Vakantiehuis Domaine de Font Vayssière

8.4Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, St. Cirq Madelon (Lot)

8.4Fantastisch

• 6.9Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Domaine de Font Vayssière

• 8Andrea van Dam19-09-2014

Rust en ruimte, vooral voor de kinderen!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in huisje Les Pruniers met onze kinderen van 2 en 3 jaar. Zij konden heerlijk buiten spelen en ze hadden flink de ruimte, waardoor wij ook genoten. Wat een rust, ruimte en prachtig paradijse verscholen in de bossen..Zwembad was fantastisch, wel diep maar bij de trap konden ze heerlijk spelen. Enige aandachtspunt was dat de slaapkamer aan onderhoud onderhevig is, maar verder was het een topvakantie, zeker voor herhaling vatbaar. De beheerders zijn ook erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Door11-08-2014

mooi parkje, huisje aan renovatie toe

Huisje geboekt voor 6 personen van 110 m2, bleek echter veel kleiner(80 m2). Slaapkamers klein. Inrichting verouderd en veel stuk. Zwembadje gezellig, leuk voor de kinderen, is echter ook aan opknapbeurt toe. Lekker ruime tuin om te voetballen en spelen. Ligt afgelegen, voor stokbroodje ruim 10 minuten rijden. Alles is electrisch, ook koken. Na 1 week normaal gebruik met koken en douchen moesten we stroom bijbetalen.(13 euro). Schimmel in de douche. Meubilair voor buiten is verouderd, moesten op oude plastic stoel zitten voor onze 1600 euro. Andere huisjes mbt. inrichting wat beter ( wij hadden FD 103), maar ook klein. Verwacht geen royale vakantievilla.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Ten Lande26-08-2012

Ruimte en rust en toch samen met andere gezinnen

Ideale stek voor gezinnen met opgroeiende kinderen. De ouders kunnen rust zoeken bij het vakantiehuis (Les Seigneurs heeft absoluut de meeste ruimte en luxe en rust, de andere huisjes zitten meer op elkaar). De kids vermaken zich met andere kids op het domaine of de speeltuin. Geen huisdieren, geen auto's, dus de kids kun je lekker laten gaan. Superzwembad vol in de zon met fijne ligstoelen en parasols. De grote trap van het zwembad is ideaal om er rustig in te lopen (je hoeft niet te klimmen via zo'n rottrapje) en voor de kleinste kids om op te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10fam verbart27-06-2010

Wij hebben hier in juni met 4 volwassenen en 3 kleine kinderen (1 t/m 4) vakantie gevierd. Het domein is schitterend gelegen en goed onderhouden. Kinderen kunnen hier heerlijk buiten spelen omdat het domein autovrij is. We zaten in het grootste huis waar we geen spijt van hebben. Werkelijk schitterend gerenoveerd en erg ruim. In tegenstelling tot het andere 8 persoonshuis heeft dit huis ook een overdekt terras wat wel zo lekker is als er veel regen valt! Omdat het domein erg afgelegen ligt,kom je hier heerlijk tot rust. Het dichtstbijzijnde dorp is Gourdon (8 km) waar verschillende grote supermarkten zijn. Brood wordt iedere dag vers bij het huis bezorgd. Uitstapjes in de buurt Sarlat (15km), Domme (10km). roc amadour (30 km). De omgeving is eigenlijk een groot open lucht museum, bijna alles is in de oude stijl gebouwd ! Mocht je hier naar toe gaan probeer dan ook een flesje wijn die de eigenaar verkoopt, heerlijk !

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 7Schoenmakers19-05-2010

Nooi meer!!

Agelopen herfst 2009 hebben wij deze accomodatie bezocht. Het geheel is schitterend (afgelegen)gelegen. Nadeel is dat er rond het zwembad een groot veld ligt dat direct aan de vakantiewoningen grenst. Dit veld wordt terecht gebruikt om te spelen, maar de omwonenden hebben hierdoor wel het gevoel in een speeltuin op vakantie te zijn. In het naseizoen is de woning ternauwernood warm te stoken. Nadeel is ook dat de beheerder een grote Sint Bernhard heeft die soms uitbreekt. Die pech hebben wij gehad. Deze grote hond heeft ons hondje op het terras van onze woning bijna doodgebeten. Buiten de dierenartskosten in Frankrijk hebben wij, tegen de afspraak in, zelf voor alle kosten moeten opdraaien.Dus voordat u deze accomodatie met een huisdier wilt bezoeken doet u er verstandig aan bij de eigenaar na te gaan of hun hond inderdaad goed is opgesloten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Vakantiehuis Domaine de Font Vayssière info