Camping Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes)

Camping Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes)

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Sousceyrac

9.2Fenomenaal

• 8.8Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes) voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings

67 reviews over Camping Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes)

• 10Fam. J. Blijl.12-09-2019

Geweldige camping!

Camping les Teuillères is een geweldige camping om te verblijven. De omgeving is prachtig, een geweldig meer op loopafstand. Er zijn genoeg dingen te bezichtigen in de omgeving, daar moet je soms wat verder voor rijden, maar dat is het zeker waard. De eigenaren staan altijd voor je klaar, wij hebben genoten van deze vakantie.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Cindy17-08-2019

Mooie plaats

We hadden een heel mooie tijd op deze mooie camping . We zaten op het A-veld en daar hadden we een heel mooi zicht op het meer. Onze kinderen amuseerden zich, wij genoten vooral van de rust. Er is veel te doen in de omgeving, zo zijn we gaan kajakken, wandelen, naar het meer geweest en vele van de mooiste dorpjes gaan bezoeken (vooral Autoir zal voor altijd in ons geheugen zitten). Op de camping kan je meedoen met de pizza-avond of frietjes kopen. Het zwembad vonden we wel aan de koude kant, wat we wel wat spijtig vonden. We komen nog terug naar deze plaats voor de mooie omgeving en de rust op de camping.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Vincent van Doorne17-08-2019

Genieten van de rust en prachtige ligging

Wederom een heerlijke week gehad bij Guido en Lizeth op hun domaine. De prachtige ligging, het uitzicht, de ruimte en de rust zijn hier ongekend. Hier kun je nog genieten van de stilte, heerlijk. Door de kleinschalige en gemoedelijke opzet doet de camping knus aan maken de kinderen snel vriendjes. Lekker gezwommen in het zwembad en genoten van een pizza op het terras. Sanitair wat verouderd en krap maar wel schoon.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Gerdien Kleijer10-08-2019

Rust, ruimte, uitzicht en fantastische pizza's

Dit is een heerlijke camping om tot rust te komen. De camping is niet groot, maar de plekken om te staan wel! De uitzichten zijn aan alle kanten mooi. Zit je aan de kant van het zwembad dan kun je je kinderen goed in de gaten houden én heb je mooie zonsondergangen. Zit je aan de andere kant dan heb je iets meer rust en een geweldig uitzicht over dal met meer (Lac du Tolerme!). Het meer is geweldig: je kunt er zwemmen, in de schaduw op het terras zitten, kanoën of waterfietsen (zeker doen!). Verder kun je op de camping elke ochtend vers brood bestellen. Aanrader is de meergranen 'Pain'. De pizza 's die in de houtgestookte oven worden gemaakt zijn echt geweldig! Zeker proeven. Je kunt zelf je koude biertje tappen en ijsjes uit de diepvries halen, of een kop koffie maken. Er is een bieb met boeken en spelletjes. En voldoende te zien in de buurt! Zie ook tips. Bedankt Lizeth en Guido, voor een heerlijke week!

• 9Barend van der Meulen07-08-2019

Misschien wel de leukste camping van Frankrijk

Je kunt vrolijk fluiten als een vogel in een volière, scharrelen en springen als een eekhoorn in het bos, bazig krijsen als de meeuwen in Leiden. Maar wil je alle dagelijkse sleur vermijden, even van je school, je werk, het huishouden los? Kom tot je zelf op Les Teuillères!

Geen reden om te kreunen en te kermen Zware lasten glijden van je rug. De tijd gaat er nooit te vlot op die heerlijke camping in de Lot vindt je dat oude vakantiegeluk weer terug Op heuvels, tussen weilanden en in Lac du Tolerme.

Genieten bij je eigen tent of op het terras Kijkt daar komt Lisette met haar gulle lach of met een ovenheerlijke pizza van Guido. Zijn grappen en grommen meent hij niet zo Het is gewoon weer een heerlijke dag. Je wou dat het altijd zo zomer was.

• 9Joris van der Waart02-08-2019

Heerlijke plek om tot rust en tot jezelf te komen

We hebben met ons gezin (twee kinderen in de leeftijd van 12 en 10 jaar) een heerlijke tijd gehad op Domaine "Les Teuillères". De kleinschalige camping ligt in een prachtige, natuurrijke streek. Er was veel te doen voor de kinderen (voetbalveldje, jeux de boules baan, ping-pong tafels) en er is een heerlijk (groot, diep en schoon) zwembad. Lizeth en Guido zijn erg vriendelijk en gastvrij. Het meer is ook heerlijk... schoon water, leuke zwembaden en andere activiteiten voor de kinderen, toiletten en een restaurant. Je hoeft je niet te vervelen. In de prachtige omgeving is voldoende te doen als je dat wil. Leuke en mooie stadjes, kastelen, grotten, mooie natuur om wandelingen te maken. Maar wij hebben het vooral rustig aan gedaan en genoten van de rust en ruimte op de camping en in de nabije omgeving. Wat ons ook opviel was dat de mensen in de streek erg vriendelijk zijn. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt in Frankrijk. Kortom; top!

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    10Geertje07-11-2018

Geweldig!

Wij verbleven twee weken in Le Fénil met onze drie kinderen. Wat een héérlijke plek! Het huis is enorm groot en van alle gemakken voorzien. Van relaxfeauteuils tot de beide badkamers, en genoeg ruimte voor extra bezoek.

De camping zelf is werkelijk een plaatje. Klein, gemoedelijk en perfect verzorgd. Een schitterend uitzicht, fijn zwembad (omheind, wat érg fijn is met kleine kinderen), een mega trampoline en héél veel ruimte voor kinderen om te spelen.

De sfeer is gemoedelijk en Guido en Lizeth zorgen voor hun gasten als familie. Gezamelijke etentjes aan lange tafels en een gezellig terras, genoeg activiteiten voor de kinderen.

De zonen wilden na 2 weken (hoewel we toen nog de enigen waren aan het einde van het seizoen) niet meer weg en wij... wij ook eigenlijk niet. Een echte aanrader!

• 7Eetgelegenheden

• 10Han Sijl13-10-2018

Fantastisch, gaan we beslist vaker heen.

Rustige, zeer comfortabele camping met ruime kampeerplaatsen met zowel voldoende zon als schaduw en overal waterpunten en electriciteit. Prachtige weidse uitzichten rondom. Meer met allerlei faciliteiten op loopafstand en dorpjes met winkels en restaurants op 5 km. Prachtig zwembad, zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren, gelegenheid tot mee eten , prima sanitair en ook in september nog een heerlijke zomerse plek om te vertoeven. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen (smalle en rustige weggetjes) en voor wie zowel van rust en natuur houdt , als s'avonds gelegenheid om met anderen op het terras bij te praten: ideaal!

• 9J&G Amstelveen27-09-2018

Super

Fantastisch verblijf, heerlijk rustig. Nog geweldig weer gehad en ook de honden hebben zich prima vermaakt. Tent op plek 29. Prachtig uitzicht. Dus ook in september heerlijk gezwommen in het zwembad. Dus met andere woorden: een aanrader.

Met vrienden

• 10Stefan en Marion28-08-2018

Volgend jaar weer!

Lizeth, Guido, Stan en Rens, jullie hebben een topcamping. Een plek met rust, ruimte en vrijheid. Graag tot volgend jaar!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

ACSI Eurocampings

5 tips over Camping Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes)

• Gerdien Kleijer, 10-08-2019

Tips: waterskieen op het meer. Pizza mee eten op de camping! Uitstapjes maken naar de mooie dorpjes Loubbresac, Carennac en Autoire. In Autoire kun je een wandeling maken naar een mooie waterval. Lunchen in een van die dorpjes is heerlijk. Boodschappen haal je in bij een kleinere winkel in de buurt, of anders zijn in St Cere een grote LeClerq en een Aldi.

• Joris van der Waart, 02-08-2019
    • het meer (Lac du Tolerme); schoon water (heerlijk om in te zwemmen), leuke voorzieningen voor kinderen (glijbanen, waterfietsen, kanoën etc.), leuk om rond het meer te wandelen en je kunt in het restaurantje (eenvoudig) eten en drinken en ijsjes krijgen.
    • Restaurant Bachus in Saint-Céré... genieten voor Bourgondische fijnproevers...
    • Restaurant Le Bel Air in Sénaillac-Latronquière (tien minuten lopen vanaf de camping); eenvoudig maar lekker eten
    • Musée Jean Lurçat

• Henny, 12-08-2013

Volg de routebegeleiding van de camping! De navigatie stuurt je over kleine kronkelige bergweggetjes.

2 vragen over Camping Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes)

• Kris, 14-01-2017

Fietsen

Weet iemand of er in de buurt fietsen te huur zijn en is de omgeving veilig op de fiets ook voor een kind ? Dank alvast !

• patricia, 13-07-2016

hond

Mag de hond los op de camping en kan de hond zwemmen in het meer

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan