Camping Domaine Audubert

Kleine hotelsWeer vandaag18°3°
Camping Domaine Audubert
8,9

40 reviews over Camping Domaine Audubert in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Marijke Hoiting,
30-7-2018

Heel gastvrij ontvangen door vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw en gastheer. Heel veel mooie uitstapjes mogelijk. Goede winkels dichtbij en een prachtig middeleeuws stadje op ongeveer 5 km waar mooie winkeltjes, ateliers en gezellige terrasjes zijn. Je kunt er fijn wandelen en veel mogelijkheden voor de geoefende fietser.

Gereisd met partner in juni 2018

Sylvia Kenters,
7-1-2018

We werden warm ontvangen Door Gavin en Joyce. De houtkachel stond al te snorren.

Prachtige Gitê. Zo sfeervol . Rond geleid. Gitê is van alle gemakken voorzien.

Badkamer zeer ruim ; voorzien van douche dubbele wastafel en toilet.

3 slaapkamers. Sfeervol. Heerlijk geslapen. Prima bedden.

Prachtige keuken. Al met al een fantastisch onderkomen. Prachtige ligging

Gavin bakt heerlijk brood en croissants en.chocolade broodjes die zijn enorm qua maat maar zoooooo lekker.

Al met al een heerlijke week gehad met prachtige omgeving en zeer vriendelijke eigenaars die je ook kunnen adviseren waar je eventueel naar toe kan. Genoeg te bezichtigen in omgeving.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in december 2017

Een fantastische gite in een prachtige omgeving

Inge Steketee,
7-1-2018

Domaine Audubert St.Antonin Noble Val is een aanrader voor mensen die van rust, natuur en geschiedenis houden. Het is zo'n prachtig en historisch gebied.

De eigenaren zijn selfmade, Joyce en Gavin zijn zulke lieve en warme mensen. Zij koken fantastisch en verwelkomen al hun gasten met aandacht. Ze zetten hun hoeve open voor hun gasten ,aan hun tafel ben je welkom en dan samen genieten van een fantastisch diner. Alles homemade.

In de omgeving zoveel moois qua natuur maar ook qua cultuur te zien. Soms is het alsof je terug in de tijd gaat. Prachtige oude dorpjes, nog zo authentiek.

De gite is gezellig ingericht, ruim genoeg, alles wat je nodig hebt is er.

Wij hebben besloten om nog terug te komen. Er is nog zoveel te zien in deze schitterende omgeving en bij deze lieve mensen willen we zeker nog een keer aanschuiven.

Gereisd met vrienden in december 2017

Leuke kleine camping

Family Rietjens,
31-8-2017

We hebben de safari-tent twee weken gehuurd. Alles was in orde. De camping is klein, rustig en mooi. De eigenaren (Gavin en Joyce) waren heel behulpzaam en aardig. Ook de table d'hote was heerlijk! Onze kinderen van 6 en 8 hebben erg genoten van de zwembad en de andere kinderen op de camping. De omgeving is mooi. Er is genoeg te doen en te zien in de buurt. Albi is een leuke stad om te bezoeken en de zondagmarkt in Saint-Antonin is een aanrader. All in all, hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een bijzonder plezierig en aangenaam verblijf.

Rob en Christa,
14-6-2017

Deze camping à la ferme van de zeer vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren Joyce en Gavin Sebel is een prima uitvalsbasis voor het departement Tarn en Garonne, In St.Antonin Noble Val (7 km) vonden onlangs de opnames plaats van de film A hundred foot journey en het Bureau de Tourisme biedt hiervan een mooie wandeling aan. Prachtige, schilderachtige plaatsjes als Villefranche de-Rouergue, Najac, Cordes-sur-Ciel en Penne bevinden zich binnen een straal van 40 km. Albi op 60 km. Kortom zeer gunstig gelegen.

Deze SVR-camping is rustig gelegen, heeft goed en schoon sanitair, een prima overdekte gelegenheid om af te wassen, heeft een bescheiden zwembad en biedt gratis wifi. Perfect! Nooit zulke lekkere pains au chocolat en pains au raisin gegeten, om de pain bâtard, een biologisch soort graanbroodje, niet te vergeten. En dat allemaal door Gavin zelf gebakken. Je vindt hem ook terug op de niet te missen markt in St. Antonin Noble Val op zondag. Er zijn volop eetgelegenheden in de directe omgeving, en ook supermarkten voor de 'dagelijkse' boodschappen.

Gereisd met partner in mei 2017

heerlijk

Sandra
31-8-2016

Wij hebben genoten van onze vakantieweek in de safaritent. Heerlijk koken in de buitenkeuken met de verse producten die je tegen een kleine vergoeding kunt kopen. De wortels werden vers voor ons uit de grond gehaald! Onze dochter van 4 vond het prachtig dat de kippen bij de tent kwamen om te 'stofzuigen'. Het overige groen kon ze voeren aan de geiten of schapen. We hebben 1 avond gegeten bij Gavin en Joyce met andere gasten en dat was heerlijk en gezellig! De omgeving is prachtig en wij vonden 1 week te kort, dus komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Uitstekend

Pieter
3-12-2015

Prachtige camping op uitstekende locatie. Zeer vriendelijke eigenaren. Joyce , Gavin en natuurlijk Leon.

Alles is op orde . Sanitair, eten, campingplaatsen en mede-campinggasten.

We waren in april/mei ook al in de gites geweest. Een rustigere tijd om alle dorpjes in de buurt te bezoeken. Al met a zeer de moeite waard en we komen zeker weer aanwaaien.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Super plek!

Rick en Nettie
27-8-2015

Wat een prachtige plek, mooie ruime plekken met zon en schaduw van de notenbomen.

De ontvangst door Joyce was zeer hartelijk, samen met partner Gavin en zoon Leon hebben zij een super mooie plek gecreëerd waar je zowel met eigen tent/caravan kunt kamperen maar je kunt er ook een caravan, tent of gites huren.

Ruim en schoon sanitair en smorgens verwend met heerlijk door Gavin vers gebakken brood.

De Tables d'hotes was gezellig en heerlijk met verse producten uit eigen tuin klaargemaakt.

De omgeving is prachtig mooi, wij hebben hier mooie wandelingen gemaakt en ook een spannende kanotocht op de Aveyron. Ook kun je hier pittige mountainbike tochten maken eventueel begeleid door Gavin.

Wij hebben een heerlijke week gehad en komen graag nog weer een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

Helemaal top!

Frank Ploeg
17-8-2015

Een erg leuk en fijn verblijf op de camping, niet in het minst door de gastvrijheid van Kevin, Joyce en Leon. De plekken en het sanitair zijn prima op orde, de table d'hote is de moeite waard en mountainbike met Kevin in het ochtendgloren is helemaal geweldig. Kortom: top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Uitstekend verblijf in prachtige omgeving!

Sander & Marjolein
14-8-2015

Heerlijke, erg warme, week gehad op deze schitterende locatie. Dit is zoals je je een weekje Frans platteland voorstelt. We zaten met drie jonge kinderen (2-4-6) in de gîte. De gîte is knus met een mooie ruime badkamer en je hebt beschikking over een mooi privéterras met BBQ. Kinderen konden vrij rondlopen over het hele erf en op ontdekking. Naast de aanwezige dieren waren de skelters favoriet.

De twee table d'hôte avonden waren ook een succes: er werd door Joyce en Gavin met liefde gekookt met voornamelijk producten van eigen land/veestapeltje, gezellig en hele setting klopte gewoon.

Goede uitvalsbasis voor uitstapjes (o.a. diverse stadjes/steden, markten, grotten en zwemmen/dammen bouwen in rivier). Als de kinderen wat groter zijn komen we terug voor het kanoën (en ja Gavin ik weet het: ik voor het mountainbiken ;-)). Kortom: een aanrader en ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Audubert voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Audubert in St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Audubert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.