St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne)

Gezellig sfeervol stadje

Rick en Nettie,
    27-8-2015

Prachtig historisch stadje met een doolhof aan nauwe straatjes.

Leuke en gezellige terrasjes en restaurants waar je heerlijk kunt eten.

Op zondag is er een grote markt waar je heel veel verse producten kunt kopen.

Gereisd met partner in augustus 2015

schitterende omgeving!

Vogel,
    26-8-2015

Een prachtige, heerlijke omgeving. Saint-Antonin zelf een prachtige stadje (ga de stadswandeling doen, je komt echt leuke dingen tegen), maar ook in de directe omgeving veel moois te zien. Rijden over de bergwegen echt super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuk, authentiek middeleeuws dorp

Ria en Robert Klinkenberg,
    15-9-2014

Heerlijk dwalen door de soms zeer smalle, oude straatjes. Bij de VVV (die verder zeer goed is uitgerust, o.a. wandelgidsen: zeer de moeite waard) is een prima routebeschrijving van een stadswandeling te verkrijgen. Goede restaurants voor lunch en voor diner.

Gereisd met partner in augustus 2014

Bijzonder stadje

C. de Vries,
    31-7-2014

St. Antonin-Noble-Val is een bijzonder stadje in het zuiden van de Quercy. Het centrum is namelijk een echt doolhofje van nauwe straatjes; het middeleeuwse stratenplan kun je duidelijk zien en ook teruglezen in de straatnamen. Fijn eten bij l'Auberge des Sens. Of voor een gewoon lekkere en snelle hap: le Gazpacho. Vooral doen: de weekmarkt op zondagochtend bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuk en sfeervol plaatsje

Geert Spaan,
    11-11-2013

Saint Antonin Noble Val is een leuk dorpje met smalle straatjes. Elke zondagochtend was er een grote sfeervolle markt. Alles wat je nodig bent kun je in deze plaats vinden. Is op 5 minuten rijden van de camping Les 3 Cantons

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 100 reviews