartement Le Village Goélia

6.7Voldoende

Frankrijk, Midi Pyrenees, St. Geniez-d'Olt (Aveyron)

6.7Voldoende

• 6.2Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Le Village Goélia voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer appartement info

21 reviews over Appartement Le Village Goélia

• 4anoniem04-08-2011

Voor ons hoeft het niet meer

We zijn daar geweest van 16 juli 2011 tot 30 juli 2011 doch zijn eerder teruggekeerd wegens het slechte weer. Daar kan niemand wat aandoen. Doch over le Village Goelia heb ik toch mijn bedenkingen . Wij zijn wel niet gewend om een vakantieverblijf te boeken normaal reizen wij met vliegtuig . We waren met 6 personen. 4 volwassene en 2 kleine kindjes. Over de huisjes die zijn juist ruim genoeg. . Maar is dat normaal dat bij vakantiewoningen waar zo veel mensen zich bevinden de receptie maar gedeeltelijk open is. Niet de ganse dag. Ze spreken ook enkel frans en een klein beetje engels en doen geen enkele moeite. De aankomst is ook maar enkel op zaterdag, met gevolg heel lange wachttijden bij aankomst. Ik heb daar andere mensen gezien met 2 kleine kindjes die toegekomen zijn na 7 uur rijden nog 2 uur moeten aanschuiven bij de receptie om in te checken . Zoiets vindt ik totaal niet kunnen. Zijn ook niet vriendelijk, geen aanrader. Met gevolg voor ons hoeft het niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 5M. Roos18-09-2010

Geen aanrader

Het personeel is onvriendelijk en onbehulpzaam tegenover Nederlanders: mopperend en zuchtend werden wij te woord gestaan (hardnekkig in het Frans, terwijl we ze goed Engels hebben horen praten), terwijl de Fransen met een glimlach geholpen werd. Bovendien is er tot twee keer toe geprobeerd extra geld te rekenen. Er zijn geen tot zeer weinig Nederlanders op het park, wat met kinderen een teleurstelling kan zijn: ook het animatie-team betrekt Nederlandse kinderen er niet bij. Het park heeft veel weg van een Vinex-wijk in Madurodam: rechte identieke straatjes met (heel) kleine appartementen. Het raam naast de douche laat de buren meegenieten van je wasbeurt. En ondanks belofte zaten we boven en was er dus geen tuin maar mini-balkon. Ligging aan de rivier Lot: het park bezit een klein strookje aan de rivier, maar het is een vies, donker deel van de rivier waar niets ondernomen word. Het park ligt tegen een heuvel, waardoor je spullen steeds de berg op sjouwt naar de auto. Helaas.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8smitbuss18-10-2008

zeer aan te bevelen in voor en naseizoen

Mooi park,je kunt merken dat het nog vrij nieuw is....

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7familie met 2 kinderen07-09-2008

leuk voor een gezin met kinderen

wij zijn hier eind juli 2008 geweest met 2 kids van 2 en 7 jaar het is een klein appartementje maar we hadden een prachtig uitzicht we zaten dan ook helemaal achteraan op het park onze kinderen konden dan ook overal heengaan en op ons terrasje konden we ze in de gaten houden. alleen de man bij de receptie kon engels praten en de dames zeer slecht dus nederlands is helemaal taboe. verder waren de zwembaden prima en de animatie is ook weer echt voor de franzosen. we hebben ons dan ook prima vermaakt met onze kids door af en toe een leuk uitstapje te maken en af en toe een zwemdag. Het zal ons niet verbazen dat wij hier in de toekomst nog eens een keer heen gaan.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Fam. Weckx30-08-2008

Leuk verblijf

Best een leuke locatie. Ligging is inderdaad meer dan 500 m van het stadscentrum, echter niet meer dan 2 km. Toch was dit een aangename wandeling om te doen. Aanrader indien je in de streek wat uitstappen wil doen. De animatie zelf is minimalistisch om een hele week niet van het terrein te gaan

Gereisd met familie in augustus 2008

• 6Henrico23-06-2008

Huis voor 8 personen veel te klein

Wij waren in juni 2 weken met 4 volw en een baby. 8 persoons huis was net groot genoeg. Wij zaten boven op de helling waarbij ons grasveld afliep na beneden en dus ook veel te weinig ruimte buiten. Verder mooi maar klein zwembad. 2e zwembad werd gerenoveerd en was dus niet beschikbaar. Omgeving is mooi en receptie heeft aardige mensen staan (spreken overigens slecht engels).

Gereisd met familie in juni 2008

• 7A.A.C.M. Bastiaansen06-05-2008

Leuke, maar erg gehorige huisjes. De ruimte is erg beperkt. Netjes en de ligging is prima.

Gereisd met familie in mei 2008

• 7hannelore05-09-2007

Prachtige ligging tussen de bossen. 2 zwembaden: eentje boven met plonsbad voor de kleintjes + eentje beneden. Huisje was bij aankomst niet echt proper. Klein (45 vierkante meter voor 8 p) maar alles aanwezig + comfortabele bedden). Vaatwas. Rustige omgeving. Mogelijkheid tot ponyrijden. Brochure sprak van speeltuin, maar die stond nog ingepakt in plastiek. Wij hadden goed weer, dus aten we 's morgens, 's middags of 's avonds buiten. We waren met 4 volwassenen en 5 kindjes tss 6 jaar en 2 maanden. We zouden nog teruggaan. Toffe dorpjes in omgeving (st Geniez + st ulalie d'olt!). Mooie wandelingen in de buurt (zie toeristisch bureau). Vers brood + croissants aan de receptie (uitz. op zaterdag). Intermarché op 1 km van domein in st géniez.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Susanne23-08-2007

Het is een mooi park en de ligging is geweldig. Je kijkt vanaf de beide zwembaden tegen de bergen aan. De 6-pers huisjes zijn groot genoeg voor 4 volwassen maar meer kan niet echt.. Ze spreken bij de receptie frans en heel gebrekkig engels. Hierdoor is een conversatie erg moeilijk. Het park is druk bezig met speeltoestellen neer te zetten. De vele dieren is een genot voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 9Willemsen Edy02-01-2006

Bereikbaarheid: Volgens de Touroperator gelegen "op ca. 500 m van het centrum van Saint-Geniez d'Olt", het is echter ruim 3 kilometer. Wij zijn gecontacteerd door Touroperator na onze thuiskomst en hebben dit ook gemeld, maar is nog steeds niet aangepast op hun Website.

Gereisd in januari 2006

Appartement Le Village Goélia info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine