St. Cirq Madelon (Lot)

Reviews over St. Cirq Madelon (Lot)

Rust en ruimte, vooral voor de kinderen!

Andrea van Dam,
    19-9-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad in huisje Les Pruniers met onze kinderen van 2 en 3 jaar. Zij konden heerlijk buiten spelen en ze hadden flink de ruimte, waardoor wij ook genoten. Wat een rust, ruimte en prachtig paradijse verscholen in de bossen..Zwembad was fantastisch, wel diep maar bij de trap konden ze heerlijk spelen. Enige aandachtspunt was dat de slaapkamer aan onderhoud onderhevig is, maar verder was het een topvakantie, zeker voor herhaling vatbaar. De beheerders zijn ook erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

mooi parkje, huisje aan renovatie toe

Door,
    11-8-2014

Huisje geboekt voor 6 personen van 110 m2, bleek echter veel kleiner(80 m2).

Slaapkamers klein. Inrichting verouderd en veel stuk. Zwembadje gezellig, leuk voor de kinderen, is echter ook aan opknapbeurt toe. Lekker ruime tuin om te voetballen en spelen. Ligt afgelegen, voor stokbroodje ruim 10 minuten rijden. Alles is electrisch, ook koken. Na 1 week normaal gebruik met koken en douchen moesten we stroom bijbetalen.(13 euro). Schimmel in de douche. Meubilair voor buiten is verouderd, moesten op oude plastic stoel zitten voor onze 1600 euro. Andere huisjes mbt. inrichting wat beter ( wij hadden FD 103), maar ook klein. Verwacht geen royale vakantievilla.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Ruimte en rust en toch samen met andere gezinnen

Ten Lande,
    26-8-2012

Ideale stek voor gezinnen met opgroeiende kinderen. De ouders kunnen rust zoeken bij het vakantiehuis (Les Seigneurs heeft absoluut de meeste ruimte en luxe en rust, de andere huisjes zitten meer op elkaar). De kids vermaken zich met andere kids op het domaine of de speeltuin. Geen huisdieren, geen auto's, dus de kids kun je lekker laten gaan. Superzwembad vol in de zon met fijne ligstoelen en parasols. De grote trap van het zwembad is ideaal om er rustig in te lopen (je hoeft niet te klimmen via zo'n rottrapje) en voor de kleinste kids om op te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Een waar paradijsje!

Sandra,
    9-2-2011

Vorige zomer zijn wij met het gezin twee weken op het parkje geweest, wat een heerlijke tijd! De kinderen (5 en 7 jaar) hebben de tijd van hun leven gehad en genoten van het grote terrein en bij het zwembad met hun nieuwe vriendjes. Wel schrokken we nogal van de reactie wat betreft de honden, maar tot onze vreugde zijn huisdieren niet meer toegestaan. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

fam verbart,
    27-6-2010

Wij hebben hier in juni met 4 volwassenen en 3 kleine kinderen (1 t/m 4) vakantie gevierd. Het domein is schitterend gelegen en goed onderhouden. Kinderen kunnen hier heerlijk buiten spelen omdat het domein autovrij is. We zaten in het grootste huis waar we geen spijt van hebben. Werkelijk schitterend gerenoveerd en erg ruim. In tegenstelling tot het andere 8 persoonshuis heeft dit huis ook een overdekt terras wat wel zo lekker is als er veel regen valt! Omdat het domein erg afgelegen ligt,kom je hier heerlijk tot rust. Het dichtstbijzijnde dorp is Gourdon (8 km) waar verschillende grote supermarkten zijn. Brood wordt iedere dag vers bij het huis bezorgd. Uitstapjes in de buurt Sarlat (15km), Domme (10km). roc amadour (30 km). De omgeving is eigenlijk een groot open lucht museum, bijna alles is in de oude stijl gebouwd !

Mocht je hier naar toe gaan probeer dan ook een flesje wijn die de eigenaar verkoopt, heerlijk !

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010
St. Cirq Madelon (Lot) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews