Sousceyrac

We hebben een aantal aanbieders voor Sousceyrac voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sousceyrac voor je op een rij gezet:

Reviews over Sousceyrac

Pittoresque dorp met héél groot marktplein

rainbow
    24-8-2010

Dit dorpje vind zijn oorsprong rond de 12de eeuw, en heeft een mooi oud centrum en een supergroot marktplein. Aan het marktplein een bakker, en kruidenier. De wekelijkse markt stelt buiten een paar kraampjes van boeren die hier hun waar aan de man brengen niet veel voor. Toch beschikt dit dorpje over een Office du Toerisme. Hier voelt men zich als toerist erg welkom en snel thuis. Alvast mijn favoriete dorp in deze streek!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Huis in 'Eftelingsfeer', landelijk gelegen met veel ruimte

Bjorn en Yolanda Dolné
    2-11-2007

Huis in 'Eftelingsfeer', landelijk gelegen met veel ruimte en met gelegenheid voor bezoekers met tent en/of camper. Nederlandse eigenaren wonen vlakbij en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Voor mensen die rust zoeken een ideale plaats met voldoende faciliteiten. Auto is noodzakelijk, niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Verder is 'De Lot' toch een van de mooiere streken van Frankrijk en zeer de moeite waard om te bezoeken. Wij hebben drie weken genoten ondanks dat het weer niet meezat. Aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2007
Sousceyrac scoort een 7,1 uit 10, op basis van 8 reviews