Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesSousceyracCampings SousceyracCamping Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes)

Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes)

FrankrijkMidi PyreneesSousceyrac
8.9FantastischScore uit 90 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 90 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

90 Reviews over Domaine Les Teuillères (camping/chambres d'Hôtes/gîtes)

• 10Mechteld en Rien26-08-2022

Wat een super camping!

Hele ruime goed onderhouden plekken met vrijwel overal prachtig uitzicht. Er is een tentenveldje waar over het algemeen alleen volwassenen geplaatst worden. Dat is voor rustzoekers erg fijn. De eigenaren Lizeth en Guido zijn enorm gastvrij en voelen goed aan wat een ieder nodig heeft. Daarbij is Guido een goede poetser, dus het sanitair is brandschoon. Er is een gezellig terras met uitzicht over het dal, een verwarmd zwembad en een meer op loopafstand. Je mag verse kruiden plukken en genieten van de mooie bloementuin. Wij kamperen al 40 jaar en gaan zelden naar dezelfde camping, maar ik denk dat we hier echt nog eens terugkomen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Pascal en Suzanne25-08-2022

Fantastisch!

Heerlijk genoten bij Lizette en Guido! Zo betrokken, geïnteresseerd en gastvrij. Ligging en het uitzicht zijn fenomenaal. Campingplaatsen zijn zeer ruim, schaduwrijk. Voor de kinderen voldoende te doen en de sfeer was super. Wij komen hier zeker weer terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Hanneke, Laurien, ronald18-08-2022

Hele fijne kleinschalige camping. Eigenaren zijn super gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het sanitair van het hoofdgebouw is verouderd, maar wordt meerdere keren per dag goed schoon gehouden. Absoluut niets mis mee dus. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Arne en Inge14-08-2022

Heerlijke plek met prachtig uitzicht

Wij zijn bijna 3 weken op domaine les Teuilleres geweest. We waren vertrokken naar een andere camping, maar dat viel na het mooie uitzicht van Teuilleres zo tegen dat we zijn terug gegaan. De camping is mooi groen gelegen en vanaf elk kampeerveld heb je mooi uitzicht. Ook de plekken zijn ruim en vaak met schaduw. Guido en Lizeth zijn erg vriendelijk en er is een fijne sfeer op de camping. Zwembad is goed en vlakbij is ook een meer waar je kunt zwemmen, waterfietsen of kanoën. Sanitair gebouw is wat verouderd en klein, maar elke dag netjes en schoon. Wij gaan zeker nog wel een keer terug komen naar deze fijne plek.

• 9Irene en Peter09-08-2022

Een aanrader!

Fantastische camping!! Ruim opgezet, mooi uitzicht, leuke omgeving, hele attente eigenaren, schoon sanitair, lekker zwembad. Schaduw en zon. 2 hele fijne weken gehad!! Komen graag terug!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Mathijs en Jessica29-07-2022

Pareltje in prachtige omgeving

Wat een heerlijke plek om te kamperen. Grote plekken met allemaal een fantastisch uitzicht. Een fijne ontspannen sfeer. Lizeth en Guido zijn altijd in voor een praatje. Sanitair is brandschoon. De omgeving is werkelijk adembenemend en er zijn genoeg leuke activiteiten. Voor een heerlijke pizza of hamburger hoef je de camping niet af, deze worden meerdere keren per week geserveerd op het terras. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

• 9Guus en Miriam19-07-2022

Heerlijke camping, rust, ruimte en gastvrijheid

Ruim 2 weken genoten op deze mooie camping met prachtige bloemen en planten! Wat een rust, vele vogels (rode en zwarte wouw, putters, zwartkop en wielewaal), ruime plekken (broedende puttertjes op onze kampeerplek) en enorme gastvrijheid en behulpzaamheid van Guido en Lizeth! Altijd tijd voor een praatje of tips. Supergezellige table d’hôtes met pizza’s van Guido, heerlijke zwembad, prachtige uitzicht (op alle kampeerplekken). Kortom wij komen zeker terug in het voor- of naseizoen!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Ellen en Mieke02-07-2022

Wederom heerlijk

Laatste camping voor de narigheid. Eerste camping na de narigheid(nou ja jullie snappen t hoop ik). Wederom top. Eigenlijk doorgegaan waar we gebleven waren. Guido en Lizeth gelukkig hun blije zelf, camping gewoon top, sanitair elke dag weer schoon, heel prettig en goed bijgehouden zwembad, pizza avondje meegepakt. Mooi weer en slecht weer gehad, Guido deed met t slechte weer echt een bezorgd rondje om te helpen waar nodig(was ook echt nodig!!) Voor ons een rustige camping, geen entertainment, geen kijk mij nou, maar waar wij gewoon ons zelf konden zijn. Top!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marja en Jaap26-06-2022

Prima camping met rust, ruimte en gezelligheid

We hadden hier geboekt voor 2 weken vanwege de verwachte rustige, ruime camping met veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Dat bleek geheel te kloppen en we zijn dan ook nog een kleine week langer gebleven. Prettige en zeer behulpzame eigenaren. Ontbijtservice en af en toe mogelijkheid om pizza's uit eigen houtoven te eten. Het zwembad is niet heel groot, maar schoon en uitstekend geschikt om in af te koelen op al te warme dagen.

• 8Hennie26-05-2022

Voor herhaling vatbaar.

Een aanrader, deze kleine camping van Nederlandse eigenaren. We hadden geluk met het weer in mei: lekker warm, na een regenperiode dus alles was groen en stond in bloei; 10 dagen lang heerlijk weer. Zoveel rust in deze periode, een prachtig gebied voor liefhebbers van naar vogels en naar sterren kijken en wandelen. Veel wandelingen in de nabije omgeving, schaduwrijk, mooie doorkijkjes onderweg om naar actieve rode wouwen te kijken, gastvrije en behulpzame eigenaren die heerlijk brood bakken en heerlijke lokale wijn verkopen, schoon sanitair. Zeer ruime kampeerplekken met uitzicht op de omgeving, goed onderhouden terrein dat aantrekkelijk is voor vogels.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar