Géén boekingskosten

Vakantiepark Souillac Country Club

FrankrijkMidi PyreneesSouillac (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Souillac Country Club voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 38 reviews

Meer vakantiepark info

38 Reviews over Souillac Country Club

• 10Ronald25-07-2020

Prima uitvalsbasis

Uitstekend onderhouden en mooi in de bossen gelegen park met ruime lodges. Ook als je niet van golfen houdt is dit een uitstekend park. Het is een prima uitvalsbasis om de Dordogne en Lot te bezoeken. Wandelen, fietsen, kanoën, geotten bezoeken en kastelen bewonderen: het kan allemaal binnen 45 minten rijden. Park is minder gechikt als je reuring zoekt. Doordat het ruim is opgezet kom je zelfs als het vol is niet veel mensen tegen. In juli/augustus is er wat animatie, maar vrij beperkt. Wij hebben het niet gemist, genoeg te doen in de omgeving en het zwembad in ons “wijkje” was prima.

• 8Jan van Veen06-08-2018

Heerlijke, sportieve omgeving om tot rust te komen

Mooi, schoon, rustig park, midden in de natuur, vriendelijke mensen en genoeg activiteiten in de omgeving. Mooie zwembaden en speeltuin op het park zelf. Wij zaten in chalet 12, deze heeft een vrij uitzicht, ligt naast hole 1 en centraal . Chalet 12 is van alle gemakken voorzien, ook een goedwerkende was- en afwasmachine. Je kunt de bedden verschuiven zodat je in alle slaapkamers de bedden tegen elkaar kunt zetten. Even wennen om geen verkeer te horen ;) Super.

's Avonds weinig tot niets te doen voor tieners. Restaurant & loungecafé bruist naar onze zin iets te weinig. Personeel is wel heel vriendelijk.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Maaike06-08-2018

Heerlijk verblijf!

Wij, gezin met kinderen van 12 en 9 jaar, komen al vele jaren met veel plezier naar de Club. Het terrein is ruim opgezet en de huizen liggen rond de golfbaan. Erg mooi. Er is een tennisbaan, kleine speeltuin, tafeltennis en er zijn voldoende zwembaden. Het huis is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Ruim terras met zicht op bos. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kaart van het restaurant is wat beperkt, maar de kwaliteit is dik in orde. Het is echt een aanrader!

• 9familie van den Heuvel01-08-2018

Mooi en verzorgd

Dit jaar zitten hier voor het derde jaar met kinderen van nu 6 en 8. Mooi en ruim huis met heel goede voorzieningen (oa 4 slaapkamers en 2 badkamers in het gedeelte Les Tilleuls), net als het hele terrein. Met een aantal zwembaden, restaurant en tennisbanen. Er wordt Engels gesproken. We zijn geen golfers maar er is in de omgeving meer dan genoeg te doen, ook voor de kinderen. Als Nederlander moet je je er even op instellen dat hier niet alles om de hoek is. Brood is trouwens bij de receptie te bestellen.

• 9annemiek25-07-2018

fantastisch voor herhaling vatbaar

het park is prima onderhouden de huisjes zijn comfortabel en van alle gemakken voorzien zeer vriendelijk personeel dat ook engels spreekt in het restaurant kun je voor een redelijke prijs lekker eten we zaten in huisje 12 dichtbij alle voorzieningen met lekkere bedden en banken en een fijn terras met goed meubilair op de site kun u tzt foto's zien van het huisje

• 9Leo van der Meiden22-07-2018

Prachtig Vakantiepark in de Dordogne

We zijn inmiddels een paar keer bij Souillac Country Club geweest. Het park ligt prachtig in de bossen en mooi centraal om de dordogne en lot te bezoeken. De staf is erg vriendelijk. We zijn beide golfers, vonden de golfbaan uitdagend maar hebben heerlijk kunnen golven. Raad wel een buggie aan voor 18 holes. Ook voor niet golvers is er genoeg te doen. Er zijn tennis en zwembaden. De chalets zijn prachtig , comfortabel en van alle gemakken voorzien. De televisie heeft ook nederlandse zenders. We hebben aantal keren in het restaurant gegeten en het eten was prima. We gaan zeker weer terug. Het park is een echte aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Seyger14-01-2018

Great holiday place and location!

Fantastic surroundings and very well maintained. Great hikes and for those who likes playing golf you are surrounded by the courses. We liked the swimming pools, tennis courts and the soccer field with the boys.

We staid in chalet number 76 and everything we needed was there.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Tom van Bemmel13-12-2017

actieve en sportieve vakantie in rustieke omgeving

Eind september en begin oktober hebben wij het enorm naar ons zin gehad in een royaal chalet. Het huis lag aan de golfbaan en had een lekker stuk grond er omheen, waar wij met onze vrienden heerlijk konden verblijven, volop privacy. De atmosfeer op het terrein sprak ons erg aan. Er heerst een oase van rust en ruimte. Natuurlijk boften wij erg met het weer, het was soms zo warm dat we een buggy voor een rondje golfen hebben genomen. Op het terrein is ook een restaurant waar we 's middags op het terras een drankje dronken en 's avonds genoten van een prima verzorgde maaltijd.  Wij zijn ook tennissers en ook daarmee kwamen we in het ochtendzonnetje heerlijk aan onze trekken. Een wandeling over het totale terrein duurde een uurtje en dan genoten we van de stilte en de groene natuur. Op enkele meters afstand van het huis in de lus "Les Tillieuls" lag een riant eigen zwembad. Wij gaan zeker nog een keer terug, misschien nu in het voorjaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 6frankt03-08-2017

te rustig voor ons

Chalet was heel ruim en proper. Bedden opgemaakt bij aankomst. De fles wijn die klaarstond was ook welgekomen. Aan de receptie heel summiere uitleg gekregen. Geen woord over de vuilbakken, afreis end. Als je genoeg hebt met een fles melk, wat confituur en nespressocapsules dan is er een superette :) De eerste ochtend bestelden we croissants en stokbrood voor het ontbijt. Jammer genoeg waren de croissants droog en het brood aangebakken. De dichtste bakker is op 10KM avondanimatie is er niet tenzij je in het restaurant gaat eten. Overdag is er geen animatie beneden de 35 euro pp. Domein is super onderhouden en de zwembaden super met heel goede ligbedden. Ideaal voor wie de absolute rust opzoekt minder geschikt voor onze 2 19jarige meisjes. Het op 27graden verwarmde zwembad is open tot 21uur en is ideaal om s avonds nog een duik te nemen.

• 1Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 7Diane26-06-2017

Nooit meer

Oppervlakte van de bungalows is zeker ok wij hadden een bungalow voor 4 personen met grote keuken, eetplaats, 2 badkamers en 2 slaapkamers zeker genoeg keukenspullen aanwezig. Wij hadden echter de pech daar aan te komen met een hittegolf temp. tot 38° met een gevoelswaarde van meer dan 40° moesten heel de dag de luiken gesloten houden wat niet zo aangenaam was 's nachts koelde het op de slaapkamers helemaal niet af en was het nog steeds 36° gelukkig was ik hier niet met kleine kinderen (er was dan ook geen Airco systeem aanwezig) en als je hier naartoe gaat neem dan zeker iets mee voor de duizenden vliegen konden niet buitenzitten of eten door die akelige beestjes

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden