Reviews over St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne)

Heerlijk!

Suzanne en Pascal
    23-10-2018

Een super vakantie gehad bij Mariëlle! Heerlijke plekken, super zwembad en de gastvrijheid is helemaal top! Ligging is goed, veel te zien te doen in de omgeving

De beste vakantie van men leven !!

Ade
    17-10-2018

Alles was gewoon weg geweldig op deze camping ! Als je slim bent kom dan eens hier op vakantie !!

Heerlijke vakantie gehad op deze fijne camping

Hamstra
    21-8-2018

Mooie kleine camping met toch voldoende faciliteiten. Eigenaren en familie erg vriendelijk en behulpzaam. Ook wij stonden in een safari-tent achterop het terrein. Dit is schitterend aangelegd en de safari-tenten van de camping zelf zijn inclusief badkamer! Alles was net nieuw neergezet en zag er op en top uit. De weg is inderdaad te horen, maar hemelsbreed is de afstand nog steeds fors en daarom hebben wij hier geen last van gehad. Sanitair hadden wij in de tent en daarom van het sanitair op de camping niet gebruikt. Wij zoeken altijd naar rustige campings, maar dit jaar bewust naar een camping die ook voor iets ouders kinderen geschikt is. Dat bleek een schot in de roos. Ook voor kinderen tussen 6 en 12 nog steeds veel vriendjes. Belangrijkste min-punten : het zwembad is mooi aangelegd, maar inmiddels wat te klein voor de camping. Op drukke dagen is het zwembad echt iets te vol. Het restaurant is niet duur, maar de kaart wel erg simpel

Aanrader echte Flower Camping

Fam Maarssen
    17-8-2018

Echte Flowercamping. Overzichtelijk en zeker niet te massaal. Camping is vlak gelegen aan de de rivier waar je lekker in kan zwemmen en vissen. Waterschoenen wel fijn. Neem je fiets mee om naar het dorp te fietsen. Lopen kan ook, maar net te ver. Nederlandse animatie voor de kinderen. Stokbrood te bestellen bij de bar. Hier kan je avonds ook wat eten en drinken (beperkte kaart) Door de beperkte staanplaatsen is het allemaal wat persoonlijker iets wat je mis op de mega campings. Aanrader is om op een van de strandjes langs de rivier te gaan liggen/zwemmen. Op zondag in het dorp een druk bezochte streekmarkt met lokale producten. Heerlijke pizza te eten bij Beffroi Tentations (schuin tegenover Markthal) Wel reserveren.

Prachtige camping

Maria
    10-8-2018

Ontzettend goed onderhouden camping met een heel mooi zwembad en prachtig sanitair. De omgeving is ook erg mooi. Voor gezinnen met kinderen, zowel jong als oud een geweldige camping!

St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 100 reviews