Camping Domaine de Cadenne

Met jonge kinderen

Super fantastisch

Stef
23-10-2017

Fantastische plek en uitvalsbasis om leuke dingen te doen, voor zowel volwassenen en kinderen. Zijn hier in totaal drie keer geweest, een keer in de huurtent en tweemaal in de 6 persoons Gite die onder de woning van Mariëlle zit. Ideale plek, koele kamers met heerlijke bedden en 2 badkamers! Je merkt niet dat je de directe buren van Mariëlle bent. Als er iets is of je hebt vragen dan staat Mariëlle voor je klaar. Heerlijk eten en ook voor tussendoor zijn er lekkere snacks. Prijzen voor ijsjes en drinken etc zijn zeer goed, je wordt niet afgezet en het vers gebakken brood is beter en lekkerder dan dat van de bakker. Al met al een zeer verzorgd en schoon domaine waar ons kinderen heerlijk genoten hebben en wij als ouders ook.

Ik zou iedereen aan kunnen raden om op vakantie te gaan bij Marielle, die Domaine de Cadenne in het mooie Saint Antonin-Noble-Val runt. Mariëlle doet dat met ontzettend veel liefde en dat merk je in alles. Het domaine is goed verzorgd met een mooi zwembad, heerlijke ligbedden en parasols. De wifi hoek is knus en ook is er een binnenruimte met spelletjes, tijdschriften en zelfs een tv voor wie er behoefte aan heeft.

De gite die we gehuurd hadden, was van alle gemakken voorzien en konden we goed koel houden. Na een week kregen we schoon beddengoed! Iedere ochtend werd er vers brood bezorgd en op de dag van vertrek kwamen de croissants al zo vroeg dat we vers brood hadden voor onderweg.

Marielle kookt de sterren van de hemel en de table d'hotes met de andere gasten zijn erg gezellig! Ook de broodjes die tussen de middag te krijgen zijn, zijn verrukkelijk!

De kids kunnen zich heerlijk vermaken op het terrein. Ruimte in overvloed! Alles mag en niets hoeft. Er is zelfs een plek voor een kampvuur 's avonds!

De omliggende stadjes zijn erg mooi. Je waant je zo in de middeleeuwen.

Al met al een heerlijke plek, waar we graag nog weer eens naar toe zouden gaan.

Marielle je doet het fantastisch meid! Dikke tien voor jou!

Super fijne vakantie gehad

L. de Hoop
28-7-2017

Normaal gesproken bezoeken we een adres niet, maar een tweede bezoek aan Domaine de Cadenne wordt zeker overwogen. Gastvrij, fijne sfeer, heerlijke plek voor de kinderen om te kunnen spelen, het zwembad is net en schoon en de gîte was top in orde. De omgeving is mooi, met leuke dorpjes. Ook het eten (bbq en paella) was heerlijk

Mariëlle is, zeker ook voor kinderen, een top gastvrouw.

Voor herhaling vatbaar

Inge en Martin
17-9-2016

wij zijn voor de tweede keer op dit mooie domein geweest, werden bij aankomst verwelkomd alsof wij familie waren.

Weer heerlijk genoten van de table d' hotes, drie gangen menu en bbq.

Ook het heerlijke brood, en croissant ( s' ochtends bij de caravan gebracht) is genieten

Ook het plaatsje St Antonin op enkele minuten rijafstand is een absolute aanrader, met als uitschieter de zondagmarkt.

Wij komen absoluut nog een keer terug om van de heerlijke gastvrijheid, het schone sanitair en het mooie zwembad te genieten.

Inge en Martin

Alles klopte

familie Remmelts
24-8-2016

We hebben twee heerlijke weken doorgebracht op La Cadenne. Een mooi onderhouden kleinschalig domaine met een fijn zwembad. De gîte was sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. De eigenaren waren altijd vriendelijk, aanspreekbaar en behulpzaam. We hebben genoten van de tablet d'hotes, bbq en de paella. Zeer goed verzorgd en erg smaakvol. Ook de broodjesservice in de ochtend was goed voor elkaar. Veel speelvriendjes voor de kinderen, de speeltuin, loungehoek, speelkamer en de georganiseerde excursies maakten de vakantie compleet. Kortom, alles klopte.

De eigenaren, Harold en Marielle, hebben een prachtig domaine gemaakt. Veel ruimte, drie gites, negen kampeerplekken, terrassen met zon en schaduw, een WIFI-lounge, een bibliotheek met allerhande info over de streek, een speelkamer met tv, spelletjes, knutselmaterialen en een heerlijk zwembad met goede parasols en ligbedden. Maar het is vooral heel gezellig, ontspannen en aangenaam op La Cadenne. Drie keer per week kookt Marielle de sterren van de hemel en wordt er aan lange tafels gegeten. Zowel de kinderen als de volwassenen weet ze te verrassen met heerlijke gerechten. Aan het eind van de middag werd er geborreld, wat ook erg gezellig was. Wij hebben ons prima vermaakt in deze mooie streek, in het prachtige dorp St Antonin Noble Val, op dit heerlijke domaine, in de zeer comfortabele en koele gite La Tulipe en met alle aardige mensen die we er die week getroffen hebben. Harold en Marielle, ga zo door. Jullie weten mensen een heerlijke vakantie te bezorgen en kennen de streek op je duimpje. We komen graag nog een keer terug.

heerlijk stekje op een mooi plekje!

Fam van luin
11-7-2016

Domaine de Cadenne was echt een heerlijke plek om onze vakantie door te brengen. Het ligt er erg mooi, het huisje (Tulippe) was een goed onderhouden en ruim huis, de eigenaren zijn enorm gastvrij, flexibel en echt geknipt voor deze baan en er is van alles te doen. De markt in Saint Antonin is erg leuk, omgeving heeft veel te bieden maar de Domaine zelf ook. De table d`hotes was ook elke keer erg lekker en goed verzorgd! Kortom: een heerlijke plek om zeker naar terug te gaan!

Dank jullie wel Mariëlle en Harold (en hond Koko voor alle fijne wandelingen in de omgeving)!

Groetjes Fam van Luin

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, zwembad werd speciaal voor onze kinderen zwem klaar gemaakt. Een oase van rust tijdens ons verblijf. Huisje (Pappillon) is voorzien van alle gemakken.

Harold en Marielle hebben ons van goede informatie voorzien om de omgeving te verkennen,weten precies wat er in de omgeving speelt.

Laatste avond met de kinderen bij Harold en Marielle gedineerd, lekker gegeten en gezellige avond gehad.

Absoluut aan te bevelen

Inge en Martin Kooren
7-9-2015

Mooie kleinschalige camping, hadden bij aankomst diner gereserveerd en werden meteen opgenomen in de bestaande groep aanwezige gasten, overigens alle keren dat we meegegeten hebben, kregen we een heerlijk driegangenmenu, ook de bbq en de paella avond zijn fantastisch,sanitair prima, en schoon.

Mariëlle en Harold staan altijd voor je klaar, en niets is hun teveel, monteur inschakelen bij pech met de caravan, autostarthulp verlenen etc, leuke stadjes en tripjes aangeven

Heerlijke broodjes in de ochtend

Wij vinden het absoluut een aanrader, en komen absoluut nog een keer terug naar deze mooie streek, en naar Domaine de Cadenne met hun zeer gastvrije eigenaren.

Perfecte vakantiebestemming

Familie Eliveld
6-9-2015

Wij verbleven voor het tweede jaar in de smaakvolle en comfortabele gite Cappucinno en hadden het daar ontzettend naar onze zin. Kleinschalig, uiterst verzorgd, vriendelijk en betaalbaar, en dat alles in het leukste deel van Frankrijk dat je maar kan vinden.

De Cadenne biedt een prima combinatie van privé en sociaal. Rustig zitten op je terrasje of bij Harold en Marielle aanschuiven voor heerlijk eten en een gezellig praatje met de andere gasten. Op elke straathoek vind je een aanplakbiljet voor een geweldig Frans dorpsfeest en Saint Antonin op 5 minuten rijden is absoluut schilderachtig. Zwemmen met de snel gemaakte vriendjes in het heerlijke zwembad of superstoer van de rots springen in de rivier.

Wij kunnen ons geen betere vakantiebestemming bedenken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Cadenne in St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Cadenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.